Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бут викладені іншою мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 280 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 117 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Павлюк Лілія |
| Телефон: | 380989695078 |
| E-mail: | pavliuk_l@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІА ПРО» поданої для участі у відкритих торгах щодо закупівлі: Послуги з розробки та погодження схеми організації дорожнього руху в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), закупівля: UA-2025-07-17-009299-a, встановлено наступне. У відповідності до вимог пункту 15 Розділу 1 додатку № 1 «Загальні документи та / або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено, що документи тендерної пропозиції Учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи, тощо, повинні бути оформлені на фірмовому бланку (за наявності), адресовані уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель ДЖКГ БМР, містити посилання на закупівлю та підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо. 1. Відповідно до вимог пункту 15 Розділу 1 додатку № 1 «Загальні документи та / або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу наступного змісту: У складі тендерної пропозицію Учасник повинен надати інформаційну довідку у довільній формі, в якій повинен зазначити наступні відомості: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ), або ІПН для фізичних осіб-підприємців; юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором. На виконання вимог пункту 15 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник приєднав довідку «Відомості про Учасника», вих. № 24/07-02 від 24.07.2025 року. Проте на даному документі відсутній власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та відсутній відбиток печатки учасника, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. 2. Відповідно до вимог Розділу 4 додатку № 1 та додатку № 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надає складений у довільній формі лист, у якому зазначає перелік та обсяги робіт/послуг, які надаватимуться ним в межах технічного завдання по предмету закупівлі, та підтверджує, що запропонований ним перелік та обсяги повністю відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що зазначені в додатку № 3 до тендерної документації. На виконання вимог Розділу 4 додатку № 1 та додатку № 3 до тендерної документації Учасник приєднав довідку вих. № 23/07-05 від 23.07.2025 року. Проте на даному документі відсутній власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та відсутній відбиток печатки учасника, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. Запропонувати учаснику в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції наступних документів: - Оновлену довідку «Відомості про Учасника» вих. № 24/07-02, оформлену відповідно до вимог пункту 15 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації, з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитком печатки учасника. - Оновлену довідку «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» вих. № 23/07-05, оформлену відповідно до вимог пункту 15 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації, з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитком печатки учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.