Період оскарження умов закупівлі - по 06-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-02-2023, 00:00
ID закупівлі: c7ad7b1f05054aa9950655bb91d2d2af
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 735 011,09 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Павлюк Лілія |
Телефон: | 380989695078 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
7 |
1. У відповідності до вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати зокрема довідку за формою 1, у якій має бути зазначено інформацію про найменування, марку, модель та термін експлуатації (років), кількість техніки та інформацію про право володіння або підставу користування, договір про надання послуг. На виконання вимог тендерної документації учасник, у складі тендерної пропозиції надав довідку вих.№ 61 від 07.02.2023 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій не зазначив модель автомобіля бортового-С ЗІЛ, відповідно до пункту 1 довідки, що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Запропонувати учаснику в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - оновленої довідки вихідний № 61 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, з інформацією про модель автомобіля бортового-С ЗІЛ відповідно до пункту 1 довідки.
1. У відповідності до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2, скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів, трудових книжок, тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того у довідці має бути зазначено найменування учбового закладу, фах спеціальність/спеціалізація) для працівників, які мають вищу освіту, у цьому разі до тендерної пропозиції мають бути додані скановані копії дипломів працівників, які мають вищу освіту. На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надав довідку № 5347 від 07.02.2023 року про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. Пунктом 9 якої зазначено, що бухгалтер Грабко Алла Миколаївна має вищу освіту, диплом державного агроекологічного університету, за спеціальністю «Облік і аудит». Проте диплом про здобуття вищої освіти на Грабко Аллу Миколаївну відсутній, також відсутня інформація та/або документ що свідчить про зміну прізвища Грабко Алли Миколаївни. 2. У відповідності до вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, скановані копії договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт, та оригінал листа-відгука від контрагента, зазначеного у довідці за формою 3. На виконання вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Учасником приєднано довідку «про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», вихідний № 5348 від 07 лютого 2023 року, аналогічний договір № 247 від 10.08.2021 року, акти виконаних робіт до аналогічного договору та лист-відгук від контрагента Станишівської сільської ради Житомирського району, Житомирської області, вих.№ 14-04/226 від 31 січня 2023 року. Відповідно до абзаців 3-4 підпункту 3.1. розділу 3 (СУМА ВИЗНАЧЕНА У ДОГОВОРІ) Договору № 247 від 10 серпня 2021 року сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 1 200000,00 грн. (один мільйон двісті тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 200 000,00 грн. (двісті тисяч гривень 00 копійок). Сума фінансування на 2022 рік становить 299 990,00 грн. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 49 998,33 грн. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 33 копійки), що підтверджується планом фінансування, що є додатком 3 до договору. Також Учасником приєднано акти приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в № 1 за серпень 2021 року (на суму 1 199 858,66 грн.) та № 2 за листопад 2021 року (на суму 300 131,34), які свідчать про виконання всього обсягу робіт у 2021 році, що не відповідає, пункту 3.1. договору та плану фінансування, що є додатком № 3 до договору. Крім того, відповідно до підпункту 11.22 розділу 11 (ІНШІ УМОВИ) договору № 247 від 10 серпня 2021 всі зміни і доповнення до договору оформлюються у вигляді додаткової угоди до цього договору та є його невід’ємною частиною. Запропонувати учаснику в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - диплому про здобуття вищої освіти на Грабко Аллу Миколаївну, або інформації та /або документів, що свідчать про зміну прізвища Грабко Алли Миколаївни. - надати пояснення та/або документи, що підтверджують яким чином договір № 247 від 10 серпня 2021 з контрагентом Станишівською сільською радою Житомирського району, Житомирської області був виконаний у повному обсязі, у 2021 році не у відповідності до плану фінансування, що є додатком № 3 до договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.