Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 700 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 7 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
| ЄДРПОУ: | 33313609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мнацаканян Артавазд Місакович |
| Телефон: | 380487054380 |
| E-mail: | kpsc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
8 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – Фізична особа-підприємець Козлов Денис Анатолійович в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано «Довідку про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору» № 6/24 від 24.06.2025 (далі – Довідка) яка не відповідає вимогам п. 2.1. ч. 2 розділу 2 тендерної документації, відповідно до якої Учасник повинен надати - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону контрагентів (покупців) згідно таких договорів (для здійснення зв’язку з відповідним контрагентом (покупцем) щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації), найменування предмету закупівлі, номеру (за наявності) та дати договору. Наразі, Довідка Учасника не містить інформації про телефон контрагентів (покупців) згідно договору вказаному у Довідці. 2) З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: 2.1. Виправити невідповідності що зазначені у п. 1.1. даної вимоги з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог п. 2.1. ч. 2 розділу 2 тендерної документації, надавши нову Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону контрагентів (покупців) згідно таких договорів (для здійснення зв’язку з відповідним контрагентом (покупцем) щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації), найменування предмету закупівлі, номеру (за наявності) та дати договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.