Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-11-2022, 00:00
ID закупівлі: 7070ae48759442beb82ff9c441b8ec1c
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 342 643,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 713,22 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
ЄДРПОУ: | 43971810 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Круць Ірина Анатоліївна |
Телефон: | +380324571381 |
E-mail: | striymr_gkh@ukr.net |
Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, вул. Шевченка 71 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НАШ ПРОСТІР" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт вул. Б.Хмельницького в с.Добряни» (ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно із Розділом 1 Додатку 1 Тендерної документації наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується шляхом подання: довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то подаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на автомобільну техніку. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, лізингодавця), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі із зазначенням Замовника. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НАШ ПРОСТІР" надано довідку № 15/01 від 21.11.2022 року про наявність обладнання та МТБ, у пункті 1.1 якої зазначена інформація про те, що учасник буде залучати до надання послуг асфальтоукладач Vogele S1900 за договором надання послуг №8/21 від 08 лютого 2021 року. Тоді як згідно із договору №8/21 та свідоцтва по реєстрацію машини серія ЕЕ №122581 зазначена найменування асфальтоукладача Vogele S1900-2. Згідно із розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується шляхом надання учасником - довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: -Скановані з оригіналу копії не менше 2 аналогічних договорів, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – поточний/капітальний ремонт доріг/вулиць. - Скановану з оригіналу копію листів-відгуків про співпрацю за всіма договорами від замовників, що вказані в Таблиці «Г». Кожен відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт від свого Замовника (Генпідрядника). - Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю або частково (акти форми КБ-3). Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НАШ ПРОСТІР" надано довідку №17/01 від 21.11.2022 року про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Згідно даних довідки учасником було укладено аналогічний договір № 17/2020 від 16 квітня 2020 року та аналогічний договір № 3-12/19 від 19 грудня 2019 року. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника не надано договір №17/2020 від 16 квітня 2020 року, інформація щодо якого міститься у довідці №17/01 від 21.11. 2022 року. Згідно із пунктом 2 Розділу 2 Додатку 1 Тендерної документації наявність робітників та ІТР підтверджується шляхом надання учасником у складі пропозиції копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НАШ ПРОСТІР" надано лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за формою №1-ПВ, оскільки підприємство не включено у сукупність звітуючих одиниць для проведення короткотермінового статистичного спостереження з праці на 2021 рік, тоді як останнім звітній період є 2022 рік. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідає інформації, яка надана у складі тендерної пропозиції; - надати Договір № 17/2020 від 16 квітня 2020 року, копію листа-відгука від Замовника про співпрацю за договором № 17/2020 від 16 квітня 2020 року та документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю або частково за договором № 17/2020 від 16 квітня 2020 року (акти форми КБ-3). - надати копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.