Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА - 3" |
| ЄДРПОУ: | 38337158 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Рудакова |
| Телефон: | +380459461774 |
| E-mail: | d.rudakova@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область,місто Бровари, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 47А |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей 24 години Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, що зареєстрована в територіальному органі Держпраці, на виконання робіт підвищеної небезпеки. Учасником була надана дана декларація, але з вказаною попередньою адресою місцезнаходження юридичної особи. У складі тендерної пропозиції учасником надано, зокрема інформацію у вигляді довідки в довільній формі, зміст якої містить наступну інформацію, а саме: «Гарантійний Лист-погодження з проєктом договору Відповідно до умов тендерної документації на закупівлю товару Послуги з експертного обстеження (технічного діагностування), періодичного технічного огляду ліфтів житлових будинків, що перебувають в господарському віданні Замовника Код ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗИ ТА БЕЗПЕКИ РОБОЧОГО ОБЛАДНАННЯ», в особі директора АГЕЄВА Дмитра Вікторовича, який діє на підставі Статуту, даним гарантійним листом підтверджуємо, що учасник погоджує істотні умови договору та проект договору і гарантує свої зобов’язання за ними, та погоджуємося підписати договір на цих умовах, якщо наше підприємство буде визнано переможцем торгів. Проте, даний лист не відповідає вимогам п.12 Додатку 3 Тендерної документації. Відповідно до п. 3 Додатку 3 Тендерної документації, учасник мав надати скан-копію Статуту з усіма змінами і доповненнями (для Учасників - юридичних осіб). У разі реєстрації статуту (змін до них) після 01.01.2016 року, надається скан-копія опису документів, які надаються для реєстраційних дій із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Учасником була надана лише скан-копія статуту. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: інших документів та/або інформації, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, зокрема: Скан-копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці з зареєстрованою інформацією щодо місцезнаходження юридичної особи. Скан-копія опису документів, які надаються для реєстраційних дій із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Підписаний уповноваженою особою учасника проєкт договору, що викладений в Додатку 1 до Документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: -Скан-копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці з зареєстрованою інформацією щодо місцезнаходження юридичної особи. -Скан-копія опису документів, які надаються для реєстраційних дій із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. -Підписаний уповноваженою особою учасника проєкт договору, що викладений в Додатку 1 до Документації. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.