Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2025, 00:00
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Номенклатурна позиція: 1. Технічне обстеження житлового будинку - ДК 021:2015 - (71631300-3) - Послуги з технічного огляду будівель.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 61 899,22 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 618,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03365707 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрук Сергій Миронович |
| Телефон: | 380512472508 |
| E-mail: | depgkh2023@i.ua |
| Місцезнаходження: | 54005, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Скоропадського Павла, будинок 7 |
4 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
1. Перелік виявлених невідповідностей. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні: - довідка довільної форми про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі наведеним в Додатку 2 тендерної документації; - довідка довільної форми про згоду з умовами Договору викладеного в Додатку 1 цієї тендерної документації; - гарантійний лист, складений у довільній формі, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних; - довідка про залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців відповідно до п. 4 розділу ІV тендерної документації. Наданий в складі тендерної пропозиції наказ від 01.05.20245 № 7-ЛС є копією виготовленою з копії, що вбачається з чорно-білого відбитку печатки учасника на відмітці «Згідно з оригіналом». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з додатком 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник, серед іншого, повинен надати: - довідку довільної форми про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі наведеним в Додатку 2 тендерної документації; - довідку довільної форми про згоду з умовами Договору викладеного в Додатку 1 цієї тендерної документації; - гарантійний лист, складений у довільній формі, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних; - довідку про залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців відповідно до п. 4 розділу ІV тендерної документації. Згідно з додатком 3 тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису тендерної пропозиції: Для юридичної особи повноваження щодо підпису тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються або випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення директора/керівника, або довіреністю, або дорученням або іншим документом, складеним відповідно до вимог чинного законодавства, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, документи (матеріали/інформація) тендерної пропозиції не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) повинні бути підписані (копії документів – засвідчені підписом) учасником /уповноваженою особою учасника закупівлі, а також містити відбиток печатки учасника (у разі використання). Усі копії документів, які скануються не з оригіналів документів та не містять кольорове зображення та подаються учасником, мають бути засвідчені належним чином. Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель. - довідку довільної форми про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі наведеним в Додатку 2 тендерної документації; - довідку довільної форми про згоду з умовами Договору викладеного в Додатку 1 цієї тендерної документації; - гарантійний лист, складений у довільній формі, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних; - довідку про залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців відповідно до п. 4 розділу ІV тендерної документації; - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису тендерної пропозиції. Такі документи повинні відповідати вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.