Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2025, 00:00
З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 27 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 135 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081352 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванчук Євген Володимирович |
| Телефон: | 380444069178 |
| E-mail: | ivanchuk.e@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
1 |
На виконання норм пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей а саме: 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір договір з надання послуг, який наділений подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб надання послуги тощо). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано скановану копію договору №2028-23 від 21.11.2023 та договір № 2009-24 від 03.06.2024 в яких вартість договору заштрихована. Також надані акти надання послуг №2028-23 від 04.12.2023 та №2009-24 від 03.06.2024 в яких також заштриховані суми на які виконані роботи. Враховуючи зазначене не можливо встановити повне/часткове виконання аналогійного договору. Отже наявна невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника ПП "Енергомаш", а саме: а). Надати копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір договір з надання послуг, який наділений подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб надання послуги тощо). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. б). Надати документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.