Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Обсяг надання послуг: обсяги послуг, відповідно до технічної специфікації (згідно із Додатком 2).
ID закупівлі: a994ddb5417c434b8d3aa73dc583c2f4
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 531 234,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 32 656,17 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
ЄДРПОУ: | 01998161 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бахтіна Тамара Миколаївна |
Телефон: | +380322962075 |
E-mail: | tbakhtina2022@gmail.com |
Місцезнаходження: | 79495, Україна, Львівська область,Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" подано в складі пропозиції Підсумкову відомість ресурсів, та вказано в розділі ІІ Будівельні машини і механізми 2 шуруповерти, однак в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 22-Т/116 -11 від 05.12.2022 р. міститься інформація про шуруповерт мережевий в кількості 1 шт. Зазначене не відповідає вимозі Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, де було зазначено, що довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Також у п. 2, розділу 2 додатку 1тендерної документації міститься вимога щодо подання учасниками сканованої копії Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період разом з додатками (без персональних даиих) та квитанцією про прийняття. Однак, учасником ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" не подано у складі пропозиції квитанцією про прийняття. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що відображає основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). На виконання вимоги п. 2, розділу 2 додатку 1 тендерної документації надати квитанцію про прийняття Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період разом з додатками (без персональних даних). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.