Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 450 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 43 500 UAH |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Янушевська Людмила Володимирівна |
| Телефон: | 0444612320 |
| E-mail: | yanushevskaya-lv@utg.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
1 |
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від начальника науково-технічного відділу, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ" (код ЄДРПОУ 37002438) за предметом закупівлі «Інженерні послуги різні (Послуги з сертифікації АТ "Укртрансгаз" у відповідності до стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001 та принципам HACCP)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-07-28-009766-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів наданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ" (код ЄДРПОУ 37002438) за предметом закупівлі «Інженерні послуги різні (Послуги з сертифікації АТ "Укртрансгаз" у відповідності до стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001 та принципам HACCP)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-07-28-009766-a) до 20 робочих днів у відповідності до вимог Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником на виконання вимог підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надана сканована копія Договору № 2208000029 від 09.08.2022, в якому стор. 15 нечитабельна, що не дає можливості ідентифікувати приналежність до даного договору та Договір № 14/371/24 від 26.08.2024, в якому стор. 11-13 нечитабельні, що не дає можливості ідентифікувати приналежність до даного договору. 1.2. Учасником на виконання вимог підпунктів 2.2.1. та 2.2.2. пункту 2.2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано скановану копію довідки № 2025/07-3359 від 29.07.2025 «Відомості про наявність штатних працівників, які будуть залучені до надання послуг» (надалі-Довідка), в якій вказані стандарти: -на Левицького М.А. - ISO 2700 сертифікат № 20201631 та ISO 37001 сертифікат № 22.009772.01.32; - на Постол В.Г. - ISO 45001 сертифікат № 20205973; - на Івашина С.В. – ISO 45001 сертифікат 2026875, які не відповідають наданим сертифікатам. Крім цього, Довідка не містить інформацію про сертифікованого аудитора системи менеджменту за стандартом ISO 22000. Також в Довідці відсутня інформація про стаж роботи працівників. 1.3. Учасником на виконання вимог підпункту 2.2.2. пункту 2.2 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації не надано скановану копію чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату та/або свідоцтва аудитора, що надає право проведення аудиту систем менеджменту (управління) на відповідність стандарту ISO 22000. 1.4. Учасником на виконання вимог пункту 3.6 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації не надано сканована/-і копія/-ї чинного/-их на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату з акредитації та/або акредитаційного(-их) сертифікату/-ів та/або свідоцтв/-ів, який/-і засвідчує/-ють його компетентність надавати послуги у сфері сертифікації систем менеджменту на відповідність: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, ISO 22000, ISO/IEC 27001, ISO 37001 та виданий(і) міжнародним органом з акредитації. 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно вимог пункту 2.1. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «2.1.Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1.Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**.2.1.2.Сканована/-і копія/-ї акта/-ів виконаних робіт та/або акта/-ів виконання (надання) послуг, який/-і підтверджує/-ють виконання договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. *під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір/-ри, який/-і в своєму складі передбачає/-ють надання послуг з сертифікації за стандартами: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, ISO 22000, ISO/IEC 27001, ISO 37001 Стандарти, зазначені у договорі/-ах, можуть бути однієї з ідентичних версій: -EN ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015; -EN ISO 50001:2018 або ISO 50001:2018; -EN ISO 22000:2018 або ISO 22000:2018. Учасник може надавати інформацію/матеріали про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в одному та/або в декількох договорах. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої копії акта/-ів виконаних робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг по всіх договорах, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. **такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.» 2.2. Згідно вимог підпунктів 2.2.1. та 2.2.2. пункту 2.2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «2.2. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.2.1.Сканована копія довідки та/або листа у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженою особою Учасника про наявність в Учасника торгів не менше 4-х сертифікованих аудиторів систем менеджменту за стандартами: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, ISO 22000, ISO/IEC 27001, ISO 37001, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі із зазначенням їх П.І.Б, стажу роботи. По кожній з систем менеджменту повинно бути не менше 1-го сертифікованого аудитора, але аудитор може мати сертифікати по декількох системах. 2.2.2.Сканована/-і копія/-ї чинного/-их на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату/-ів та/або свідоцтва/-в аудиторів, зазначених у довідці/листі на вимогу підпункту 2.2.1., що надають право проведення аудиту систем менеджменту (управління) на відповідність стандартам: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, ISO 22000, ISO/IEC 27001, ISO 37001. Примітка: Стандарти, зазначені у сертифікаті/-ах та/або свідоцтві/-ах, можуть бути однієї з ідентичних версій: - EN ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015; -EN ISO 50001:2018 або ISO 50001:2018; - EN ISO 22000:2018 або ISO 22000:2018.» 2.3. Згідно вимог підпункту 2.2.2. пункту 2.2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «2.2. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.2.1. Сканована копія довідки та/або листа у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженою особою Учасника про наявність в Учасника торгів не менше 4-х сертифікованих аудиторів систем менеджменту за стандартами: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, ISO 22000, ISO/IEC 27001, ISO 37001, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі із зазначенням їх П.І.Б, стажу роботи. По кожній з систем менеджменту повинно бути не менше 1-го сертифікованого аудитора, але аудитор може мати сертифікати по декількох системах. 2.2.2. Сканована/-і копія/-ї чинного/-их на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату/-ів та/або свідоцтва/-в аудиторів, зазначених у довідці/листі на вимогу підпункту 2.2.1., що надають право проведення аудиту систем менеджменту (управління) на відповідність стандартам: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, ISO 22000, ISO/IEC 27001, ISO 37001. Примітка: Стандарти, зазначені у сертифікаті/-ах та/або свідоцтві/-ах, можуть бути однієї з ідентичних версій: - EN ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015; -EN ISO 50001:2018 або ISO 50001:2018; - EN ISO 22000:2018 або ISO 22000:2018.» 2.4. Згідно вимог пункту 3.6. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «3.6. Сканована/-і копія/-ї чинного/-их на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату з акредитації та/або акредитаційного(-их) сертифікату/-ів та/або свідоцтв/-ів, який/-і засвідчує/-ють його компетентність надавати послуги у сфері сертифікації систем менеджменту на відповідність: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, ISO 22000, ISO/IEC 27001, ISO 37001 та виданий(і) міжнародним органом з акредитації. Якщо Учасник процедури закупівлі є представником в Україні міжнародного органу з сертифікації, то такий Учасник надає електронну(і) копію(ї) та/або скановану(і) копію(ї) документу (ів), який(і) це підтверджує(ють) (копії: договору та/або угоди, або інші підтверджуючі документи). При цьому відомості які містять конфіденційну інформацію можуть бути заретушовані. Примітка: Стандарти, зазначені у сертифікаті/-ах та/або свідоцтві/-ах, можуть бути однієї з ідентичних версій: - EN ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015; -EN ISO 50001:2018 або ISO 50001:2018; - EN ISO 22000:2018 або ISO 22000:2018. ****** Під міжнародним органом з акредитації мається на увазі акредитацію у сфері сертифікації систем менеджменту (DAkkS та/або UKAS, тощо) від органу (органів) з акредитації, який є членом ЕА (Європейська кооперація з акредитації) і входить до всесвітньої асоціації органів з акредитації IAF (Міжнародного акредитаційного форуму).» 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог пункту 2.1. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.2. Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпунктів 2.2.1. та 2.2.2. пункту 2.2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.3. Надати інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 2.2.2. пункту 2.2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.4. Надати інформацію/документи відповідно до вимог пункту 3.6. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.