Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 615 826 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 079,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 108 474,78 UAH |
| Замовник: | Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37454258 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рева Тетяна |
| Телефон: | 380672746374 |
| E-mail: | reva.tanya@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
4 |
Шановний Учасник. Відповідно до вимог п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель., виправте, будь ласка наступні невідповідності: Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) обов’язкова наявність в учасника засобів вимірювальної техніки для проведення обмірів, що пройшли відповідну повірку (для геодезичних приладів): - електронні тахеометри - не менше 2 одиниць; У довідці, яку надав Учасник Вих. № 3 Від.02.06.2025 р. є тахеометр електронний Topcon ES-105, але відсутні документи про повірку, замість додано свідоцтво про повірку іншого тахеометру Потрібно привести у відповідність.
Шановний Учасник. Відповідно до вимог п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель., виправте, будь ласка наступні невідповідності: 1. Відповідно до п.1 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації: Учасник надає довідку в довільній формі, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і перебувають з учасником у трудових відносинах із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, освіти та кваліфікації, але не менше 6 (шести) осіб, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії та землеустрою, у тому числі: - не менше 2 (двох) осіб з кваліфікаційним сертифікатом інженера – геодезиста, що перебуває з учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи одна з них, У довідці, яку надав Учасник Вих. №649/05-25 від 30.05.2025р. наведено перелік з п’яти фахівців та зазначено лише одного сертифікованого інженера геодезист. Потрібно у довідці додати ще одного сертифікованого інженера геодезиста з усіма підтверджуючими документами. 2. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації : На виконання вимог ст. 24 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" виконавець робіт повинен надати Договір страхування професійної діяльності. Договір страхування, який надав Учасник не відповідає умовам тендерної документації, тому що він укладено на підставі Закону України "Про Землеустрій", тобто договором застрахована землевпорядна діяльність товариства, а предмет закупівлі геодезичні послуги. Потрібно завантажити договір страхування відповідно до вимог Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" 3 Відповідно до п.3 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації потрібно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором вважається договір з надання послуг щодо топографо-геодезичних робіт для створення топографічних планів М 1:500 на територію не менше 10 га або щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території не менше 3 га. У довідці, яку надав Учасник Вих. №651/05-25 від 30.05.2025р. договір Договір №140 від 04 жовтня 2024 року з Сокальською міською радою не є аналогічним , тому що предметом замовлення за цим договором є виготовлення технічної документації із землеустрою. Потрібно завантажити новий аналогічний договір з підтверджуючими документами. На підтвердження виконання договору надаються: копії актів/накладних, що свідчать про виконання договору, без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних», позитивні відгуки замовників аналогічних договорів (всі договори, акти, відгуки скановано одним документом у форматі *.pdf). 4. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) обов’язкова наявність в учасника засобів вимірювальної техніки для проведення обмірів, що пройшли відповідну повірку (для геодезичних приладів): - приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення - не менше 3 одиниць; - електронні тахеометри - не менше 2 одиниць; - БПЛА (безпілотний літальний апарат, квадрокоптер) для здійснення візуального обстеження – не менше 1 одиниці; - трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% ; - обчислювальна техніка та периферійні пристрої, у тому числі: комп’ютери - не менше 3 одиниць; принтери - не менше 2 одиниць; широкоформатні кольорові принтери (плотери або аналоги) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу формату А-1 не менше 2 одиниць; - відповідне спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення; - автомобільна техніка – не менше 1 одиниці. У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування). Крім цього для підтвердження наявності обладнання та устаткування учасник повинен надати документи, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки та/або калібрування (сертифікації) засобів вимірювальної техніки, що необхідні для надання послуг передбачених предметом закупівлі. У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати діючий договір оренди, який повинен бути дійсним не менше ніж строк дії договору укладеного за результатами закупівлі. У довідці, яку надав Учасник Вих. №647/05-25 від 30.05.2025р. трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% відсутній; Потрібно додати відповідну інформацію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.