Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2023, 00:00
УВАГА! ТОРГИ БЕЗ АУКЦІОНУ! Найменування Замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування Закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта». Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22046132. Місцезнаходження Закупівельника: 10001, м. Житомир, вул. Вітрука, 1. Категорія Закупівельника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
ID закупівлі: cda07b6d0fd245559c0cb551a8fc63c4
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 336 200,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЖИТОМИРСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 22046132 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Місюкевич Віталій Федорович |
Телефон: | 380502500892 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10001, Україна, Житомирська область,Житомир, Корольовський район, ВУЛИЦЯ ВІТРУКА, будинок 1 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТ КОМФОРТ ПЛЮС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: встановлено невідповідність в Довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та Позитивному листі-відгуку від контрагента зазначеного у довідці в частині зазначення предмета закупівлі – в довідці та листі-відгуку зазначено «Виконання будівельно-монтажних робіт», а вимагалося «ремонт приміщень». 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Додаток 4 до тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлена Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. (**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір предметом якого є ремонт приміщень.) Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.