Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
ID закупівлі: 82577bd886454571a7f6c76a6340782d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 728 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lutsk.ua |
Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
Телефон: | 380332773159 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у пункті 15 локального кошторису 02-01-01 застосовано занижену потребу машино-годин котка дорожнього самохідного гладковальцевого, масою 8 тон, для закоткування дна при влаштуванні дорожніх корит коритного профілю, чим порушено нормативну потребу в механізмах та призвело до неправильності розрахунків договірної ціни Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 6 розділу ІІІ Тендерної документації, згідно з яким ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах. Цю вимогу тендерної документації не виконано Учасником. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) локальний кошторис 02-01-01 з виправленими невідповідностями
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.