Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 628 060,56 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій КУЧЕРЕНКО |
| Телефон: | 380459658511 |
| E-mail: | tenderist140303@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
2 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАЙМ-ЕНЕРДЖІ» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Послуга з шеф-нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту трансформатора Т-5 Київської ГЕС філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-06-25-003433-a) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Розділ 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Розділ 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Пункт 2.1. розділу 2 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 5. Пункт 3.1. розділу 3 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 6. Пункт 1.2. розділу 1 таблиці № 2 продовження додатка № 1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасником процедури закупівлі накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію в цілому, натомість Учасник, згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі не надав документів, що підтверджують наявності в учасника / співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, а саме електромонтажника силових мереж та електроустаткування, як того вимагалось в розділі 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі не надав документів, що підтверджують досвід виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору як того вимагалось в розділі 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав довідку вих. № 02/07-22 від 02.07.2025 з інформаціїєю про залучення співвиконавця, проте не зазначив повне найменування співвиконавця, як того вимагалось в таблиці пункту 2.1. розділу 2 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 5. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав зобов’язання про залучення співвиконавця вих. № 02/07-19 від 02.07.2025, проте назва документа та пункт 9 не відповідають формі Додатка № 3 тендерної документації. 6. Відповідно до вимог пункта 1.2. розділу 1 таблиці № 2 продовження додатка № 1 тендерної документації якщо до надання послуг учасником передбачається залучення співвиконавця(ів) в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі послуг, то такий учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель по кожному суб’єкту(ам) господарювання, якого(их) планує залучити учасник для надання послуг. Учасник процедури закупівлі не підтвердив відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель по співвиконавцю ТОВ «БПК МАЙСТЕР-88», якого планує залучити для надання послуг. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог пункту 2.1. розділу 2 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 5. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель зобов’язання оформлене відповідно до Додатка № 3 тендерної документації та вимог пункта 3.1. розділу 3 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 6. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель по співвиконавцю ТОВ «БПК МАЙСТЕР-88». Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Послуга з шеф-нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту трансформатора Т-5 Київської ГЕС філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-06-25-003433-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт № 3.1 таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Найменування предмету договорів від 14.12.2020 № 19020/12 та від 30.05.2024 № 321/24 зазначені в завантаженій учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції довідці від 27.06.2025 № 439/1 не відповідають предметам в зазначений договорах. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з приведеними у відповідність предметами договорів. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.