Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-10-2022, 00:00
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Мова тендерної пропозиції – українська. Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціонуо – 1 відсоток від очікуваної вартості. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Забезпечення виконання договору- не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 4 до ТД
ID закупівлі: 7ec3f9984c224f26bc095c0770306f66
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 231 296,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 312,96 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 37794186 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.komynalka.com.ua/ |
Контактна особа: | Бойчук Тетяна Олексіівна |
Телефон: | +380342532212 |
E-mail: | dkgtender@ukr.net |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника при проведенні закупівлі послуг: ГБН Г.1-218-182:2011 послуги з благоустрою – встановлення дорожніх знаків на вул. Івасюка в м. Івано-Франківськ за (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Закупівля). Замовник відкритих торгів: Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2022-09-30-005493-а. В результаті розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів, Товариства з обмеженою відповідальністю «Діан Груп» (далі – Учасник), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією Замовника, а саме: у частині її відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено. Відповідно до вимог пункту 2.2 частини 2 додатку № 1 тендерної документації Замовника, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Учасник повинен надати «Скановані з оригіналів (в кольорі): один (чи декілька) аналогічний (их) договір (ів) зі всіма додатками та невід’ємними частинами договору (кошторису зі всіма розрахунками до нього та документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі та в строки визначені таким договором (акти приймання наданих послуг) разом з довідкою про вартість наданих послуг та витрат або іншого документа, що підтверджує приймання наданих послуг, передбаченого аналогічним договором). Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг відповідно до даного предмета закупівлі, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.» Учасник у складі тендерної пропозиції не надав кошторис зі всіма розрахунками до нього і дата укладення наданого аналогічного договору перевищує три роки від дати, що передує даті оголошення закупівлі 30.09.2022 р., оскільки договір укладений 29.03.2019 р. Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, Учасник даної процедури закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «Діан Груп», повинен надати скановані з оригіналів (в кольорі): один (чи декілька) аналогічний (их) договір (ів) зі всіма додатками та невід’ємними частинами договору (кошторису зі всіма розрахунками до нього та документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі та в строки визначені таким договором (акти приймання наданих послуг) разом з довідкою про вартість наданих послуг та витрат або іншого документа, що підтверджує приймання наданих послуг, передбаченого аналогічним договором). Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг відповідно до даного предмета закупівлі, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, постійно вносяться зміни до затверджених бюджетних призначень на 2022 р. При проведенні даної Закупівлі виникли обставини, що привели до скорочення видатків на здійснення закупівлі цих послуг. Таким чином Замовник визнає Закупівлю такою, що не відбулася відповідно до пункту 2 частини 5 статті 32 Закону, оскільки скорочені видатки на закупівлю вищевказаних послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-11-2022, 00:02
Період оскарження:
з 24-10-2022, 17:09 по 03-11-2022, 23:00
Документи: