| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 176 477 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 882,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 30885376 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кухар Роман Миколайович |
| Телефон: | 0573367555 |
| E-mail: | kukhar.rm@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область,Харків, вул. Ахсарова, 2 |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2025, 00:00
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Тендерна пропозиція Учасника містить накладений удосконалений електронний підпис Учасника. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз.13 п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та п.8 Додатку № 8 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис Учасника/уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Документи, що складені Учасником, не оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутня реєстрація (дата та номер документа) в наступних документах - Гарантійний лист щодо виконання вимог ТД.pdf, Відомість про учасника.pdf. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз.10 п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оформлені належним чином документи, які зазначені в п.2.1., а саме з датою та номером документа. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: В п.1.1 Інформації про наявність необхідного обладнання № 30 від 29.08.2025р. зазначена в стовпчику № 6 дата укладання договору № У-03 про надання послуг щодо користування GNSS-приймачем не відповідає даті укладання наданого в підтвердження договору. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність інформацію зазначену у Інформації до наданих підтверджуючих документів. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано свідоцтва про повірку GPS-приймачів, зазначених в п.1.1. Інформації про наявність необхідного обладнання № 30 від 29.08.2025р. Відповідно до п.26 постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015р. № 374 глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення підлягають періодичній повірці. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 Додатку № 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати свідоцтва про повірку GPS-приймачів, зазначених в Інформації про наявність необхідного обладнання. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: Аналогічний договір № Н1-ПЗУ/23 від 11.01.2023р. наданий не в повному обсязі – відсутній Додаток № 1, який є невід’ємною частиною договору. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3 Додатку № 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію Додатку № 1 до договору № Н1-ПЗУ/23 від 11.01.2023р. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: В пункті № з/п 6 Довідки, що містить відомості про Учасника не зазначена посада керівника. 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Таблиця № 1 п. 1.1 Додатку № 5 та п.4.1 Додатку № 8 тендерної документації. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, що містить відомості про учасника, яка обов’язково буде містити всю інформацію встановлену Таблицею № 1 Додатку № 5.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.