Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2025, 00:00
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації .Код КПКВ 0210180. З метою забезпечення доступності та безбар’єрності, замовник очікує отримати повноцінну систему навігації, що включає в себе дослідження, створення дизайн-концепції, а також інструкції для подальшої реалізації та підтримки. Система має враховувати потреби маломобільних груп населення та інших груп користувачів, відповідати чинним стандартам, бути інклюзивною, зрозумілою та зручною для використання.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 254 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 270 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
| ЄДРПОУ: | 23949155 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дуда Ігор Іванович |
| Телефон: | +380962925149 |
| E-mail: | dudaigor80@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79006, Україна, Львівська область,Львів, пл.Ринок,1,326 |
1 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 15 серпня 2025 року м. Львів №1021/УО Порядок денний: Враховуючи ст. 3, ст.11 , ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Положення про уповноважену особу», затверджене наказом в.о.директора ЛКП «Ратуша-сервіс» від 31.12.2021 року №96, ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Подовження терміну розгляду пропозиції замовником процедури відкритих торгів ( з особливостями) по предмету закупівлі Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі ДК021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва UA-2025-07-24-003302-a 7f0dafe318f54bcba3d588294c712311 та публікація повідомлення у електронній системі закупівель. Розгляд У зв’язку із великим обсягом документів та завантаженістю уповноваженої особи замовника, для закінчення кваліфікації Фізична особа-підприємець Фединяк Сергій Миколайович у відповідності ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду терміну найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції аргументовано може бути продовжений до 20 робочих днів. Вирішив 1.Продовжити термін розгляду пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Фединяк Сергій Миколайович замовником процедури відкритих торгів (з особливостями) із закупівлі закупівлі Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі ДК021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва UA-2025-07-24-003302-a 7f0dafe318f54bcba3d588294c712311 на підставі ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення згідно ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа І.Дуда ЛКП «Ратуша-сервіс»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.