Закупівлю оголошено - 22-04-2025, 16:48. Дата останніх змін - 14-05-2025, 08:57

ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Роботи з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження))

ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Роботи з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього нав... Державна закупівля - UA-2025-04-22-010397-a ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Роботи з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця від замовника Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 4/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-22-010397-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-22-012628-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-04-2025, 16:48
по 28-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 00:00
по 01-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
644950
644 950 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:3 224,75 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:3 224,75 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37448113 Досьє YouControl
Контактна особа:Чигир Галина Іванівна
Телефон:380445631724
E-mail:tender-uo2@ukr.net
Місцезнаходження:
02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015 код 71247000-1 «На ...
644 950 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Роботи з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження))

1
робота
02000 Україна м. Київ вулиця Мишуги Олександра, 5
по 25-12-2025
71247000-1
Нагляд за будівельними роботами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Бігун В.А.   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-05-2025 по 09-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Генерала Матикіна, 12, кв. 164, 03131, Бігун Віктор Анатолійович
Остаточна пропозиція:
515 960 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-05-2025, 16:04

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-05-25, 14:40:08
24

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасником не надано на інженера – проектувальника у частині кошторисної документації завірену копію сертифіката інженера проектувальника, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації, що не відповідає вимогам п.4.2.1 Документації. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-05-25, 14:40:08
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-22-010397-a-c1
Номер договору:
518
Дата підписання договору:
13-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 13-05-2025 по 25-12-2025
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Списовська Євгенія Іванівна
E-mail підписанта:
uo-drda@ukr.net
Посада підписанта:
Начальник
Підписант діє на підставі:
Положення
Номер IBAN:
418201720344271002200077966
Телефон підписанта:
380445635505
515 960 UAH
Ціна договору
515 960 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Бігун В.А.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
515 960 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-04-2025, 21:56:23
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції - 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
БГ 10625_15Г-Т_0 (вих 735_29 ) від 30.04.2025.pdf.p7s.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
4.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості а також із зазначенням підстави користування( власне, орендоване та ін.)): Підтвердити наявність офісного приміщення відповідними документами (договором (-ами) лізингу/договором (-ами) оренди/суборенди).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
4.2. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 4.2.1. надати документи, що підтверджують освіту та кваліфікацію наступних працівників: - інженер з технічного нагляду (будівництво) (який має право вести технічний нагляд за об’єктом класу наслідків СС2). Інженер мають бути в штаті Учасника (підтвердити відповідними документами) або інше підтвердження господарських відносин з ними. Підтвердити досвід керівника/ відповідальної особи за проведення технічного нагляду не менше десять років. Надати завірену копію сертифіката інженера з технічного нагляду за об’єктами класу наслідків СС2 та надати договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс чинний на дату подання пропозиції. - інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, має бути в штаті Учасника (підтвердити відповідними документами) або інше підтвердження господарських відносин з ним. Надати завірену копію сертифіката інженера проектувальника, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс діючий на термін подачи тендерної пропозиції. Скан-копія оригіналу посвідчення проходження навчання та перевірки знань з нормативно-правових актів, а саме: НПАОП 40.1-1.21-98 та НПАОП 40.1-1.07-01 на керівника/відповідальну особу за проведення технічного нагляду. Скан-копія оригіналу посвідчення проходження навчання та перевірки знань з «правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», та «Правила улаштування електроустановок» на керівника/відповідальну особу за проведення технічного нагляду. Скан-копія оригіналу посвідчення проходження навчання та перевірки знань з нормативно-правових актів, а саме: НПАОП 0.00-1.15.-07 та закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку на керівника/відповідальну особу за проведення технічного нагляду. Скан-копія оригіналів витягу з протоколу та посвідчення з перевірки знань правил з пожежної безпеки в Україні, знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об'єктах за програмою відповідно до листа ДСНС України від 26 квітня 2021 № 26-6537/261-1 на керівника/відповідальну особу за проведення технічного нагляду. Скан-копія оригіналу свідоцтва про проходження навчання з кошторисної справи на керівника/відповідальну особу за проведення технічного нагляду. Скан-копія оригіналу витягу з протоколу та посвідчення проходження навчання з перевірки знань з питань функціонального навчання з цивільного захисту та діям у надзвичайних ситуаціях.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
4.4. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг/виконання робіт, по предмету закупівлі, що фінансувалися з державного бюджету (надання послуг/виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні). Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 4.4.1 Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; 4.4.2. Скан-копію оригіналу аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору; 4.4.3. Скан-копія оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.3. Для юридичних осіб:Учасник повинен надати копію балансу, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату або з копіями документів, що підтверджують передачу та прийняття електронної звітності. 4.3.1. Для фізичних осіб – підприємців: надати податкову декларацію за останній звітний період 2024 року.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено22-04-2025, 16:55:02
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:13:56
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено22-04-2025, 16:49:27
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:11:00
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено22-04-2025, 16:49:27
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:11:15
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:11:21
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 16:54:34
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Роботи з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження))
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції - 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 16:54:34
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 16:54:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Роботи з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження))
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 4.3. Для юридичних осіб:Учасник повинен надати копію балансу, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату або з копіями документів, що підтверджують передачу та прийняття електронної звітності. 4.3.1. Для фізичних осіб – підприємців: надати податкову декларацію за останній звітний період 2024 року.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 16:54:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Роботи з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження))
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 4.4. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг/виконання робіт, по предмету закупівлі, що фінансувалися з державного бюджету (надання послуг/виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні). Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 4.4.1 Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; 4.4.2. Скан-копію оригіналу аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору; 4.4.3. Скан-копія оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 16:54:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Роботи з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження))
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 4.2. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 4.2.1. надати документи, що підтверджують освіту та кваліфікацію наступних працівників: - інженер з технічного нагляду (будівництво) (який має право вести технічний нагляд за об’єктом класу наслідків СС2). Інженер мають бути в штаті Учасника (підтвердити відповідними документами) або інше підтвердження господарських відносин з ними. Підтвердити досвід керівника/ відповідальної особи за проведення технічного нагляду не менше десять років. Надати завірену копію сертифіката інженера з технічного нагляду за об’єктами класу наслідків СС2 та надати договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс чинний на дату подання пропозиції. - інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, має бути в штаті Учасника (підтвердити відповідними документами) або інше підтвердження господарських відносин з ним. Надати завірену копію сертифіката інженера проектувальника, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс діючий на термін подачи тендерної пропозиції. Скан-копія оригіналу посвідчення проходження навчання та перевірки знань з нормативно-правових актів, а саме: НПАОП 40.1-1.21-98 та НПАОП 40.1-1.07-01 на керівника/відповідальну особу за проведення технічного нагляду. Скан-копія оригіналу посвідчення проходження навчання та перевірки знань з «правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», та «Правила улаштування електроустановок» на керівника/відповідальну особу за проведення технічного нагляду. Скан-копія оригіналу посвідчення проходження навчання та перевірки знань з нормативно-правових актів, а саме: НПАОП 0.00-1.15.-07 та закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку на керівника/відповідальну особу за проведення технічного нагляду. Скан-копія оригіналів витягу з протоколу та посвідчення з перевірки знань правил з пожежної безпеки в Україні, знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об'єктах за програмою відповідно до листа ДСНС України від 26 квітня 2021 № 26-6537/261-1 на керівника/відповідальну особу за проведення технічного нагляду. Скан-копія оригіналу свідоцтва про проходження навчання з кошторисної справи на керівника/відповідальну особу за проведення технічного нагляду. Скан-копія оригіналу витягу з протоколу та посвідчення проходження навчання з перевірки знань з питань функціонального навчання з цивільного захисту та діям у надзвичайних ситуаціях.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 16:54:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Роботи з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження))
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 4.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості а також із зазначенням підстави користування( власне, орендоване та ін.)): Підтвердити наявність офісного приміщення відповідними документами (договором (-ами) лізингу/договором (-ами) оренди/суборенди).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 16:54:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ