Період оскарження умов закупівлі - по 08-08-2025, 00:00
Строк виконання робіт: відповідно до Додатку №2 «Календарний план» та пункту 6.3.8 «Виконавець зобов'язаний» Розділу «VI. Права та обов'язки Сторін» *Договору, але не пізніше 31.03.2027р.** *Даний строк виконання робіт буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата виконання робіт є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 996 168,37 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 159 923 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Нос |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | olena.nos@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
ПРОТОКОЛ №361 від 13.08.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРГАЗПРОЕКТ" (Код ЄДРПОУ 38767517) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-283_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги («Облаштування Машівського ГКР. Нове будівництво пропанової холодильної установки на Машівській УКПГ (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Машівської селищної ОТГ Полтавського району Полтавської області)». Проєктно-вишукувальні роботи.), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-25-004899-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАЛА: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-283_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги («Облаштування Машівського ГКР. Нове будівництво пропанової холодильної установки на Машівській УКПГ (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Машівської селищної ОТГ Полтавського району Полтавської області)». Проєктно-вишукувальні роботи.) розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРГАЗПРОЕКТ" (Код ЄДРПОУ 38767517) з ціною пропозиції 6 599 400,00 грн. з ПДВ. Пункт 41 Особливостей, згідно якого передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 7.1.2. Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (далі –Регламент), згідно якого ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності). Керуючись пунктом 7.1.2. Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРГАЗПРОЕКТ" (Код ЄДРПОУ 38767517) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Олена ФАУСТОВА
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗПРОЕКТ" (Код ЄДРПОУ/ ІПН 38767517): Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) Учасником: 1) Надано Договір підряду №5155-НГД від 28.08.2020р. (файл з назвою «7. Аналогічний договір.pdf.p7s») не в повному обсязі (відсутні сторінки 30-31 договору). 2) Надано лист-відгук №12/6-997/2025 від 01.08.2025р. (файл з назвою «8. Лист-відгук_ДТЕК.pdf.p7s»), в якому не зазначено обов’язкову інформацію щодо номеру та дати укладання договору. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» частини 1.1 «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлені документи: 3.1. Скан-копію виконаного(-их) *аналогічного (аналогічних) договору(-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) (з оригіналу або з копії) (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України “Про захист персональних даних”), які можуть бути належним чином заретушовані.. 3.2. Скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за *аналогічним(-и) договором(-ами), скан-копія якого(-их) надається для підтвердження виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) згідно п.3.1., з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору (достатньо однієї скан-копії листа/відгуку/рекомендації). *Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо виконання робіт/надання послуг з проєктування об’єктів нафтогазового комплексу, а саме установок підготовки газу із застосуванням джерела штучного холоду (холодильних установок). Документи згідно пунктів 3.1. та 3.2. цього критерію надаються учасником по будь-якому одному договору, при чому такі документи повинні бути надані по одному і тому ж договору. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.