Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-03-2023, 00:00
ID закупівлі: b74186d01ea642eab5363f14d8f85e0d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 976 768,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 42980032 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жанна Трембач |
Телефон: | +380965126527, +0382705716 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54 |
3 |
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «Капітальний ремонт головного входу, першого поверху (коридору та фойє), та лабораторії комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради,поліклініки №1, за адресою: вул. Подільська, 54, м. Хмельницький», код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонтбуло подано 3 (три)тендерних пропозицій, а саме: • ТОВ "Компанія "Галеон"; • ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ"; • ПП "РАДДАНТ"; У відповідності до абз.1 п.36 Особливостей ектронною системою закупівельпіслязакінчення строку для поданнятендернихпропозицій, визначеногозамовником в оголошенні про проведеннявідкритихторгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендернійпропозиції (тендернихпропозиціях), у тому числіінформація про ціну/приведенуцінутендерноїпропозиції (тендернихпропозицій). Згідно із абз.1 п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною пропозицією, є пропозиція ТОВ "Компанія "Галеон". Розгляд тендерної пропозиції відбувається в порядку визначеному п.38 Особливостей, у відповідності до якого,замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до абз.2 п.38 Особливостейстрок розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументованопродовженозамовником до 20 робочихднів. У разіпродовження строку замовникоприлюднюєповідомлення в електроннійсистемізакупівельпротягом одного дня з дня прийняттявідповідногорішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Компанія "Галеон"в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт головного входу, першого поверху (коридору та фойє), та лабораторії комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради,поліклініки №1, за адресою: вул. Подільська, 54, м. Хмельницький», код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонтвиявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, якінадаютьсяучасникомпроцедуризакупівлі на виконаннявимогтехнічноїспецифікації до предмета закупівлі, вважаютьсяпомилки, виправленняяких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованогоучасникомпроцедуризакупівлі у складійоготендерноїпропозиції, найменування товару, марки, моделітощо. 1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до вимогп.п. 3.1.5. п. 1 розділу 3 ТД - Повноваження щодо підпису документівтендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, або виписка, або витяг із ЄДР, тощо. Також, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі установчих документів – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. Документи тендерної пропозиції (договірна ціна та локальні кошториси)підписані директором та сертифікованим інженером-проектувальником в частині розробки кошторисної документації – Фалінським Сергієм Володимировичем, однак пропозиція не містить довіреність на вказану особу, що підписала документи пропозиції. 2. Згідно вимог п.п. 3.1.7. п. 1 розділу 3 ТД - на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних осіб учасника, що підписали документи, які входять до складу тендерної пропозиції. Документи тендерної пропозиції (договірна ціна та локальні кошториси)підписані директором та сертифікованим інженером-проектувальником в частині розробки кошторисної документації – Фалінським Сергієм Володимировичем, однак пропозиція не містить згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних вказаної особи, що підписала документи пропозиції. 3. П. 5 Розділу 3 ТД визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно додатку 1 до ТД. Додатком 1 для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник надає Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), а також інвентаризаційний опис наявного обладнання, машин та механізмів. Учасником надано в складі пропозиції довідку про наявність обладнання, а також інвентаризаційний опис наявного обладнання, машин та механізмів, однак, пропозиція не містить інвентаризаційного опису по позиціях 1-3 на Екскаватор-навантажувач JCB 535-125 39615 ВХ – 1 (Право користування - договір оренди транспортних засобів 24/09 від24.09.21); на Автомобіль загальний вантажний бортовий TATA LPT 613 – 1 (Право користування - договір оренди транспортних засобів 24/09 від24.09.21); на Вантажний спеціалізований автокран 15-20т-с КРАЗ 250 – 1 (Право користування - договір оренди транспортних засобів 24/09 від24.09.21). 4. Відповідно до вимог п. 5 розділу 3 ТД Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі зазначені у додатку 2 до документації. Додатком 2 передбачено інформацію про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, встановлених п.44 Особливостей. При цьому, Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 1,(крім абзацу чотирнадцятого п. 44 Особливостей) шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Але, у зв’язку із можливою відсутністю технічної реалізації в авторизованих електронних майданчиках самостійного декларування відсутності підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим п. 44 Особливостей, учасник процедури закупівлі документально підтверджує відсутність підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим п. 44 Особливостей, шляхом надання гарантійного листа або довідки в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені абзацом чотирнадцятим п. 44 Особливостей. Пропозиція Учасника містить гарантійні листи по ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», але не містить гарантійного (гарантійних) листів або довідок в довільній формі по п. 44 Особливостей. 5. Згідно вимог п. 6 розділу 3 ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій наступні документи:1) Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - зварювальні роботи; - зберігання балонів із зрідженим газом (пропан), (бутан), стисненим газом (кисень); - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). 2) Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на провадження певного виду робіт, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідряднику/субпідрядникам) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію про доступ до таких документів в мережі Інтернет. Учасником в складі пропозиції надано ліцензію, декларації та дозволи на всі види робіт, однак, в Дозволі № 0364.19.68 виданого 04.12.2019 року вид робіт визначено не на :- «монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин», а на :- «зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин», тобто не повне найменування робіт підвищеної небезпеки визначене Замовником в Тендерній документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надатидовіреність на Фалінського Сергія Володимировича (сертифікованого інженера-проектувальника в частині розробки кошторисної документації), оформлену у відповідності до вимог чинного законодавства. 2. Надати згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних данихФалінського Сергія Володимировича (сертифікованого інженера-проектувальника в частині розробки кошторисної документації); 3. Надати інвентаризаційний опис на Екскаватор-навантажувач JCB 535-125 39615 ВХ – 1; на Автомобіль загальний вантажний бортовий TATA LPT 613 – 1; на Вантажний спеціалізований автокран 15-20т-с КРАЗ 250 – 1; 4. Надати інформацію (гарантійний лист чи довідку) провідсутність підстав для відмови в участі в торгах, передбачених п. 44 Особливостей та абзацом чотирнадцятим п. 44 Особливостей. 5. Надати оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, або у разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, або ж відсутності зазначених документів, надати у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.40 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.