Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 169 449,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 847,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Богославець |
| Телефон: | +380504536101, +380442546680 |
| E-mail: | t.v.bogoslavets@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
3 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із великим обсягом роботи, що є на даний час в уповноваженої особи, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної документації надано довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів) №1082 від 24.07.2025р., в якій не зазначено початок виконання робіт згідно договору. 1.2. Учасником у складі тендерної документації не надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана не раніше дати оголошення закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт/надання послуг відповідно до договору та фактично виконаних робіт/наданих послуг (початок, закінчення); - клас наслідків об’єкта. (вимога пп. 3.1. п.3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2.2. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана не раніше дати оголошення закупівлі. (вимога п.14 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт/надання послуг відповідно до договору та фактично виконаних робіт/наданих послуг (початок, закінчення); - клас наслідків об’єкта. 3.2. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана не раніше дати оголошення закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.