Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 730 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43440410 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Кащій |
| Телефон: | +380668548574 |
| E-mail: | arh_kmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 77304, Україна, Івано-Франківська область,м. Калуш, Майдан Шептицького, буд. 2 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "КАЙЛАС-К" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю Створення топографічного плану масштабу 1:2000 населених пунктів Калуської міської територіальної громади Калуського району Івано-Франківської області: с. Студінка, с.Ріп’янка, с.Мислів, с.Яворівка (ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії ) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно вимог Додатку 1 Розділу 1 п. 1.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1.2. Крім цього, для підтвердження наявності в учасника власного та/або залученого** обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник повинен надати: копію/-ї документа/-ів, що підтверджує/-ють право учасника щодо власного та/або залученого** всього обладнання та матеріально-технічної бази, які зазначені в довідці про наявність в учасника власного та/або залученого** обладнання та матеріально-технічної бази (інвентаризаційний опис, договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування, або інші документи). Перевіривши документи наданні Учасником, було встановлено, що в Учасник надає довідку з інформацією про наявність обладнання і матеріально технічної бази №37 від 07.07.2025р., в якій зазначає про системний блок Medion Ryzen2600 Серійний номер 12587010011272 та Монітор LG IPS224T-PN Серійний номер 301NDYGGJ498 ; Системний блок DELL Inc. D01T Серійний номер JF9YKZ1 та Монітор HYUNDAI X224W Серійний номер X224EDSIE0901001 (п.7 та п.8), та зазначає, що дане обладнання перебуває у власності Учасника, однак не долучено жодних документів на підтвердження права власності даного обладнання. 1.2. Відповідно до Розділу №3 Інформація/документи про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг (або лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця). Перевіривши документи наданні Учасником, було встановлено, що в Учасник не надав інформації про залучення або лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця. 1.3. Відповідно до Розділу 5 п.1 Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції . Для юридичних осіб вимагається надання. 1.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. 1.2. Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. Перевіривши документи наданні Учасником, було встановлено, що Учасник надав наказ про призначення та статут стосовно Консорціуму «ЗЕМАРХКОНСАЛТ», але оскільки тендерна пропозиція подана саме ПП "КАЙЛАС-К" правомочність щодо підпису документів тендерної пропозиції ПП "КАЙЛАС-К" повинно підтверджуватись відповідними статутними документами ПП "КАЙЛАС-К". Отже, оскільки участь у закупівлі приймає не Консорціум «ЗЕМАРХКОНСАЛТ» безпосереденьо, а саме ПП "КАЙЛАС-К" вважаємо за необхідність розмістити дане повідомлення з вимогою виправити вище зазначену невідповідність шляхом подання відповідних статуних документів . *Примітка: У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень та підтвердити наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази. 2.2. Надати інформацію про залучення або лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця. 2.3. Надати документи щодо повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - ПП "КАЙЛАС-К" . 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОСТРАДА ЗАХІД" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю Створення топографічного плану масштабу 1:2000 населених пунктів Калуської міської територіальної громади Калуського району Івано-Франківської області: с. Студінка, с.Ріп’янка, с.Мислів, с.Яворівка (ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії ) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно вимог Додатку 1 Розділу 1 п. 1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які перебувають з ним у трудових відносинах. У довідці учасник має підтвердити наявність таких працівників, але не виключно: -сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 1 (однієї) особи. Інженер-геодезист має бути за основним місцем роботи Учасника та відповідати за топоргафо-геодезичні/картографічні роботи на підприємстві Учасника ; -фахівців із геодезичною, картографічною та/або землевпорядною освітою у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі. Перевіривши документи наданні Учасником, було встановлено, що в Учасника відповідно до наданих даних відсутній працівник Інженер-геодезист, який відповідає за топоргафо-геодезичні/картографічні роботи з основним місцем роботи саме в Учасника. Відповідно до наданої довідки щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації від 08.07.2025 року №0807-02 особа, яка відповідає за топоргафо-геодезичні/картографічні роботи є не інженер-геодезист, а начальник відділу геодезії та з основним місцем роботи субпідрядника, що не відповідає вимогам Замовника, які містяться в п.1.2.1 Розділу 1. Також учасник в довідці зазначає про наявність геодезиста за сумісництвом, однак такий працівник не відповідальний за топоргафо-геодезичні/картографічні роботи та перебуває за сумісництвом . Враховуючи вищенаведене, документи учасника містять невідповідність вимогам Замовника в частині наявності за основним місцем роботи саме в Учасника працівника інженера-геодезиста, який відповідає за топоргафо-геодезичні/картографічні роботи . 1.2. Згідно вимог Додатку 1 Розділу 1 п. 1.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1.2. Крім цього, для підтвердження наявності в учасника власного та/або залученого** обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник повинен надати: копію/-ї документа/-ів, що підтверджує/-ють право учасника щодо власного та/або залученого** всього обладнання та матеріально-технічної бази, які зазначені в довідці про наявність в учасника власного та/або залученого** обладнання та матеріально-технічної бази (інвентаризаційний опис, договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування, або інші документи). Для підтвердження ліцензійного програмного забезпечення надати оригінали або засвідчені Учасником копії ліцензійного договору/ліцензій щодо програмного забезпечення або інший документ, що підтверджує законне право Учасника на використання програмного забезпечення, зазначеного у довідці. Перевіривши документи наданні Учасником, було встановлено, що в Учасник надає на підтвердження використання програмного забезпечення спроможністю субпідрядника видаткову накладу №100 від 13 лютого 2024 року, та акт приймання -передачі № 1 від 07 лютого 2025 року, однак наданні вище документи не підтверджуються законність використання саме ліцензійної програми, таким чином Замовник шляхом надання ліцензійного договору, ліцензії або іншого документу про законність ліцензійного програмного забезпечення зможе перевірити відповідність даному критерію (чи дана програмне забезпечення є ліцензійним), а надання видаткових накладних та акту прийомі-передачі не передбачає такої можливості. З метою забезпечення відповідності вимогам Замовника вважаємо за необхідне надати вищезгадані документи. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень та підтвердити наявність сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 1 (однієї) особи. Інженер-геодезист має бути за основним місцем роботи Учасника та відповідати за топоргафо-геодезичні/картографічні роботи на підприємстві Учасника 2.2. Надати оригінали або засвідчені копії ліцензійного договору/ліцензій щодо програмного забезпечення або інший документ, що підтверджує право на використання ліцензійного програмного забезпечення. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.