Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 562 760 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 627 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
| ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
| Телефон: | +380342594336 |
| E-mail: | Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
| Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати: - власну довідку з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору); - власну довідку з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки), технологій, оформлена згідно з вимогами Додатку № 6.2. На виконання вимог Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав: - Довідку про надання послуг аналогічного виду Вих. № 01/02-01/57 від 29.04.2025 року без зазначення посад посадових осіб контрагента, які відповідали за виконання договорів; - Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки), технологій Вих. № 01/02-01/60 від 29.04.2025 року згідно якої вказано, що у Учасника наявні Персональні комп’ютери ARTLINE Business B29v18 у кількості 14 шт., що не відповідає кількості, зазначеній у оборотно-сальдової відомості, наданої у складі тендерної пропозиції, та Плотер Epson SureColor SC-T3200, а згідно оборотно-сальдової відомості, вказано Плотер HP Designjet 110 plus. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації надати: - власну довідку з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору); - власну довідку з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки), технологій, оформлена згідно з вимогами Додатку № 6.2.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.