Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-03-2023, 00:00
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
ID закупівлі: b71f7eddf8f8486689d8a010c3f266ac
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 026 607,20 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області |
ЄДРПОУ: | 04372313 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хрунь Павло |
Телефон: | +380972896326 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81151, Україна, Львівська область,Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
14 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації для підтвердження наявності робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення необхідно надати довідку згідно таблиці «В». Окрім цього, наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Так, на виконання зазначеної вимоги Учасником надано, зокрема, довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення (файл «1-2.2_Довідка про робітників.pdf»), відповідно до якої в організації Учасника є в наявності два бруківника, в той час як згідно штатного розпису на підприємстві Учасника працює один бруківник 4 розряду, і один бруківник 5 розряду. Також, згідно вказаної довідки в Учасника є в наявності шість водіїв, в той час як згідно штатного розпису в Учасника працює 6 водіїв категорії В, С. Таким чином, в складі тендерної пропозиції є невідповідність в інформації щодо найменування посад в організації Учасника, які зазначені в довідці про робітників, з інформацією щодо найменування посад, які відображені в штатному розписі. 2. Відповідно до Розділу 2 Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано документ «2-12_Довідка про відсутність підстав_абз.14 п.44 Особливостей.pdf», однак у вказаній довідці Учасником вказано замовника Мурованську сільську раду територіальної громади Львівського району Львівської області, відтак існує невідповідність інформації у поданому Учасником документі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Привести у відповідність довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення відповідно до штатного розпису. 2. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
На виконання норм пункту 40 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.3.1 Розділу 3 тендерної документації у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше. Так, враховуючи зазначене, та на виконання вимоги п. 3 Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації про надання сканованого з оригіналу свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканованого з оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість, або сканованого з оригіналу свідоцтва платника єдиного податку/витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку) Учасником надано витяг ПДВ, виданий 11.01.2019 р., тобто раніше дати оголошення, що не відповідає вимозі, яка міститься в п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації. 2. Відповідно до пп. 1.3 п. 1 Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Проте, вказаний документ відсутній в складі тендерної пропозиції. 3. Відповідно до п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. Даний дозвіл повинен бути виданий на ім’я учасника та бути дійсним на момент його подання; дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме на вантажопідіймальний кран/кран-маніпулятор, який буде використовуватись при наданні послуг та перебуває у власності чи у користуванні учасника. Проте, вказані дозволи відсутні в складі тендерної пропозиції Учасника. 4. Відповідно до пп. 10 п. 5.2.1 Розділу 5 тендерної документації Учасник повинен надати виписку з рахунку(-ів) у банку(-ах) про наявність в учасника станом не раніше дати оприлюднення процедури закупівлі обігових коштів на закупівлю матеріалів та обладнання відповідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) у розмірі не менше ніж 1 000 000,00 грн. Проте, вказана виписка відсутня в складі тендерної пропозиції. 5. Відповідно до п. 5.3. Розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі - є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. На підтвердження відсутності даної підстави для відхилення Учасник повинен надати довідку в довільній формі, проте в складі тендерної пропозиції відсутня така довідка з вищезазначеною інформацією. 6. Відповідно до п. 4 Розділу 3 тендерної документації для надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» необхідно надати лист-згоду в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної тендерної документації, яка повинна бути підписана особою, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю. Так, згідно документів, які містяться в складі тендерної пропозиції, тендерну пропозицію підписує Наталія ТИШКУН (Інженер з проектно-кошторисної роботи), а накладає на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) Їлдиз БІРОЛ (Генеральний директор). Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника не подано лист-згоду в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, особою, яка підписує тендерну пропозицію шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису. 7. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації наявність робітників та ІТР підтверджується, зокрема: - копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції міститься, окрім іншого, звіт з праці №1-ПВ (місячний) за січень 2023 р. Варто зазначити, що звіт з праці по формі 1-ПВ (місячний) подається не пізніше 7-го числа місяця, наступного за звітним періодом. Відтак, враховуючи, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 12 березня 2023 р. 01:00, а тому Учасник повинен був надати звіт з праці №1-ПВ за лютий місяць, що в даному випадку рахується останнім звітнім періодом. 8. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації наявність робітників та ІТР підтверджується, зокрема: сканованою копією оригіналу Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період. В разі прийняття працівників після останнього звітного періоду, подається сканована копія оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу. Однак, вказані документи відсутні в складі тендерної пропозиції. 9. Відповідно до п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входять до вартості послуг в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника, а саме на: - ФЕМ. Спроможність учасника поставити вказаний матеріал в обсягах та строки вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника матеріалів (у разі, якщо товар не виробляється на території України) із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) матеріалів для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції Учасника, окрім іншого, міститься гарантійний лист від виробника ТОВ «Пласт-Інвест» та виробника ТОВ «ЕФЕ БЕТОН». Проте у вказаних листах не зазначено інформації щодо можливості виготовлення матеріалів для виконання даного проекту. Таким чином, є невідповідність інформації у поданих Учасником документах. 10. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації для підтвердження наявності робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення необхідно надати довідку згідно таблиці «В». Окрім цього, наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Так, на виконання зазначеної вимоги Учасником надано, зокрема, довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, відповідно до якої в організації Учасника є в наявності 86 дорожніх робітника, в той час як згідно штатного розпису кількість дорожніх робітників дорівнює 88. Таким чином, в складі тендерної пропозиції є невідповідність в інформації щодо кількості в організації Учасника дорожніх робітників. 11. Відповідно до п.3.1 Розділу 3 тендерної документації у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника міститься повідомлення про відкриття рахунків, видане Держказначейською службою України, яке датоване 01.01.2020 р., що є раніше дати оголошення даних торгів. 12. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. На підтвердження даної інформації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік. Проте, така інформаційна довідка відсутня в складі тендерної пропозиції. 13. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, у кількості не менше двох, які повністю виконані, інформація щодо яких вказано у довідці форми Таблиця «Г» про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), з поточного ремонту дороги/благоустрою/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього покриття. Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. 1.2. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгуки повинні містити назву замовника, предмет закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 1.3. Документи, що засвідчують факт надання послуг (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3) повністю. Також, надати платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати наданих послуг згідно аналогічних договорів. 1.4. Учасник повинен завантажити акти наданих послуг (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3) та документи, які підтверджують оплату цих послуг, відповідно до укладеного договору/договорів, вказаних у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Таблиця «Г»), з підтвердженням виконання послуг по кожному з запропонованих аналогічних договорів: - улаштування покриттів з ФЕМ (бруківки) – не менше 1700 м2; - установлення каменів бортових (бордюр/поребрик) – не менше 600 м. Так, на виконання вищезазначеного Учасником надано, зокрема, довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, де в якості аналогічного договору зазначена інформація про договір №4/33-328 від 17.11.2022 р. Проте, уважно вивчивши даний договір Замовник торгів дійшов до висновку, що він не відповідає вимозі про те, що основним видом робіт повинні бути роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього покриття. Крім того, тендерною документацією вимагалося надати документи, що засвідчують факт надання послуг (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3) повністю, а також платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати наданих послуг згідно аналогічних договорів. Проте вказані документи відсутні в складі тендерної пропозиції. Окрім цього, відгук датований раніше дати оголошення, що не відповідає вимозі п.3.1 Розділу 3 тендерної документації, а саме, у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше. Також, тендерною документацією передбачено надання сканованої з оригіналу копії аналогічних договорів, у кількості не менше двох, які повністю виконані, основним видом робіт по яких є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього покриття. Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. Таким чином, Учасником не підтверджено відповідність його тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію такому як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), датований не раніше дати виходу оголошення. 2. Надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. 3. Надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. Даний дозвіл повинен бути виданий на ім’я учасника та бути дійсним на момент його подання; дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме на вантажопідіймальний кран/кран-маніпулятор, який буде використовуватись при наданні послуг та перебуває у власності чи у користуванні учасника. 4. Надати виписку з рахунку(-ів) у банку(-ах) про наявність в учасника станом не раніше дати оприлюднення процедури закупівлі обігових коштів на закупівлю матеріалів та обладнання відповідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) у розмірі не менше ніж 1 000 000,00 грн. 5. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі - є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. На підтвердження відсутності даної підстави для відхилення Учасник повинен надати довідку в довільній формі. 6. Для надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» необхідно надати лист-згоду в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної тендерної документації, яка повинна бути підписана особою, яка підписує тендерну пропозицію, зокрема, особою, яка підписує тендерну пропозицію шляхом накладення на неї КЕП. 7. Надати копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. 8. Надати скановану копію оригіналу Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період. В разі прийняття працівників після останнього звітного періоду, подається сканована копія оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу. 9. Учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входять до вартості послуг в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника, а саме на: - ФЕМ. Спроможність учасника поставити вказаний матеріал в обсягах та строки вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника матеріалів (у разі, якщо товар не виробляється на території України) із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) матеріалів для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. 10. Привести у відповідність інформацію щодо кількості дорожніх робітників згідно штатного розпису. 11. Надати повідомлення про відкриття рахунків, видане Держказначейською службою України, яке повинно бути датоване не раніше дати оголошення цих торгів. 12. Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. На підтвердження даної інформації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік. 13. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, у кількості не менше двох, які повністю виконані, інформація щодо яких вказано у довідці форми Таблиця «Г» про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), з поточного ремонту дороги/благоустрою/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього покриття. Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. 1.2. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгуки повинні містити назву замовника, предмет закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 1.3. Документи, що засвідчують факт надання послуг (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3) повністю. Також, надати платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати наданих послуг згідно аналогічних договорів. 1.4. Учасник повинен завантажити акти наданих послуг (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3) та документи, які підтверджують оплату цих послуг, відповідно до укладеного договору/договорів, вказаних у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Таблиця «Г»), з підтвердженням виконання послуг по кожному з запропонованих аналогічних договорів: - улаштування покриттів з ФЕМ (бруківки) – не менше 1700 м2; - установлення каменів бортових (бордюр/поребрик) – не менше 600 м.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.