Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 60 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТЕПЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43940116 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Супрун |
| Телефон: | +380677559347 |
| E-mail: | suprunn1992@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 23800, Україна, Вінницька область,селище Теплик, вул. Незалежності, будинок 25 |
1 |
Опис: 1. виявлені невідповідності: відсутні копії документів, що засвідчують виконання аналогічного договору №3/03 від 10.03.2025 (накладні/акти, тощо), зазначених (зазначені) в довідці; лист від власника залученого обладнання/устаткування про надання дозволу на залучення такого обладнання/устаткування під час надання учасником послуг, що є предметом цієї закупівлі. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1. Додатку 3 до ТД. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи що засвідчують виконання аналогічного договору №3/03 від 10.03.2025 (накладні/акти, тощо), зазначених (зазначені) в довідці: лист від власника залученого обладнання/устаткування про надання дозволу на залучення такого обладнання/устаткування під час надання учасником послуг, що є предметом цієї закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.