Капітальний ремонт дитячого майданчика на вул. Івана Котляревського, 20 (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці

Закупівля:UA-2022-08-15-001026-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-08-2022, 09:57
по 19-08-2022, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-08-2022, 17:00
по 24-08-2022, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-08-2022, 00:00

Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)

ID закупівлі: 0262eb2da0ad475c8da9e58cdb2cf598

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:760 136,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:3 800,68 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44327100 Досьє YouControl
Контактна особа:Віталій Гулейчук
Телефон:+380372553740
E-mail:v.guleychuk@gmail.com
Місцезнаходження:
58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
2
Отримати консультацію для перемоги

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Дата виставлення рахунку
Опис:
Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 2 місяців. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 2-х місячного терміну з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
30
Період (днів):
10
Подія:
Виконання робіт
Опис:
Прийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). За рішенням Замовника прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
70
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
3 800,68 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:984f63cf8e3d88ecbf600050c2733ef19e3f3a00;SHA2-384:a2d5647f899dfa02d61d08eed1fda713b0e71e43e43420fd113cff8ab8377620017ee25e9fae992afd4d5b690114590a;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:15-08-2022, 10:03:50
Додаток 1 (вимоги до предмета закупівлі) - КР майданчика на вул.Котляревського, 20.doc

SHA1:9c17f26fcbfd4a2aa00079f6cee534c45b151d9c;SHA2-384:be74acdf43e646c393ce469050cb7cf9aedb89f00039c3828428db1655c103f0dca37ecca58515aad8ea4cd129c2e490;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:15-08-2022, 09:58:01
Додаток 2 (технічне завдання) - КР майданчика на вул.Котляревського, 20.docx

SHA1:bc715ad1c6ad8615d875de89f9924b192bcb0131;SHA2-384:e90d5f57f1c4bd065148d3e1492db5512c444bf7b1794caa492319bf2dc742fe5905d9d90d8a9069d9fe54b57e4ad5c4;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:15-08-2022, 09:58:01
Додаток 3 (проект договору) - КР майданчика на вул.Котляревського, 20.doc

SHA1:d816ce5a1785973bd1a1fbb85cbe0957a0cedd07;SHA2-384:f406a20e248dc8eef1b948c1af4d4b559e022eeeb64eb3db736a2d71d908a239898e7b200e0f08c808bd4ec6aa8e47c5;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:15-08-2022, 09:58:01
ОГОЛОШЕННЯ ПРО СПРОЩЕНУ ЗАКУПІВЛЮ-КР майданчика на вул.Котляревського, 20.doc

SHA1:444217b8c1d218ce697d2a5d0c335446e7b5bca7;SHA2-384:5eb1bb6f3f4a025f8ce41e040d34a46338a9ef977895ea15ebe99b9c3dfa99c47bce26bf4661a5cdee7a60eb53ff6c10;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:15-08-2022, 09:58:01
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт дитячого майданчика на вул. Івана Котляревського, 20 (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці

1
роботи
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Івана Котляревського, 20,
по 01-11-2022
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Коперника,6, кв. 74, 58000, Рахмістрюк Микола Миколайович
Остаточна пропозиція:
699 874,02 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-08-2022, 12:14
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2022-08-15-001026-a-b1
Номер договору:
236
Дата підписання договору:
29-08-2022, 16:02
Строк дії договору:
з 29-08-2022 по 21-11-2022
699 874,02 UAH
Ціна договору
699 874,02 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
699 874,02 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ