Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 3 810 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 050 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 24760454 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://omr.gov.ua/ua/city/offices/engzahist/byudjet/publichnie-zakupki/ |
| Контактна особа: | Олена Бєлоусюк |
| Телефон: | +380487256446, +380487221254 |
| E-mail: | inz-upravlenie@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18 |
3 |
ПРОТОКОЛ № 158 щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.М’ясоєдовська, буд.13, код ЄДРПОУ 24760454 21 серпня 2025 року м.Одеса ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в Управлінні інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради, що затверджене наказом начальника управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради від 10.11.2022 року № 35 провести, керуючись протоколом уповноваженої особи №139 від 04 серпня 2025 року – провести розгляд та оцінку найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції - ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ (код ЄДРПОУ 02071033, місцезнаходження: Україна, 65029, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ДІДРІХСОНА, будинок 4) по процедурі відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі за предметом: «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди» ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги», КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», КЕКВ – 2240 – ««Оплата послуг (крім комунальних)», - Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-04-011270-a Закупівля на prozorro.gov.ua ПЕРЕБІГ ПОДІЙ: Щодо питання 1 порядку денного: Провести розгляд та оцінку найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції - ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ (код ЄДРПОУ 02071033, місцезнаходження: Україна, 65029, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ДІДРІХСОНА, будинок 4) по процедурі відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі за предметом: «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди» ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги», КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», КЕКВ – 2240 – «Оплата послуг (крім комунальних)», - Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-04-011270-a Закупівля на prozorro.gov.ua, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та відповідності вимогам тендерної документації у порядку та строки, визначенні статтею 29 Закону з урахуванням положень 36 і 43 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника по вищезазначеній закупівлі уповноваженою особою виявлено, що тендерна пропозиція учасника містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: Пунктом 43 Особливостей передбачено - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Керуючись вищевказаним, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1.Додатком № 4 Тендерної документації Замовника передбачено надання Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності такого критерію, а саме пунктом 2 Замовник вимагає наявності в учасника процедури закупівлі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема до довідки надаються: Довідка про наявність працівників (обов’язково у тому числі двох інженерів-геодезистів, інженера-землевпорядника, двох експертів з технічного обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), інженера-проектувальника в частині інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань, інженера-проектувальника МС (міцність та стійкість), з діючими сертифікатами на весь період надання послуги та інженера-гідротехніка з дипломом про освіту у галузі гідротехнічного будівництва), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, посади, стаж роботи, з наданням на кожного зазначеного в довідці наступних документів: - копії наказів про призначення на посаду; -трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. До довідки надаються скановані копії: - копії кваліфікаційних сертифікатів інженера-геодезиста або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів. - копія кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників. - копію документа про вищу освіту у галузі знань землеустрою за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра. - копії кваліфікаційних сертифікатів експертів з технічного обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки). - копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань. - копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника МС (Міцність та стійкість); - копія диплому про освіту у галузі гідротехнічного будівництва за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра. В межах закупівлі Учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема, надано: 1. Працівники.pdf Який, зокрема містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.08.2025 №13-1217, накази на призначення, копії трудових книжок, копії дипломів, витягів та кваліфікаційних сертифікатів. Під час розгляду у складі тендерної пропозиції Учасника Уповноваженою особою Замовника розглянуто вищевказані документи у їх взаємопоєднанні. Та виснувано, що довідка від 08.08.2025 №13-1217 має неточності, а саме: 1. п.3 довідки – щодо завідувача кафедрою геодезії та землеустрою, Колосюка Анатолія Анатолійовича відсутній наказ про переведення на посаду завідувача кафедрою геодезії та землеустрою, як обраний за конкурсом на цю посаду, на умовах викладених у контракті – запис у трудовій книжці №81 від 18.01.2021 – підстава Наказ №26/вк від 15.01.2021. Необхідно надати копію Наказу №26/вк від 15.01.2021. 2. п.4. Довідки – щодо доцента кафедри гідротехнічного будівництва, Анісімова Костянтина Івановича, відсутній наказ №764/вк від 02.11.2023 про переведення на 0,5 ставки доцента кафедри гідротехнічного будівництва. Необхідно надати копію Наказу №764/вк від 02.11.2023. 3. п.5 Довідки – щодо доцента кафедри будівельної механіки, Твардовського Ігоря Олександровича, згідно запису у трудовій книжці №51 від 01.11.2023 переведений на 0,75 ставки доцента кафедри будівельної механіки, однак відсутній наказ №763/вк від 02.11.2023 щодо переведення останнього на 0,75 ставки доцента кафедри будівельної механіки. Необхідно надати копію Наказу №763/вк від 02.11.2023. 4. Вимогою тендерної документації Замовника було надання саме копії кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника МС (Міцність та стійкість). Однак в межах закупівлі Учасником надано копію Витягу з реєстру будівельної діяльності про кваліфікаційний сертифікат Якушева Дмитра Ігоровича інженера-проектувальника МС №74 ВІД 18.01.2022. Необхідно надати копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника МС (Міцність та стійкість). 5. Вимогою тендерної документації Замовника було надання саме копії кваліфікаційних сертифікатів експертів з технічного обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки). На Анісімова Костянтина Івановича в межах закупівлі Учасником надано копію Витягу з реєстру будівельної діяльності про кваліфікаційний сертифікат експерта технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) №160 від 01.11.2022. Необхідно надати копію кваліфікаційного сертифікату експерту з технічного обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) на Анісімова Костянтина Івановича. 1.Додатком № 4 Тендерної документації Замовника передбачено надання Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності пропозиції, а саме пунктом 2 Замовник вимагає наявності в учасника процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема до довідки надаються: Довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) – які співставні за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 3 до Тендерної документації, а саме, по обстеженню споруд подібного типу, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору, копії актів наданих послуг або виконаних робіт). Аналогічним вважається повністю виконаний договір. В межах закупівлі Учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема, надано: 1. Аналогічний договір.pdf., в якому містяться довідка про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору, в таблиці якої міститься два аналогічних договори, а саме №221 від 19.11.2021 та №51 від 23.04.2024, також міститься скановані копії аналогічних договорів, а саме: 1.1.Договір надання послуг №51 від 23 квітня 2024 з Комунальним підприємством «Міські дороги» Розділом 10 «Строк дії Договору та інші умови Договору» строк дії якого становить до 31.12.2024, сканована копія Додатку №1 до Договору №51 від 23.04.2024 - технічне завдання, сканована копія Додатку №2 до Договору №51 від 23.04.2024 – протокол погодження договірної ціни, сканована копія акту наданих послуг №1 (41) від 28.06.2024. 1.2. Договір №221 від 19 листопада 2021 року, укладеного з управлінням капітального будівництва Одеської міської ради, п. 6.1, Розділом 6 «Термін надання послуг» визначено термін надання послуг до 31 грудня 2021, сканована копія Додатку №1 до договору №221 від 19.11.2021 – протокол згоди про договірну ціни на надання послуг, сканована копія Додатку №2 до Договору №221 від 19.11.2021 – зведений кошторис, кошторис №1, кошторис №2, кошторис №3, сканована копія Акту №1 від 23.11.2021 здачі приймання наданих послуг за Договором №221 від 19.11.2021 на надання послуг та сканована копія Акту №2 від 13.12.2021 здачі приймання наданих послуг за Договором №221 від 19.11.2021 на надання послуг. Під час розгляду у складі тендерної пропозиції Учасника Уповноваженою особою Замовника розглянуто вищевказані документи у їх взаємопоєднанні. Та виснувано, що довідка від 08.08.2025 №13-1210 має неточності, а саме: п.2 таблиці вказано договір №51 від 23.04.2024 з комунальним підприємством «Міські дороги» код ЄДРПОУ 32642110 та Учасником вказаний період виконання робіт або надання послуг (дата початку та дата завершення) від 23.04.2024 – 30.06.2024. Однак враховуючи умови договору та акт №1 наданих послуг – строк надання послуг має відповідати або умовам Договору №51, а саме до 31.12.2024 або згідно Акту №1 наданих послуг 28 червня 2024 року. Таким чином, пункт 2 Довідки про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору має неточності/невідповідності у частині виконання робіт/надання послуг (дата завершення) за договором №51 від 23.04.2024. УХВАЛЕНО: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених Замовником невідповідностей в тендерній пропозиції ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ (код ЄДРПОУ 02071033, місцезнаходження: Україна, 65029, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ДІДРІХСОНА, будинок 4) по процедурі відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі за предметом: «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди» ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги», КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», КЕКВ – 2240 – ««Оплата послуг (крім комунальних)», - Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-04-011270-a Закупівля на prozorro.gov.ua та надати термін у 24 години для виправлення учасником зазначених у протоколі та повідомленні невідповідностей. 2.Розглянути через 24 години подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або не виправлення учасником виявлених невідповідностей. 3.Оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі, шляхом застосування відкритих торгів О.О. Бєлоусюк
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.