Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 97387534e0a1429eb097c3e800a10e8a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 022 840,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 05397574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шагай Наталія |
Телефон: | 380342530651 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 |
2 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатами розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є правові підстави розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено вимогу до Учасника надати рішення уповноваженого компетентного органу Учасника про надання згоди на укладення договору на закупівлю, якщо обов’язковість надання такої згоди передбачено чинним законодавством України чи установчими документами Учасника закупівлі, або інформацію в довільній формі про те, що відсутні правові підстави для отримання такої згоди. Ч.2 ст.44 Закону України «Про товариства з додатковою та обмеженою відповідальністю» від 06.02.2018 року №2278-VIII (зі змінами) передбачено, що Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ - рішення уповноваженого компетентного органу Учасника про надання згоди на укладення договору на закупівлю, якщо обов’язковість надання такої згоди передбачено чинним законодавством України чи установчими документами Учасника закупівлі, або інформація в довільній формі про те, що відсутні правові підстави для отримання такої згоди. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність шляхом завантаження документу, а саме протоколу зборів учасників ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", в якому надано згоду директору товариства укласти із Замовником договір про закупівлю «Послуги з благоустрою на вул. Макогона в м. Івано-Франківську» (ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2023-03-03-009163-a), що фінансується за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади (місцевий бюджет) протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, або довідку в довільній формі, що відсутні правові підстави для надання такої згоди. 2. Пп. 1 (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) п.1 (Документально підтверджена інформація, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону) Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу до Учасника надати Машину поливально-мийну (не менше 1), а також на підтвердження наявності не власних машин та механізмів, необхідно надати договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну позицію зазначену Учасником в табл. 1.1. В довідці №03-23/1 від 10.03.2023 р. вказано Машину поливально-мийну (МАЗ 5340С2, 6р.) та правову підставу володіння – надання послуг. Проте в договорі №02-01/23 від 09.01.2023 року та договорі 01-03-23 від 01.03.2023 року, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції відсутня зазначена машина, а саме МАЗ 5340С2, 6р. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність шляхом завантаження документу, а саме завантажити договір про надання послуг/оренди/лізингу тощо, де зазначено, що предметом оренди/лізингу/послуг тощо є МАЗ 5340С2, 6р., або якщо неточність в довідці №03-23/1 від 10.03.2023 р., то завантажити нову довідку з виправленою інформацією протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 3. пп 2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) п.1 (Документально підтверджена інформація, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону) Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу до Учасника надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до Таблиці 1.2.), а також сканкопії з оригіналів одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками до нього (них) про який (які) внесена інформація у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та документів, що підтверджують його (їхнє) повне виконання, а саме акти надання послуг/виконання робіт за формою КБ-2в і довідки про вартість надання послуг/виконання робіт та витрат за формою КБ-3. Учасником надано довідку №03-23/02 від 10.03.2023 року, де зазначено суму виконання договору 777 408, 86 гривень. Також надано аналогічний договір від 28.11.2019 року №43-19 про закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт проїзду до житлового будинку на вул. Чорновола, 128-А в м. Івано-Франківську», висвітлений в повному обсязі, та акти форми КБ-2в, довідки Форми КБ-3, відповідно до яких встановлено, що сума виконання договору становить 787 408,80 гривень. Тобто, Замовником встановлена невідповідність у сумі виконання договору згідно з актами приймання передачі виконаних робіт (форма КБ2-в), форми КБ-3 та сумі, що зазначена у довідці. Отже, Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність шляхом завантаження документу, а саме нової довідки із зазначенням правильної суми виконання договору виправленою інформацією протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.