Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв Рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на надання послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178
ID закупівлі: 3ca99fc1d1fc47e7992e2eacbedbcba0
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
Замовник: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
ЄДРПОУ: | 34827358 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кірсік Анна Вадимівна |
Телефон: | +380569554061 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, вулиця Героїв Рятувальників, будинок 14 |
4 |
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНСТОРГ ЛТД" (код 43989481) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (нанесення дорожньої розмітки на вулично-дорожній мережі міста та ямковий ремонт дорожнього покриття) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-02-24-011591-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей, під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей (посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності), а саме: 1. У складі пропозиції на вимогу п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» «На підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник має надати гарантійний лист2 в якому він гарантує та підтверджує, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів встановлених: Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України); Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (згідно якої передбачено до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, встановлено мораторій (заборону) на виконання дій, передбачених постановою); Постановою Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 року №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну територію України товарів з Російської Федерації); Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну території України товарів, що походять з Російської Федерації відповідно до встановленого переліку)» учасником не подано даного гарантійного листа 2. У складі пропозиції на вимогу п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» «учасник має подати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист2, яким гарантує та підтверджує, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь)» - учасником не подано даного гарантійного листа. 3. Учасником у складі пропозиції на вимогу Додатку 1 тендерної документації «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)5 за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою6 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати сканований оригінал аналогічного договору, сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту), сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці (оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків).» подано аналогічний договір №28/11 від 28.11.2022, акт наданих послуг на суму 199 000 грн., довідка про аналогічні договори № 26 від 02.03.2023 року в якій зазначено, що сума наданих послуг становить 199 000 грн., сума виконання становить 199 000 грн., лист відгук в якому зазначено, що сума договору становить 199 000 грн., а сума виконання станом на 02.03.2023 рік становить 199 999 грн. ТОБТО НА 999 грн. відсутні будь які акти наданих послуг. 4. Учасником у складі пропозиції на вимогу Додатку 1 тендерної документації «На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для належного виконання даного замовлення, учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою6 1.» подано довідки № 24 та №23 від 02.03.2023 року, які не містять інформації про наявність технологій, необхідних для належного виконання даного замовлення. 5. Учасником у складі пропозиції на вимогу Додатку 3 тендерної документації «Учасник у своїй пропозиції повинен підтвердити, що пропоновані ними послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таке підтвердження здійснюється шляхом: o поданням у складі пропозиції документів маркування, протоколів випробувань, декларації та/або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі характеристикам встановленим замовником (у разі обов’язкового отримання даних документів для поставки товару, надання послуг, виконання робіт за даним предметом закупівлі відповідно до норм чинного законодавства). Маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. o якщо обов’язкового отримання документів, що передбачені раніш зазначеним підпунктом (маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати), для надання послуг за даним предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавствам, то учасник надає лист в довільній формі в якому про це зазначає та в довільній формі підтверджує, що пропоновані ними послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам чинного законодавства.» ….. подано лист №1 від 02.03.2023 року, який не містить інформації, що для надання послуг за даним предметом закупівлі, не передбачено обов’язкового таких документів як ДЕКЛАРАЦІЇ. 6. У складі пропозиції на вимогу п. 3 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» «Проєкт договору про закупівлю викладений у Додатку № 5 до тендерної документації. Даний проєкт договору заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» подано заповнений та підписаний проєкт договору, але договірна ціна до даного договору становить суму 5 998 442,81 грн., а сума договору визначена у п. 3.3. проекту договору становить 5 998 442,80 грн. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. На вимогу п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» «На підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник має надати гарантійний лист2 в якому він гарантує та підтверджує, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів встановлених: Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України); Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (згідно якої передбачено до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, встановлено мораторій (заборону) на виконання дій, передбачених постановою); Постановою Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 року №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну територію України товарів з Російської Федерації); Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну території України товарів, що походять з Російської Федерації відповідно до встановленого переліку)» НАДАТИ учаснику даного гарантійного листа. 2. На вимогу п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» «учасник має подати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист2, яким гарантує та підтверджує, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь)» - НАДАТИ учаснику даного гарантійного листа. 3. Учасником у складі пропозиції на вимогу Додатку 1 тендерної документації «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)5 за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою6 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати сканований оригінал аналогічного договору, сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту), сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці (оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків).» НАДАТИ повторно аналогічний договір №28/11 від 28.11.2022, акт наданих послуг до договору №28/11 від 28.11.2022, оновлену довідку про аналогічні договори № 26 від 02.03.2023 року в якій зазначено, лист відгук по виконанню аналогічного договору №28/11 від 28.11.2022 ІЗ ЗАЗНАЧЕНИМИ СУМАМИ ДОГОВОРУ ТА СУМАМИ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ, ЯКІ ВІДПОВІДОЮТЬ ОДИН ОДНОМУ (МІЖ СОБОЮ). 4. На вимогу Додатку 1 тендерної документації «На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для належного виконання даного замовлення, учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою6 1.» подати оновлену довідку № 24 та №23 від 02.03.2023 року, яка містить інформацію про наявність технологій, необхідних для належного виконання даного замовлення. 5. На вимогу Додатку 3 тендерної документації «Учасник у своїй пропозиції повинен підтвердити, що пропоновані ними послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таке підтвердження здійснюється шляхом: o поданням у складі пропозиції документів маркування, протоколів випробувань, декларації та/або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі характеристикам встановленим замовником (у разі обов’язкового отримання даних документів для поставки товару, надання послуг, виконання робіт за даним предметом закупівлі відповідно до норм чинного законодавства). Маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. o якщо обов’язкового отримання документів, що передбачені раніш зазначеним підпунктом (маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати), для надання послуг за даним предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавствам, то учасник надає лист в довільній формі в якому про це зазначає та в довільній формі підтверджує, що пропоновані ними послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам чинного законодавства.» ….. подати оновлений лист №1 від 02.03.2023 року, який містить інформацію, що для надання послуг за даним предметом закупівлі, не передбачено обов’язкового таких документів, як ДЕКЛАРАЦІЇ. 6. На вимогу п. 3 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» «Проєкт договору про закупівлю викладений у Додатку № 5 до тендерної документації. Даний проєкт договору заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» подати оновлений заповнений та підписаний проєкт договору, із додатком Договірна ціна/кошторис до даного договору із сумами, які зазначені в електронній системі при подання тендерної пропозиції, а саме 5 998 442,80 грн. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа КІРСІК Анна ______________
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.