Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 550 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 166 500 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 05482950 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Артем Когут |
| Телефон: | +380534844464 |
| E-mail: | arh@hp-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 39800, Україна, Полтавська область,м. Горішні Плавні, вул. Миру, буд. 24 |
5 |
1. Абзацом 8 пункту 2.1. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі в якій має бути зазначено назву обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, його кількість та правові підстави використання, про наявність у учасника власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, окрім іншого: «офісного приміщення або іншого приміщення, в якому планується здійснення виконання послуг з виготовлення документації, що є результатом надання послуг, що є предметом закупівлі.» Абзацом 12 цього ж пункту Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що якщо приміщення перебуває у користуванні, то Учасник має надати Договір, на підставі якого надано право користування приміщенням, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2025 року. У складі Тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази № 16 від 20.06.2025 (файл «4. Інформація про обладнання», аркуші 1-2). Відповідно до пункт 4 вказаної довідки Учасник орендує у ФОП Ушакової М.С. офісні приміщення: - за адресою проспект Віталія Грицаєнка, 19, офіс 20 А, м. Полтава, на підставі Договору оренди 02/09/2024 від 02.09.2024. Відповідно до пункту 4 сканованої копії цього Договору (файл «4. Інформація про обладнання», аркуш 33) - строк оренди Приміщення, що орендується, складає 12 (дванадцять) місяців з моменту прийняття приміщення, що орендується, за актом прийому-передачі. Акт приймання-передачі приміщення в оренді відповідно до Договору оренди 02/09/2024 від 02 вересня 2024 року (файл «4. Інформація про обладнання», аркуш 36), тобто строк оренди приміщення закінчується 02.09.2025. Отже, Учасником надано договір оренди приміщення термін дії якого менший ніж до 31.12.2025. - за адресою проспект Віталія Грицаєнка, 19, офіс 32, м. Полтава, на підставі Договору оренди № Р 25/03/2025 частини нежитлового приміщення від 25.03.2025 (файл «4. Інформація про обладнання», аркуші 37-43). Відповідно до умов цього Договору орендодавцем є фізична особа-підприємець Рибалко Леся Сергіївна. Натомість, у Довідці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази № 16 від 20.06.2025 (файл «4. Інформація про обладнання», аркуш 2) у стовпчику «Належність» вказано: «Власність ФОП Ушакова М.С.». Тому, фізичній особі-підприємцю Плескачу Андрію Борисовичу (ІПН: 2654415795) необхідно виправити виявлені невідповідності та надати Договір, на підставі якого надано право користування приміщенням, який має бути чинним на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2025 року, а також надати довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази із зазначення актуальних даних щодо власника орендованих приміщень. 2. Пунктом 2.2.1. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку за формою 2 за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: «2.2.1. Не менше трьох геодезистів, з них: - не менше одного сертифікованого інженера-геодезиста, який є відповідальними за дотримання вимог законодавства при виконанні робіт з топографо-геодезичних і картографічних робіт, що має кваліфікаційний сертифікат інженер-проектувальник та кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста (інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання). Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасником надаються: витяг із державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів щодо кожного сертифікованого інженера-геодезиста, зазначеного в довідці, видані не раніше дати оголошення даної закупівлі. - не менше двох геодезистів з диплом про освіту за спеціальністю, з них: не менше одного геодезиста, який має посвідчення про підготовку оператора БПЛА (дрона) або посвідчення про підвищення кваліфікації Щодо геодезистів, зазначених у довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: копія кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста; копія свідоцтва про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера-геодезиста (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цими спеціалістами у встановлений законом строк); документ (диплом) про освіту за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі геодезії; наказ про відповідального за дотримання вимог законодавства при виконанні робіт з топографо-геодезичних і картографічних робіт.» Натомість, Учасник, у складі тендерної пропозиції, поміж інших двох геодезистів, які відповідають умовам Тендерної документації, надав відомості та документи про третього працівника - Бондарця Артема Володимировича (файл «3. Інформація про працівників», аркуші 1,2,33,34), який має освіту за спеціальністю землевпорядкування, кваліфікація техніка-землевпорядника. Тобто, вказаний працівник не має документу (диплому) про освіту за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі геодезії. Тому, фізичній особі-підприємцю Плескачу Андрію Борисовичу (ІПН: 2654415795) необхідно виправити виявлені невідповідності та надати довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та підтверджуючі документи, які відповідатимуть пункту 2.2. Додатку 1 до Тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції фізичною особою-підприємцем Плескачем Андрієм Борисовичем (ІПН: 2654415795) надано скановану копію Договору надання послуг № 2030 від 19.12.2024. Пунктом 3.10 Договору встановлено, що за результатом послуги буде надана роздрукована зйомка з відмітками про погодження від служб експлуатуючих комунікацій (файл «5.1. Інформація про аналогічний досвід - повна версія», аркуш 13). Абзацом 8 пункту 2.3. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що аналогічним договором вважається договір(и), що був(були) виконаний(і) учасником із створення топографо-геодезичне знімання території (масштабу 1:500), який повинен містити інформацію про досвід погодження комунікацій з відповідними службами. Таким чином, фізичній особі-підприємцю Плескачу Андрію Борисовичу (ІПН: 2654415795) необхідно виправити виявлені невідповідності та надати роздрукована зйомка з відмітками про погодження від служб експлуатуючих комунікацій, передбачену умовами Договору надання послуг № 2030 від 19.12.2024.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.