Закупівлю оголошено - 03-02-2023, 10:26. Дата останніх змін - 24-02-2023, 00:00

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по Милославська вул., 31 Деснянський район міста Києва»

Закупівля:UA-2023-02-03-003348-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-02-03-001417-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-02-2023, 10:26
по 09-02-2023, 13:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-02-2023, 13:00
по 15-02-2023, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-02-2023, 13:00

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»

ID закупівлі: eb1b8840fcaf4f09815b2efc2dffd841

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:284 457,37 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:2 844,57 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:40538421 Досьє YouControl
Контактна особа:Леляк Ольга Сергіївна
Телефон:0442076792
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
3


Кваліфікаційні критерії
1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 03-02-2023, 10:26:02
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Інша подія
Опис:
Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі не більше 50% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн (______________гривень ___ коп.), упродовж 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт.
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
50
Період (днів):
10
Подія:
Виконання робіт
Опис:
Розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.2.1. п. 4.2. грошових коштів.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
50
Період (днів):
45
Мінімальний крок аукціону:
2 844,57 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-02-2023, 10:26:02
Експортовано:03-02-2023, 10:26:02
Експортовано:03-02-2023, 10:26:02
Експортовано:03-02-2023, 10:26:02
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-02-2023, 10:26:20
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по Милославська вул., 31 Деснянський район міста Києва»

1
роботи
Україна, Відповідно до документації,
по 01-05-2023
45220000-5
Інженерні та будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АЕ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 7-9, 01032, Вадим Жулей
Остаточна пропозиція:
272 923,13 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-02-23, 11:18:15
24

Перелік виявлених невідповідностей: 1). Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії 2-х аналогічних договорів у яких відсутні додатки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.3.1. пункту 3.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у файлі ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії 2-х аналогічних договорів з наявними додатками до даних договорів. 2). Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Графік виконання робіт не за формою згідно Додатку 3 «Графік виконання робіт» у файлі ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 4.3. пункту 4 у файлі ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Графік виконання робіт за формою відповідно до Додатку 3 «Графік виконання робіт» у файлі ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні). 3). Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договір цивільно-правового характеру № 130223/1 від 13.02.2023 р. між ТОВ «АЕ» (замовник) та Токарева В.Г.(виконавець) про надання послуг щодо слюсарних робіт, а Посвідчення Токарев В.Г. має електрозварювальника. Також, Учасником надано Договір цивільно-правового характеру № 130223/2 від 13.02.2023 р. між ТОВ «АЕ» (замовник) та Горішній В.Л.(виконавець) про надання послуг щодо зварювальних робіт, а Посвідчення Горішний В.Л. має слюсаря. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.2. пункту 3 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» у файлі ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі докумети на відповідність фаху за спеціалізацією та посади.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-02-23, 11:18:15

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АЕ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
272 923,13 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ