Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 074 930 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 749,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пивоварова Анна |
| Телефон: | 380503661698 |
| E-mail: | pyvovarova.a.y@hts.kh.ua |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
1 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - Учасником не надано Оригінал або копію статуту (останньої зареєстрованої редакції) чи іншого установчого документу та/або копію опису з кодом, за допомогою якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua) та за підписом державного реєстратора, що є порушенням вимог Додатка 5. - не надано детальний опис послуг, що будуть надаватись. - Інформація в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” надана Учасником не у відповідності до вимог Додатка 5 тендерної документації. - Учасником в порушення вимог Додатку 1 тендерної документації надано договір, що підтверджує досвід надання аналогічних послуг не в повному обсязі. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності, а саме надати: 1. Оригінал або копію статуту (останньої зареєстрованої редакції) чи іншого установчого документу та/або копію опису з кодом, за допомогою якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua) та за підписом державного реєстратора 2. Опис послуг, що будуть надаватись. 3. Інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” 4. Копію договору, який (-і) вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку в повному обсязі. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.