Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 920 420,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 204,21 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 602,10 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 03328497 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Левшова |
| Телефон: | +380487175467 |
| E-mail: | elenaomet2025@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Водопровідна, 1 |
3 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Для підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасник в складі пропозиції надав наказ від 8 червня 2022 р. № 337 -к/ос на Генерального директора ТОВ «Плутон IC» Овсянiкера Е.Д. з яким укладено контракт термін дії якого закінчився 08.06.2025 року на підставі Рiшення № 15 засновника учасника ТОВ «Плутон IC» Овсянікера Д. Ю. вiд 07.06.2022 року. 04.12.2024 було затверджений Статут підприємства в новій редакції з новим складом засновників. Згідно з п.7.5 Статуту обрання та припинення повноважень керівника здійснюється загальними зборами засновників, а п.7.10 передбачено, що термін дії повноважень керівника визначається трудовим договором. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен підтвердити повноваження керівника станом на дату подання пропозиції. 2. Відповідно до вимог тендерної документації та відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Однак, Тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник має підписати свою Тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме: кваліфікованим електронним підписом (КЕП).» 3. Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації в реквізитах щодо забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді банківської гарантії, в підпункті 3 пункту 4 повинна бути зазначена категорія бенефіціара, як юридичної особи, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен внести зміни до умов банківської гарантії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.