Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
ID закупівлі: d287fbf9e9384e4ea2cfd90f2e7715b3
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 1 527 828,53 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 7 640,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Павлюк Лілія |
Телефон: | 380989695078 |
E-mail: | pavliuk_l@ukr.net |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
5 |
У відповідності до вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати зокрема довідку за формою 1, у якій має бути зазначено інформацію про найменування, марку, модель та термін експлуатації (років), кількість техніки та інформацію про право володіння або підставу користування, договір про надання послуг. На виконання вимог тендерної документації учасник, у складі тендерної пропозиції надав довідку вих.№ 44 від 02.02.2023 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій не зазначив модель автомобіля бортового-С ЗІЛ, відповідно до пункту 1 довідки, що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Запропонувати учаснику в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - оновленої довідки вихідний № 44 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, з інформацією про модель автомобіля бортового-С ЗІЛ відповідно до пункту 1 довідки.
1. У відповідності до вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати зокрема довідку за формою 1, у якій має бути зазначено інформацію про найменування, марку, модель та термін експлуатації (років), кількість техніки та інформацію про право володіння або підставу користування, договір про надання послуг. На виконання вимог тендерної документації учасник, у складі тендерної пропозиції надав довідку № 5334 від 01.02.2023 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника в якій не зазначив кількість обладнання, відповідно до пункту 4 (гудронатор причіпний) довідки, що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 2. У відповідності до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2, скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів, трудових книжок, тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того у довідці має бути зазначено найменування учбового закладу, фах спеціальність/спеціалізація) для працівників, які мають вищу освіту, у цьому разі до тендерної пропозиції мають бути додані скановані копії дипломів працівників, які мають вищу освіту. На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надав довідку № 5335 від 01.02.2023 року про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. Зазначена довідка містить інформацію про те, що помічник керівника підприємства Петросян Ванік Шамхалович та фахівець з публічних закупівель Слободенко Ганна Анатоліївна мають незакінчену вищу освіту. Також майстер Пічкур Дмитро Олексійович, бухгалтер Грабко Алла Миколаївна та асфальтобетонник Красицький Олександр Петрович мають неповну вищу освіту. Проте частина 2 статті 10 Закону України «Про освіту» не містить зазначених Учасником рівнів освіти, таких як: «незакінчена вища освіта», «неповна вища освіта», також у складі тендерної пропозиції відсутні дипломи на працівників, що мають незакінчену/неповну вищу освіту. що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 3. У відповідності до вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, скановані копії договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт, та оригінал листа-відгука від контрагента, зазначеного у довідці за формою 3. На виконання вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Учасником приєднано довідку «про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», вихідний № 5336 від 01 лютого 2023 року, аналогічний договір № 247 від 10.08.2021 року, акти виконаних робіт до аналогічного договору та лист-відгук від контрагента Станишівської сільської ради Житомирського району, Житомирської області, вих.№ 14-04/226 від 31 січня 2023 року. Відповідно до підпункту 11.22 розділу 11 (ІНШІ УМОВИ) договору № 247 від 10 серпня 2021 всі зміни і доповнення до договору оформлюються у вигляді додаткової угоди до цього договору та є його невід’ємною частиною. Додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід’ємними частинами і мають силу у разі, якщо вони викладені в письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками. Відповідно до розділу 12. (ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ) договору № 247 від 10 серпня 2021 року невід’ємними частинами цього Договору є: 1) Договірна ціна; 2) Календарний графік надання послуг; 3) План фінансування. Проте у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні невід’ємні частини договору, отже договір наданий не в повному обсязі, що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Запропонувати учаснику в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - оновленої довідки вихідний № 5334 від 01 лютого 2023 з інформацією про кількість обладнання відповідно до пункту 4 довідки; - оновленої довідки № 5335 від 01 лютого 2023 із зазначенням рівня освіти працівників: Петросяна Ваніка Шамхаловича, Слободенко Ганни Анатоліївни, Пічкура Дмитра Олексійовича, Грабко Алли Миколаївни, Красицького Олександра Петровича згідно Закону України «Про освіту», з наданням відповідних дипломів; - додатків до договору № 247 від 10.08.2021 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.