Період оскарження умов закупівлі - по 04-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 600 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Валківська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04058657 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://valky-rada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ольга Зайцева |
| Телефон: | +380575351461 |
| E-mail: | buh_olya037@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 63002, Україна, Харківська область,Богодухівський район, місто Валки, вул. Харківська, 16 |
2 |
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ "Земтехстандарт" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1.Відповідно до пункту 1.1. пункту 1. 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено, що 1.1. Довідка, у довільній формі, про наявність власного або орендованого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка підписана керівником Учасника процедури закупівлі, необхідних для здійснення послуги, що є предметом закупівлі повинна містити інформацію про найменування, кількість, тип, тощо, а саме: 1) Один літальний апарат (БПЛА); 2) не менше одного транспортного засобу (наявність підтверджується відповідним свідоцтвом про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права); 3) не менше одного тахеометру із чинним свідоцтвом про повірку на кожний; 4) не менше одного GPS приймача або ГНСС приймача із чинним свідоцтвом про повірку; 5) не менше одного широкоформатного принтера формату не менш А1 (плотера або аналогу); 6) принтери формату А3 та А4, кольорові – не менше двох; 7) сканери високої роздільної здатності формату А4; 8) комп’ютерів/ноутбуків у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг; 10) відповідного ліцензійного програмного забезпечення Digitals, GIS-6 (або їх аналоги) –, для підтвердження надаються відповідні ліцензії або інші передбачені законодавством документи); 11) програмного забезпечення «QGIS» (QGIS Desktop) за допомогою системи керування базами даних PostgreSQL. Основним інтерфейсом для роботи із даними є ГІС QGIS або аналог, або ArcGIS Desktop або аналог. На вказане в довідці обладнання та/або матеріально-технічну базу надати учасник має надати належним чином засвідчені копії або скан-копії з оригіналів документів (наприклад: оборотно-сальдова відомість / інвентаризаційна відомість та/або договір купівлі-продажу/оренди/суборенди/користування/ лізингу або інші договори користування, та/або видаткова накладна / накладна на поставку, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг у власності або користуванні. Копії ліцензій на програмне забезпечення (у разі відсутності надати пояснення та інший документ, які підтверджують право власності/користування). Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). Зазначені документи надаються на все орендоване обладнання і мають бути чинними на кінцевий строк подання пропозиції. Вимоги щодо наявності в Учасників процедури закупівлі певної кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлені з урахуванням великого об’єму послуг, які повинен надати Учасник процедури закупівлі за короткий період часу. Учасник ТОВ «Земтехстандарт» надав видаткову накладну № 17699/19 від 26 грудня 2019 р. на придбаний Сканер А4 Epson Workforce DS-860, яка не містить печатки одержувача; видаткову накладну№ 1135/25 від 4 березня 2025р. на придбаний ноутбук HP 17-cp2018ua (AR8J3EA) 17.3’’, 1920х1080 (Fu11HD), IPS, AМD Ryzen 5 7520U, 16 ГБ, SSD – 1 ТБ, AMD Radeon 610M Graphics, DOS, 41 Втч, 2.08 кг, чорний SN5CG4324F6R, яка не містить підпису та печатки одержувача. Тому вважається документи, які надані на підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасником подані в неналежному вигляді. 2.Відповідно до підпункту 2.2.4 пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: Учасник в складі власної тендерної пропозиції стосовно всіх зазначених в довідці працівників надає податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період, з відповідною відміткою про прийняття. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту та не відображений в ньому, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття. Учасник ТОВ "Земтехстандарт" в складі тендерної пропозиції надав податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, в якому зазначений звітний (податковий) період: 5-й місяць 2025 року. Оскільки кінцевий строк подання пропозиції призначений на 07.07.2025 року, останній звітний період відносно кінцевого строку подання пропозиції є червень (6-й місяць) 2025 року. Таким чином в складі пропозиції учасника відсутній податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період, з відповідною відміткою про прийняття. Для усунення виявлених порушень Учасник ТОВ "Земтехстандарт" повинен надати: 1. Виправлені документи у відповідності до вимог встановлених пунктом 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 2. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період, з відповідною відміткою про прийняття. Керуючись п. 43 Особливостей необхідно виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-порталі Уповноваженого органу. В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.