Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 575 790 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 878,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45554542 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гарпуль Михайло Олексійович |
| Телефон: | 380505553362 |
| E-mail: | mykhailo.harpul@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 88017, Україна, Закарпатська область,Ужгород, м. Ужгород, вул. Собранецька, 156 |
11 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноваженою особою було виявлено невідповідності в тендерній документації щодо питання оплати за послуги встановлення межових знаків та таблиці, а саме – не визначено за рахунок якої із сторін повинні здійснюватися дані послуги.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-07-2025, 16:41
Період оскарження:
з 17-07-2025, 16:41 по 28-07-2025, 00:00
Документи:
10.06.2025 року було оголошено тендерну закупівлю Послуги, пов’язані з архітектурними, інженерними та геодезичними послугами (комплекс робіт щодо організації і встановлення меж регіонального ландшафтного парку місцевого значення «Синяк», розташованого на території Закарпатської області (Берегівське надлісництво), код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-10-012094-a. Найбільш економічно вигідною пропозицією процедури закупівлі Лісозаготівельні послуги Послуги, пов’язані з архітектурними, інженерними та геодезичними послугами (комплекс робіт щодо організації і встановлення меж регіонального ландшафтного парку місцевого значення «Синяк», розташованого на території Закарпатської області (Берегівське надлісництво), код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-10-012094-a, електронною системою закупівель було визначено пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЗК+» (код ЄДРПОУ 43707709) (далі – Учасник), цінова пропозиція (остаточна) якого склала 1 436 000,00 грн. без ПДВ. На виконання вимог ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, (далі – Закон України «Про публічні закупівлі»), з врахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі – Особливості), необхідно забезпечити розгляд тендерної документації Учасника. Згідно з абзацом 7 пункту 37 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції в порядку, визначеному абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з подачею значного обсягу документів, що надано Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Таким чином з огляду на наведене вище, наявні аргументовані підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Послуги, пов’язані з архітектурними, інженерними та геодезичними послугами (комплекс робіт щодо організації і встановлення меж регіонального ландшафтного парку місцевого значення «Синяк», розташованого на території Закарпатської області (Берегівське надлісництво), код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-10-012094-a.
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ДЗК +" (код ЄДРПОУ 43707709) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за даною закупівлею, за наведеною формою в Додатку 7 до тендерної документації, в графі 5 «Зазначення приналежності» по позиціях 1 – 10 вказано «Договір позички», що не передбачено вимогами тендерної документації. Відповідно до умов тендерної документації, якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), що зазначена в наданій Учасником довідці (згідно підпункту 1.1.1. Додатку 7 до тендерної документації) не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то Учасником подаються копія/-ї чинного/-их договору/-ів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копія/-ї договору/-ів, укладеного/-их з власником таких машин, механізмів, обладнання 2. На підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки Учасником надано договір позички № 01-02-1/22 від 01.02.2022 року з додатками, договір позички № 04-01-1/22 від 04.01.2022 року з додатками, договір позички № 01-09-1/23 від 01.09.2023 року з додатками, що суперечить вимозі пункту 1.1.3.3., а саме: якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), що зазначена в наданій Учасником довідці (згідно підпункту 1.1.1. Додатку 7 до тендерної документації) не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то Учасником подаються: - копія/-ї чинного/-их договору/-ів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копія/-ї договору/-ів, укладеного/-их з власником таких машин, механізмів, обладнання; - копії/-я свідоцтв/-а про реєстрацію транспортного/-их засобу/-ів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.1.3.3 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати виправлену довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за даною закупівлею, за наведеною формою в Додатку 7 до тендерної документації з правильними записами по позиціях 1-10 в графі 5 «Зазначення приналежності». 2. На підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки по позиціях 1 -10 довідки учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), що зазначена в наданій Учасником довідці не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, надати: – копія/-ї чинного/-их договору/-ів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копія/-ї договору/-ів, укладеного/-их з власником таких машин, механізмів, обладнання; – копії/-я свідоцтв/-а про реєстрацію транспортного/-их засобу/-ів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.