Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 955 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 775,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44394816 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Суліма |
| Телефон: | +380487407804 |
| E-mail: | anyasulima92@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65029, Україна, Одеська область,місто Одеса, вулиця Коблевська, буд. 13, прим. 101 |
3 |
Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), Положенням про уповноважену особу, під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКЕ МІСЬКЕ ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ БЮРО АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ"ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", в процедурі відкритих торгів з особливостями «Послуги з проведення технічної інвентаризації та паспортизації дитячих та спортивних майданчиків» ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги № UA-2025-06-27-008552-a, було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Перелік вимог тендерної документації, в яких виявлені невідповідності: - Для забезпечення надання послуг з технічної інвентаризації дитячих та спортивних майданчиків серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути наявний, зокрема, інвентар, необхідний для надання послуг в повному обсязі: нівелір, з підтвердженням проходження державної повірки на вимірювальних інструментах та приладах. Для підтвердження наявності зазначеної у довідці техніки необхідно надати скан-копії оригіналів документів, які підтверджують права власності на неї. В разі використання орендованої техніки – надати скан-копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та скан-копії оригіналів документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. В разі договору лізингу – надати скан-копію договору, з наданням скан-копій оригіналів документів, що підтверджують права власності лізингодавця. Щодо інших правових підстав набуття права користування технікою надати підтверджуючі документи. Наявність обладнання та інструментів підтверджується балансовою довідкою або документами, які підтверджують право власності або користування. - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: обов’язкова наявність спеціаліста-кошторисника – не менше 1 особи. В додаток до довідки надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника (сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо). - Довідка (за наведеним зразком) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за останні 3 роки. Під аналогічним договором мається на увазі надання послуг з технічної інвентаризації об’єктів благоустрою. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням повного переліку обов’язкового інвентаря, із підтвердженням наявності зазначеної у довідці техніки. - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: із зазначенням обов’язкової наявності спеціаліста-кошторисника, з підтвердженням кваліфікації. - Довідка щодо виконання учасником аналогічного договору, відповідно до вимог кваліфікаційних критеріїв. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до п. 43 постанови № 1178, а саме: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п. 43 постанови № 1178. Уповноважена особа Ганна СУЛІМА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.