Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 71317200-5 Послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки. З метою забезпечення рівних умов участі Учасників та оцінки їх пропозицій очікувана вартість закупівлі визначена без урахування ПДВ. Учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець відбору є платником ПДВ, при укладенні договору з переможцем відбору ПДВ буде нараховуватися відповідно до вимог чинного законодавства України. Місце надання послуг згідно з документацією: за місцем надання послуг Виконавцем/за місцем розташування робочого місця Замовника в межах території філії «Східний лісовий офіс» ДП «Ліси України» (Дніпропетровська, Запорізька, Донецька області).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 123 839,99 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 619,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45632138 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лінкіна Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380676829422 |
| E-mail: | Irina.Linkina@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49100, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Космічна (Соборний район), будинок 35 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНОЛІТ-ЕКО» (Код ЄДРПОУ 32639930) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність в інформації/документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Відповідно до п. 4 розділу V Тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції, крім іншого, повинен надати: «..інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі, передбачених абзацом 2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». На виконання вказаних вимог Замовника Учасник надав Гарантійний лист б/н та дати, де, зокрема, зазначив про гарантування при поданні тендерної пропозиції враховування положень пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Як вбачається, Учасник при наданні необхідної інформації не дотримався вимог Замовника, які стосувалися надання інформації про відсутність підстав в участі у закупівлі, передбачених абзацом 2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а не їх врахування при подачі тендерної пропозиції. Інформація повинна надаватися в коректній формі, має містити інформацію, що вимагається Замовником та стосуються Учасника. Виявлена невідповідність ніяким чином не впливає на зміну предмета закупівлі його назви, марки, моделі, технічних характеристик, її можливо виправити шляхом надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення виявленої невідповідності в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, інформація Учасника містить невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.