Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2023, 00:00
ID закупівлі: faa587fb4fe24bac9dc7c2452b076ad3
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 2 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомірційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда" Павлоградської міської ради |
ЄДРПОУ: | 37735597 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Горба Катерина Вікторівна |
Телефон: | +380503263724 |
E-mail: | cpmsp.tender@ukr.net |
Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,Павлоград, вул. Соборна,115 |
2 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Учасником не надано довідки про залучення субпідрядника або лист з інформацією про те, що учасник не планує залучати субпідрядників; 1.2.Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає підсумковій відомості ресурсів локальних кошторис; 1.3.Не надано копії кваліфікаційних посвідчень робітничих професій, які будут залучені для виконання робіт згідно технічного завдання тендерної документації: Скобелєв І.Г., Ващенко О.Г., Ботвин С.М., Головін П.В., Туренко В.М., Пузанов С.О., Поташов М.В., Обалмасов В.С., Катигроб О.Ю.; 1.4. Відсутні документи, що підтверджує проходження працівниками навчання з охорони праці: Скобелєв І.Г., Ващенко О.Г., Ботвин С.М., Головін П.В., Туренко В.М., Пузанов С.О., Поташов М.В., Обалмасов В.С., Катигроб О.Ю. 1.5. На підтвердження аналогічного договору Учасником в довідці п.2 вказано договір з поточного ремонту (лист 3 – 4 «Аналогічні договори») 1.6.Лист відгук виданий Учасники без дати, без вхідного номера (лист 12 «Аналогічні договори»). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Тендерна документація розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозицій пункт 7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт, послуг) «Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції довідку (за нижченаведеною формою), яка містить інформацію про субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (або лист з інформацією про те, що учасник не планує залучати вищезазначених субпідрядників). Разом з довідкою про залучення субпідрядників учасник надає: - оригінал листа від кожного субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені на об’єкті; - довідку, складену в довільній формі, з інформацією про наявність в субпідрядника дозвільних документів, якщо вони є необхідним для виконання доручених субпідряднику робіт, чинних протягом всього строку виконання робіт на об’єкті замовника; - підтвердження від субпідрядника відсутності підстав визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) у довільній формі. Тендерна пропозиція, до якої не додані зазначені в цьому пункті документи, або якщо ці документи не відповідають вимогам замовника щодо їх змісту та форми, відхиляється замовником як така, що не відповідає вимогам до учасника». 2.2. Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до стаття 16 Закону» «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази»( Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання даної тендерної документації, за наступною формою. Крім того, обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт та які враховані в складі загальновиробничих витрат). Надати підтверджуючі документи щодо наявної матеріально-технічної бази, обладнання (завірена копія оборотно-сальдової відомості чи копія іншого документа, що підтверджує право власності, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). Орендоване обладнання та матеріально-технічну базу учасники повинні підтвердити копіями договорів оренди.) «2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції довідку, що містить інформацію про кваліфікацію, знання та досвід спеціалістів (своїх або інших осіб на підставі правочинів, яких плануємо задіяти під час виконання робіт, що є предметом закупівлі) за наступною формою. Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: - працівники необхідних робітничих професій для виконання робіт згідно технічного завдання тендерної документації, які будуть залучені до виконання будівельних робіт (капітального ремонту) (у складі пропозиції надати копії кваліфікаційних посвідчень). - документи, що підтверджує проходження працівниками навчання з охорони праці». «3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою. Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з будівництва (нового будівництва) або реконструкція або капітальний ремонт будівель та споруд, який був укладений за період з 01.01.2020р по 01.12.2022р. На підтвердження договору (договорів), вказаного в таблиці, надаються обов’язково відгук від замовника, копія аналогічного договору, акту/актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), довідки/довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3). Відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення даної закупівлі. Якщо учасником надається договір субпідряду на виконання робіт, то позитивний відгук надається від замовника робіт по об’єкту». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надали інформацію про субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або лист з інформацією про те, що учасник не планує залучати вищезазначених субпідрядників; - обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми), які будуть застосовуватись для виконання робіт згідно вимог Технічного завдання даної тендерної документації ; - надати копії кваліфікаційних посвідчень працівників необхідних робітничих професій для виконання робіт згідно технічного завдання тендерної документації, які будуть залучені до виконання будівельних робіт (капітального ремонту); - документи, що підтверджують проходження працівниками навчання з охорони праці, які вказані в довідці. - надати копії аналогічних договорів з будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з будівництва (нового будівництва) або реконструкція або капітальний ремонт будівель та споруд, який був укладений за період з 01.01.2020р по 01.12.2022р. - лист відгук,який повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупки.
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає підсумковій відомості ресурсів локальних кошторис, а саме: відсутні машини та механізми; відсутні договора на орендовані машини; - не надано копії кваліфікаційних посвідчень робітничих професій, які будут залучені для виконання робіт згідно технічного завдання тендерної документації, а саме : Болгарова С.С., Штогрін Ю.Ю., Глущенко О.І., Джулик В.С.; відсутні документи, що підтверджує проходження працівниками навчання з охорони праці - Болгарова С.С., Штогрін Ю.Ю., Глущенко О.І., Ареян А.Т., Джулик В.С, Волокіта В.А.; - в локальному кошторису в пункт 7( файл 46 «Локальний кошторис 02-01-01») невірно зазначено об’єм виконання робіт до технічного завдання; - в локальному кошторису в пункт 144 ( файл 48«Локальний кошторис 02-01-03») невірно зазначено об’єм виконання робіт до технічного завдання. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до стаття 16 Закону» «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази»( Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання даної тендерної документації, за наступною формою. Крім того, обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт та які враховані в складі загальновиробничих витрат). Надати підтверджуючі документи щодо наявної матеріально-технічної бази, обладнання (завірена копія оборотно-сальдової відомості чи копія іншого документа, що підтверджує право власності, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). Орендоване обладнання та матеріально-технічну базу учасники повинні підтвердити копіями договорів оренди.) «2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції довідку, що містить інформацію про кваліфікацію, знання та досвід спеціалістів (своїх або інших осіб на підставі правочинів, яких плануємо задіяти під час виконання робіт, що є предметом закупівлі) за наступною формою. Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: - працівники необхідних робітничих професій для виконання робіт згідно технічного завдання тендерної документації, які будуть залучені до виконання будівельних робіт (капітального ремонту) (у складі пропозиції надати копії кваліфікаційних посвідчень). - документи, що підтверджує проходження працівниками навчання з охорони праці». 2. Додаток № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі амбулаторії ЗПСМ № 8 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» за адресою вул. Нова, 1а м. Павлоград, Дніпропетровської обл .» (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «На демонтажні роботи» п.7 Заміна засклених віконних рам м2 0,16»; «На внутрішнє оздоблення приміщень» п.43«На кожнi 5 мм змiни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати(к-2) м2 5,25» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати підтверджуючі документи щодо машини та механізмів (копії договорів оренди); - надати копії кваліфікаційних посвідчень працівників необхідних робітничих професій для виконання робіт згідно технічного завдання тендерної документації, які будуть залучені до виконання будівельних робіт (капітального ремонту), документи, що підтверджує проходження працівниками навчання з охорони праці. - локальні кошториси привести у відповідність до Технічного завдання наданої замовником в складі тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.