Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
Строк (термін) надання послуг: Початок виконання експертизи по кожній проектній документації об’єкта будівництва – з дня отримання від Замовника Листа-замовлення разом з проектною документацією на будівництво. Проведення експертизи по кожній проектній документації на будівництво здійснюється Виконавцем у строк: не більше 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання від Замовника Листа-замовлення*, але не пізніше 31.12.2026 р.** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 240 000,16 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 44 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Аліна Долгополова |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | alina.dolgopolova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ 45529186) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Довідку №27-11/06-25 від 27.06.2025р. з інформацією про відсутність обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції пропозиції та укладання договору про закупівлю (файл з назвою «Відсутність обмежень і заборон.pdf») і Довідку №27-08/06-25 від 27.06.2025р. (файл з назвою «ЗУ про ТОВ.pdf») з інформацією щодо незастосування положень ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та інформацією щодо вартості чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, що становить 353,5 тис. грн. Зазначена інформація потребує уточнення в частині необхідності/відсутності необхідності у наданні згоди на вчинення значного правочину загальними зборами учасників, оскільки згідно п.7.9 Статуту передбачено «Значним правочином є правочин, що перевищує 100 розмірів прожиткового мінімуму та більше для працездатних осіб на початок року. Рішення про надання попередньої згоди на вчинення значного правочину, приймається виключно загальними зборами учасників» (документ на стор.3-13 у складі файлу з назвою «Повноваження посадових осіб.pdf»). У 2025 році прожитковий мінімум для працездатних осіб становить 3028 грн., сто розмірів прожиткового мінімуму складає 302 800 грн. Згідно ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Зазначаємо, що пропозиція учасника становить 2 155 200,00 грн з ПДВ, згідно наданих документів перевищує вартість чистих активів товариства та 100 прожиткових мінімумів для працездатних осіб. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.3 пункту 1 частини 1.2 розділу І. Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно: Для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» надати уточнену інформацію стосовно наявності обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Довідку відомості про досвід виконання аналогічних договорів №27-02/06-25 від 27.06.2025 р. (документ на стор.1 у складі файлу з назвою «Аналогічний догові_акт_лист-відгук.pdf»), згідно якої встановлені невідповідності в інформації щодо строку дії договору (до 18.02.2025р.). При цьому, згідно п. 6.1. наданого Договору про надання платних послуг №229 від 07.10.2024р. (документ на стор.2-3 у складі файлу з назвою «Аналогічний догові_акт_лист-відгук.pdf»), договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами (скріплення печатками) і діє до моменту виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Крім того, потребує уточнення інформація стосовно дати договору, а саме: згідно Довідки №27-02/06-25 від 27.06.2025 р. вказано дату укладення договору 07.10.2024р., сам Договір №229 від 07.10.2024р. містить дату укладення 07.10.2024р. Проте, в наданому Листі-відгуку до вищенаведеного Договору вказана дата договору 12.08.2024р., в Акті наданих послуг №52 від 18.02.2025р. теж зазначена дата договору 12.08.2024р. (документи на стор.4-5 у складі файлу з назвою «Аналогічний догові_акт_лист-відгук.pdf»). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 2 частини 1.1 розділу І. Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно оновити пакет документів з виправленням виявлених невідповідностей /наданням уточнюючої інформації: 1. Надати довідку/лист у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про виконання аналогічного(-их)* договору(-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). *Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо виконання робіт/надання послуг з експертизи проєктної документації. Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником в довідці/листі, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору або склад/наповнення роботами чи послугами, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи. 2. Надати скан-копію(-ї) виконаного(их) договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки), зазначеного(-них) в п.2.1 (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3. Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за *аналогічним(-и) договором(-ами), зазначеного (-их) в довідці/листі згідно з п.2.1. (з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору). (достатньо однієї скан-копії листа-відгуку/рекомендації). Документи згідно пунктів 2.2. та 2.3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору, вказаному в довідці/листі згідно п.2.1., при чому такі документи повинні бути надані по одному і тому ж договору, що вказаний в довідці/листі згідно п.2.1 цього критерію. Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: Учасником завантажено некоректно заповнений «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (файл з назвою «Опитувальник юр.особи+структура власності.pdf»), наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, а саме: Учасник не розкрив у пункті 8.1 відомості про структуру його власності, зазначивши негативну відповідь, що не відповідає даним з ЄДРПОУ, та не надав відповідь у пункті 12. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 1. розділу ІІ. Додатку №1 до тендерної документації, Додатку №5 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно: надати коректно заповнений Опитувальник Контрагента - юридичної особи, наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.