Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 82 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 495 000 UAH |
| Замовник: | СТАВИЩЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04360913 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://stav-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Леся Ошийко |
| Телефон: | +380973402129 |
| E-mail: | lesjaoshijko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09401, Україна, Київська область,СЕЛИЩЕ СТАВИЩЕ, ВУЛИЦЯ ЦИМБАЛА СЕРГІЯ, будинок 35/1 |
1 |
Керуючись п. 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель…» від 12.10.2022(зі змінами), повідомляємо: Під час розгляду Тендерної пропозиції (надалі – ТП) КОНСОРЦІУМ "ТГА АЛЬЯНС"(ЄДРПОУ: 44381194) (надалі - Учасник),Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у власній ТП та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією (надалі – ТД), в зв’язку з чим Замовник розміщує у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Відповідно до п. 2.1. Документи та інформація, що підтверджують наявність у учасника обладнання та матеріально - технічної бази Додатку 3 ТД, для підтвердження наявності в Учасника власного ОМТБТ, зазначеного в довідці, Учасник у складі власної тендерної пропозиції надає: скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії оборотно-сальдової відомості складеної відповідно до вимог бухгалтерського обліку/видаткових накладних/договору (договорів) купівлі-продажу із відповідним актом (актами) передачі-приймання обладнання, або інші документи, що відповідно до чинного законодавства підтверджують право власності учасника на зазначені в довідці ОМТБТ.В складі документів ТП Учасника, надано в тому числі файл «05.19. ОСВ 10 на 17.04.2025.pdf» за змістом якого наявна Оборотно-сальдова відомість члена об’єднання Учасника ТОВ «Архізем» по рахунку 12 за 17.04.2025 р. Зазначений документ підтверджує наявне у власності обладнання: 2-частотний супутниковий геодезичний GNSS приймач L100 в комплекті (з контролером та кодом ПЗ Surpro 6.0), Електронний тахеометр Sokkia SET550RX, при цьому наявна розшифровка підпису документу Оборотно-сальдова відомість ТОВ «Архізем» по рахунку 12 за 17.04.2025 р. не відповідає інформації у відкритих джерелах щодо уповноваженої особи члена об’єднання ТОВ «Архізем» та іншим документам ТП Учасника, які стосуються члена об’єднання Учасника ТОВ «Архізем». Учасник повинен надати: скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії оборотно-сальдової відомості складеної відповідно до вимог бухгалтерського обліку, розшифровка підпису якого буде відповідати інформації у відкритих джерелах щодо уповноваженої особи члена об’єднання ТОВ «Архізем» та іншим документам ТП Учасника, які стосуються члена об’єднання Учасника ТОВ «Архізем»з урахуванням п.2.1. Додатку 3 ТД, шляхом завантаження таких документів до ЕСЗ. 2. Відповідно до підпункту 2 п. 2.2. Документи, що підтверджують наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації Додатку 3 ТД, на підтвердження кваліфікації і досвіду зазначених в довідці ПВК, Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції наступні документи:2) щодо кожного зазначеного в довідці сертифікованого архітектора – скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії наступних документів:- кваліфікаційний сертифікат архітектора;- свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації архітектора (надається в разі настання обов’язку підвищення кваліфікації таким спеціалістом у встановлений законом строк);- документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі архітектури;- наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду)/ суміщення посад/ сумісництво або цивільно – правова угода між спеціалістом та Учасником, укладена на весь період надання послуг за даною процедурою закупівель. У складі документів ТП Учасника надано файл «06.7.Документи працівника Чернєй Т. архітектор.pdf» за змістом якого наявні засвідчені копії наступних документів щодо працівника Чернєй Т.В.: кваліфікаційний сертифікат архітектора; свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації архітектора, наказ про прийняття на роботу та трудова книжка працівника. Документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі архітектури щодо працівника Чернєй Т.В. відсутній в складі документів ТП Учасника. На підтвердження кваліфікації і досвіду зазначених в довідці ПВК, Учасник повинен надати: щодо кожного зазначеного в довідці сертифікованого архітектора ( утому числі працівника Чернєй Т.В.) скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії документу (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі архітектури щодо працівника Чернєй Т.В. з урахуванням п.2.2. Додатку 3 ТД, шляхом завантаження таких документів до ЕСЗ. 3. Відповідно до п. 2.2. Документи, що підтверджують наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації Додатку 3 ТД, Учасник в складі власної тендерної пропозиції стосовно всіх зазначених в довідці працівників надає податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період, з відповідною відміткою про прийняття. В складі документів ТП Учасника надано файл «06.14.Податковий розрахунок сум. Архізем 31.03..pdf» та «06.20. ЛП дохід Архітектора станом на 01.05..docx.p7s» за змістом якого вбачається інформація про перебування працівника Чернєй Т.В. у відпустці без збереження з/п, що відповідає інформації наявній за змістом податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період щодо працівника Чернєй Т.В. та при цьому, в Листі – роз’ясненні №86 від «01» травня 2025 року не вірно визначено період перебування працівника у відпустці. Зазначена інформація за документам ТП Учасника, повинна бути точною та достовірною, з урахуванням податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період, який надано Учасником в складі власної ТП. Учасник повинен надати стосовно всіх зазначених в довідці працівників податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період, з відповідною відміткою про прийняття, при цьому надати достовірну та відповідну інформацію щодо періоду перебування працівника Чернєй Т.В. у відпустці без збереження з/п, що відповідає інформації наявній за змістом податкового розрахунку сум доходу, шляхом завантаження таких документів до ЕСЗ. 4. Відповідно до п. 2.3. Документи, що підтверджують наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів Додатку 3 ТД, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції довідку за формою відповідно до Таблиці 1 Додатку 3, за якою Учасник повинен зазначити у тому числі - Замовника-контрагента. Учасником в складі документів ТП надано файл «07.1. Довідка Аналогічні.docx.p7s», за змістом якого визначено про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із наступними Замовниками-контрагентами: 1) Кодимська міська рада Подільського району Одеської області (№21 від 17.04.2023 р.), 2)Відділ комунальних ресурсів та самоврядування контролю Краматорської міської ради (№25/05-1від 25.05.2020 р.). Разом з тим, Учасником в складі ТП надано скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналу Договір №25/05-1 від 25.05.2020 р. за змістом якого Замовником є Відділ комунальних ресурсів та самоврядного контролю Краматорської міської ради. Зазначена інформація в Довідці за формою відповідно до Таблиці 1«07.1. Довідка Аналогічні.docx.p7s» не відповідає скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналу Договору №25/05-1 від 25.05.2020 р. в частині найменування Замовника - контрагента. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник повинен надати в складі власної тендерної пропозиції довідку за формою відповідно до Таблиці 1, за змістом якої зазначити достовірну та відповідну інформацію про виконаний аналогічний договір за предметом: виготовлення у цифровій формі топографічної основи (або актуалізованої картографічної основи) із застосуванням геоінформаційних технологій (не менше ніж 1 договір), а саме, Договору №25/05-1 від 25.05.2020 р. в частині найменування Замовника - контрагента такого Договору, шляхом завантаження оновленої редакції такого документу в ЕСЗ. Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.