Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2020, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-11-2020, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-11-2020, 00:00
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і готуються безпосередньо учасником, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, що видані іншими установами чи підприємствами, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою.
ID закупівлі: fcbbdf3a8fe54f0f9b9fdb28f931a971
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 77 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 389 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 150 000,00 UAH |
| Замовник: | Відділ будівництва,енергетики та охорони довкілля Надвірнянської районної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 38629755 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чіх Богдан Васильович |
| Телефон: | 380347523026 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 78400, Україна, Івано-Франківська область,Надвірна, майдан Шевченка, будинок 33 |
16 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СПЕЦБУД-ЗАХІД» виявлено невідповідності в інформації та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно п.1.1.1 Додатку №2 тендерної документації учаснику необхідно надати інформаційну довідку щодо наявності відповідної техніки та обладнання згідно вказаного переліку та якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на інших правових підставах, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю) на строк виконання робіт; оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У позиції номер 1.5 вказано що учасник залучає на підставі договору оренди з ПП «Інстал-Плаза» №13/05/20-9 від 13.09.2020 р. апарат стикового зварювання поліетиленових труб. В той же час у складі тендерної пропозиції відсутня копія цієї угоди та лист–підтвердження від орендавця щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.