Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2025, 00:00
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Кушнір І.І. , начальник ВЕтаІ , вул. Транспортна 6, м .Чорноморськ +38(067)7009916, l.Кushnir@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробувань Послуги з перевірки стану обладнання напругою до та понад 1 кВ на підрозділах ДП «МТП «Чорноморськ». 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги», за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3 8. Кількість товарів, робіт послуг: три послуги (згідно технічного завдання) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: на території Виконавця, або Замовника, відповідно заявки. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переведення грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка видана Замовнику в установленому законодавством порядку, протягом 30 календарних днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг або Акта наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2091677,15 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.06.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 091 677,15 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 916,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Михайліна Ірина Василівна |
| Телефон: | 0487388177 |
| E-mail: | I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2. Ідентифікаційний код: 01125672. 3. Місцезнаходження замовника: 68001, обл. Одеська, м. Чорноморськ, вул. Праці, буд. №6. 4. Предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з перевірки стану обладнання напругою до та вище 1 кВ на підрозділах ДП «МТП «Чорноморськ») 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2025-06-05-009454-a 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної ТОВ ООО Комплекселектромонтаж: керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, з метою додаткової перевірки інформації наданої Учасником у складі пропозиції. Уповноважена особа Ірина МИХАЙЛІНА
Відповідно до Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен документально підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження наявності наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, стаціонарної атестованої електротехнічної лабораторії з переліком обладнання для іспиту засобів електрозахисту, адресу офісу учасника. Однак Учасником в наданій довідці, не зазначено стаціонарної атестованої електротехнічної лабораторії. 2. Відповідно до п.1.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Перелік чинних свідоцтв про повірку приладів та свідоцтво про вимірювання метрологічних характеристик атестованого обладнання використовуємого за наданими послугами. Однак Учасником не надано свідоцтва про повірку штангенциркуля з цифровим відліком (який зазначений в наданій Учасником Довідці). Крім того Учасником не надано свідоцтва про вимірювання метрологічних характеристик атестованого обладнання використовуємого за наданими послугами. 3. Відповідно до примітки Додатку 1/3 до тендерної документації, якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення дії договору про закупівлю, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції документального підтвердження - зобов’язання на щодо отримання документів, з обмеженим строком дії (свідоцтв про повірку та інших документів). 4. Відповідно до п.2.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник, на підтвердження наявності працівників зазначених у довідці відповідної кваліфікації у складі пропозиції, надати на працівників (а саме виконавців робіт), які будуть залучені до надання послуг, надати скановані копії протоколів (або витягів із протоколів), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, згідно таких напрямків навчань: загального курсу охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ), Правил виконання оперативних перемикань в електроустановках (ПВОПЕ), НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), НАПБ А.01-001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні", НПАОП 40.1-1.07-01 Правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ). Дані протоколи (витяги з протоколів) мають бути видані спеціалізованим навчальним центром/організацією/установою. Однак Учасником в наданих протоколах не надано всіх необхідних підтверджень проходження навчання та перевірку знань працівників, згідно з заначених напрямків навчань. 5. Відповідно до п.3.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження наявності досвіду Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника Зразок 1, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 1-ї копії договору). У довідці зазначається предмет договору, найменування контрагента та сума договору. Під аналогічним договором розуміється (завершений) договір, укладений та виконаний в період 2022 - 2025 роках стосовно виконання робіт або надання послуг серед яких є послуги по випробуванням та вимірам в електроустановках та електромережах напругою до та вище 1 кВ в умовах военного часу, крім договорів з ДП «МТП «Чорноморськ» На підтвердження виконання аналогічного договору надається- копію договору, завірену належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» аналогічного договору. - лист – позитивного відгуку від Замовника про виконання аналогічного договору, виданий не раніше дати оголошення цієї закупівлі та адресований замовнику цієї закупівлі. Однак Учасником не надано аналогічного договору, на послуги по випробуванням та вимірам в електроустановках та електромережах напругою до та вище 1 кВ в умовах военного часу
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Відповідно до Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, стаціонарної атестованої електротехнічної лабораторії з переліком обладнання для іспиту засобів електрозахисту, адресу офісу учасника. Однак Учасником в наданій довідці, не зазначено стаціонарної атестованої електротехнічної лабораторії. 2. Відповідно до п.1.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Перелік чинних свідоцтв про повірку приладів та свідоцтво про вимірювання метрологічних характеристик атестованого обладнання використовуємого за наданими послугами. Однак Учасником не надано свідоцтв про повірку приладів та свідоцтво про вимірювання метрологічних характеристик атестованого обладнання використовуємого за наданими послугами (які зазначені в Довідці п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1). 3. Відповідно до п.2.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник, на підтвердження наявності працівників зазначених у довідці відповідної кваліфікації у складі пропозиції, надати на працівників (а саме виконавців робіт), які будуть залучені до надання послуг, надати скановані копії протоколів (або витягів із протоколів), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, згідно таких напрямків навчань: загального курсу охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ), Правил виконання оперативних перемикань в електроустановках (ПВОПЕ), НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), НАПБ А.01-001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні", НПАОП 40.1-1.07-01 Правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ). Дані протоколи (витяги з протоколів) мають бути видані спеціалізованим навчальним центром/організацією/установою. Однак Учасником не надано всіх необхідних документів зазначених в п.2.2 Таблиці 1 Додатку 1. 4. Відповідно до п.2.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник, повинен надати скан-копії документів, що підтверджують працевлаштування зазначених у довідці працівників (наказів про призначення та/або копії трудових книжок працівників та/або копія трудового договору, тощо). Однак Учасником надано копії наказів, які не підписані керівниками підприємства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.