Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 7dcda69b64114defb5f2ac80ac94d4a2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 907 639,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Сатанівська селищна рада |
ЄДРПОУ: | 04406118 Досьє YouControl |
Сайт: | https://satanivska-gromada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Білоус Наталія Валеріївна |
Телефон: | +380385142296 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 32034, Україна, Хмельницька область,смт Сатанів, вул Бузкова 135Ж |
4 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРОДОРСЕРВІС" у процедурі закупівлі UA-2023-02-24-010779-a, згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності: перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав копію Статуту (для юридичних осіб); посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1. Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: "Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, або виписка, або витяг із ЄДР, тощо. Також, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб). - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі установчих документів – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. - для фізичних осіб-підприємців - копія свідоцтва про державну реєстрацію, виписку або витягу із ЄДР. - для фізичної особи – копія паспорта."; перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник має завантажити в електронну систему закупівель копію Статуту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.