Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 370 311 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 703,11 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
| ЄДРПОУ: | 02070693 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Дороніна |
| Телефон: | 380674377531 |
| E-mail: | vntudoronina@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 21021, Україна, Вінницька область,Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 95 |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей: У тендерній пропозиції Учасника, відповідно до вимог Додатку 10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасником надано: Згідно з п. 1.2. «Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації.» А саме, у наданих Учасником аналогічних договорах «12 травня 2025 15:10 31.Аналогічний договір УО Дніпровського р-ну буд укриття школа 146.pdf» сума по актах здачі-приймання робіт (надання послуг), строк дії договору не відповідають звіту про виконання договору про закупівлю сформованому в електронній системі (закупівля UA-2024-08-05-006422-a), також відсутні додаткові угоди до договору, які б підтверджували внесення будь-яких змін до договору, також в договорі «12 травня 2025 15:10 30.Аналогічний договір ГУ ДСНС буд пожежного посту ІК+ТН.pdf» сума по актах здачі-приймання робіт (надання послуг) не відповідає звіту про виконання договору про закупівлю сформованому в електронній системі (закупівля ), сума звіту не відповідає сумі наданого договору, також відсутні додаткові угоди до договору, які б підтверджували внесення будь-яких змін до договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : Тому просимо надати документи та роз'яснення з підтверджуючими документами з питань, викладених нижче: - Стосовно невідповідності інформації по аналогічному договору «12 травня 2025 15:10 31.Аналогічний договір УО Дніпровського р-ну буд укриття школа 146.pdf», а саме надати роз’яснення та/або документи щодо невідповідності суми по актах здачі-приймання робіт (надання послуг), строку дії договору звіту про виконання договору про закупівлю сформованому в електронній системі (закупівля UA-2024-08-05-006422-a), також щодо відсутності додаткових угод до договору, які б підтверджували внесення будь-яких змін до договору. - Стосовно невідповідності інформації по аналогічному договору «12 травня 2025 15:10 30. Аналогічний договір ГУ ДСНС буд пожежного посту ІК+ТН.pdf» а саме надати роз’яснення та/або документи щодо невідповідності суми по актах здачі-приймання робіт (надання послуг) звіту про виконання договору про закупівлю сформованому в електронній системі (закупівля ), суми звіту -сумі наданого договору, також щодо відсутності додаткових угод до договору, які б підтверджували внесення будь-яких змін до договору
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Вимога про усунення невідповідностей: - У тендерній пропозиції Учасника, всупереч вимогам Додатку 10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасником не надано: 1. Відповідно до п.3. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС). 2. Відповідно до п. 4. Підписаний уповноваженою особою Учасника «Пакт про згоду щодо професійної чесності» українською та англійською мовами -- згідно вимог пункту 1.1.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у відповідності з формою у додатку 7 даної тендерної документації. А саме документ наданий Учасником «12 травня 2025 09:16 Пакт про згоду щодо професіної чесності.pdf» не містить варіанту англійською мовою, та не заповнені графи таблиць по змісту. 3. Відповідно до п.5 Підписаний уповноваженою особою Учасника «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» українською та англійською мовами -- згідно вимог пункту 1.1.7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у відповідності з формою у додатку 8 даної тендерної документації. А саме надані Учасником 2 документи «12 травня 2025 09:16 Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів.pdf», в яких не заповнена форма пакту англійською мовою. 4. Відповідно до п. 8. Довідка в довільній формі щодо укладених раніше договорів та їх виконання, яка оформлена згідно вимог підпункту 5.2 Розділу V» Оцінка тендерної пропозиції». 5. Відповідно до п.1 ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ: п. 1.1 Документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 5 даної тендерної документації. А саме є невідпівідність № сертифікату у документах наданих Учасником «12 травня 2025 09:16 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf» та «12 травня 2025 09:16 Сертифікат ІТН Дівнича В.М.pdf», відсутність документів, що підтверджують працевлаштування Дівнича В.М., всупереч вимогам Додатку 5 Тендерної документації. п. 1.2. Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації. А саме, надані Учасником аналогічні договори «12 травня 2025 09:16 Аналог. договір №8 з додатками.pdf», 12 травня 2025 09:16 Аналог. оговір №2 з додатками.pdf» викликають сумніви у їх достовірності. А саме: 1. У наданому аналогічному договорі №8 від 04.05.2024 р., укладеному з Приватним підприємством "Будівельник К.В." (назва з крапками) вказаний номер ЄДРПОУ: 2325506096, а на печатці, прикладеній до цього договору номер ЄДРПОУ:20102369, назва "Приватне підприємство «Будівельник «КВ» без крапок «КВ» в "лапках". 2. Згідно даних з відкритих джерел назва вулиці, на якій знаходиться об'єкт (Крижопіль, вулиця Куйбишева, 84) змінилась на вулицю Юрія Тютюнника (перейменовано в 2015 році в рамках процесу декомунізації), але чому через майже 10 років після переіменування зазначена стара назва вулиці? Крім того у Реєстрі будівельної діяльності (https://e-construction.gov.ua/reestri) немає відомостей про об'єкт “ «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі АПБ» за адресою: Крижопіль, вул. Куйбишква, 84, ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)“ де здійснювався технічний нагляд за договором №8 від 04.05.2024 р. 3. Предмет договору, наданого як аналогічний №2 від 03.04.2023р. викладено в договорі: «1.1. Виконавець зобов'язується у 2023 році здійснювати технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту по об'єкту: «Реконструкція (термосанація) житлової будівлі» за адресою: село Городківка, вул. Лесі Українки, 29, ДК 021:2015- 71520000-9 (послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)». Натомість в АКТІ №1 ПРИЙМАННЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ ЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ вказано: "Здійснення технічного нагляду ΠΟ об'єкту: «Реконструкція (термомодернізація) житлової будівлі» в Крижополі по вул. Лесі Українки, 29." Крім того у Реєстрі будівельної діяльності (https://e-construction.gov.ua/reestri) немає відомостей про об'єкт «Реконструкція (термосанація) житлової будівлі» за адресою: село Городківка, вул. Лесі Українки, 29, ДК 021:2015- 71520000-9 (послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). де здійснювався технічний нагляд за договором договір №2 від 03.04.2023р». 4. Викликає сумніви, що обсяг послуг з технічного нагляду могло бути виконано за 2 місяці (адже вартість будівельних робіт, вирахувана зворотнім способом від вартості послуг з технічного нагляду орієнтовно складає 28 666 666.67 грн). 5. У договорі від 03.04.2023 №2 зазначено від ПП «Газбудсервіс» директора Семенюк Галину Василівну (договір від 03.04.2023 р. та акт від 30.05.2023 р.) а з інформації з відкритих джерел з 12.02.2020 р. і до ліквідації вбачається, що директором був Шевченко Олександр Іванович (тобто, схоже, що директор Замовника цього договору і Виконавець цього договору, одна і та сама особа), а не Семенюк Галина Василівна. 6. п. 1.5. Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які надаються при поданні тендерної пропозиції -- згідно вимог пункту 6.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема спеціальні довідки у довільній формі згідно вимог підпункту 6.1.3. -- Довідки в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, фізична особа-кінцевий бенефіціарний власник юридичної особи-учасника процедури закупівлі ( у тому числі фізична особа кінцевого бенефіціарного власника засновника такої юридичної особи, якщо засновник – інша юридична особа) – НЕ була засуджена за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку. -- Довідки в довільній формі, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також до такої особи НЕ застосовані чинні санкції будь-якою з таких організацій: (a) Організація Об’єднаних Націй та будь-яка установа чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена або уповноважена Організацією Об’єднаних Націй запроваджувати, керувати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; (b) Європейський Союз та будь-яке агентство чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена чи уповноважена Європейським Союзом вводити, адмініструвати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; (c) Управління контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC), Державний департамент США та/або Міністерство торгівлі Сполучених Штатів. 7. Крім того, відповідно до завантаженого Учасником документу «12 травня 2025 09:16 Проєкт договору.pdf» наявна невідповідність між аномально низькою ціною пропозиції та аномально високою вартістю людино-дня. Також відповідно до Додатку 2 наданого проекту договору передбачається 77 відвідувань (робочих днів) об'єкта, що ставить під сумнів забезпечення належного рівня технічного нагляду за будівельними роботами. Варто зазначити, що вартість послуг інженера технічного нагляду визначається згідно Постанови КМУ від 11 липня 2007 р. N 903 та Настанови з визначення вартості будівництва. Згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» п. 4.32 вартість інженерів технічного нагляду по вище вказаному об’єкту визначається калькуляційним методом з наданням обґрунтованих розрахунків: «Розмір зазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. По об’єктах будівництва, спорудження яких здійснюється із залученням іноземних кредитів, наданих під державні гарантії, на стадії складання інвесторської кошторисної документації кошти на покриття витрат з надання послуг інженера з технічного нагляду визначаються за обґрунтовуючими розрахунками в межах ліміту коштів, обчислених з використанням указаного показника. Складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та витрачання коштів, здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, визначеного калькуляційним методом.» Договірна ціна на послуги інженера технічного нагляду визначається за формою 2-П на підставі визначення вартості згідно Збірника цін на проектні роботи №45 «Вищі учбові заклади» або за формою 3-П на підставі обґрунтованих трудовитрат працівник з базовою вартість людина/день згідно Додатку 7 до Настанови з визначення вартості проектних, науково- проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво з урахуванням коефіцієнту інфляції 1,23 до базової ставки 2080 грн. (2080 х 1,23 = 2 558,4 грн./люд.день). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : Тому просимо надати документи та роз'яснення з підтверджуючими документами з питань, викладених нижче. 1. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС). 2. Підписаний уповноваженою особою Учасника «Пакт про згоду щодо професійної чесності» українською та англійською мовами -- згідно вимог пункту 1.1.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у відповідності з формою у додатку 7 даної тендерної документації. із заповненими графами таблиць по змісту. 3. Підписаний уповноваженою особою Учасника та заповнений «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» українською та англійською мовами -- згідно вимог пункту 1.1.7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у відповідності з формою у додатку 8 даної тендерної документації. 4. Довідку в довільній формі щодо укладених раніше договорів та їх виконання, яка оформлена згідно вимог підпункту 5.2 Розділу V» Оцінка тендерної пропозиції». 5. Відповідно до п.1 ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ: Надати роз’яснення та документи, що підтверджують працевлаштування Дівнича В.М.: «На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів), Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів послуг, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються.» відповідно до п. 1.1 Документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 5 даної тендерної документації. При цьому наявність договору цивільно-правового характеру «12 травня 2025 09:16 ЦПД ФОП Шевченко з Дівнич В.М..pdf» не підтверджує факту наявності трудових відносин та працевлаштування Дівнича В.М. у Учасника. Надати пояснення стосовно невідповідності № сертифікату у документах наданих Учасником «12 травня 2025 09:16 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf» та «12 травня 2025 09:16 Сертифікат ІТН Дівнича В.М.pdf». Надати роз’яснення по п. 1.2. Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації. А саме, надані Учасником аналогічні договори «12 травня 2025 09:16 Аналог. договір №8 з додатками.pdf», 12 травня 2025 09:16 Аналог. оговір №2 з додатками.pdf». А саме щодо: 1. Чому у наданому аналогічному договорі №8 від 04.05.2024 р., укладеному з Приватним підприємством "Будівельник К.В." (назва з крапками) вказаний номер ЄДРПОУ: 2325506096, а на печатці, прикладеній до цього договору номер ЄДРПОУ:20102369, назва "Приватне підприємство «Будівельник «КВ» без крапок «КВ» в "лапках"? 2. Згідно даних з відкритих джерел назва вулиці, на якій знаходиться об'єкт (Крижопіль, вулиця Куйбишева, 84) змінилась на вулицю Юрія Тютюнника (перейменовано в 2015 році в рамках процесу декомунізації), але чому через майже 10 років після переіменування зазначена стара назва вулиці? Надати роз’яснення (підтверджуючі документи, посилання на об’єкт) стосовно того, що у Реєстрі будівельної діяльності (https://e-construction.gov.ua/reestri) немає відомостей про об'єкт “ «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі АПБ» за адресою: Крижопіль, вул. Куйбишква, 84, ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)“ де здійснювався технічний нагляд за договором №8 від 04.05.2024 р. 3. Надати роз'яснення з підтверджуючими документами чому предмет договору, наданого як аналогічний №2 від 03.04.2023р. викладено в договорі: «1.1. Виконавець зобов'язується у 2023 році здійснювати технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту по об'єкту: «Реконструкція (термосанація) житлової будівлі» за адресою: село Городківка, вул. Лесі Українки, 29, ДК 021:2015- 71520000-9 (послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)». Натомість в АКТІ №1 ПРИЙМАННЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ ЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ вказано: "Здійснення технічного нагляду ΠΟ об'єкту: «Реконструкція (термомодернізація) житлової будівлі» в Крижополі по вул. Лесі Українки, 29." Надати роз’яснення (підтверджуючі документи, посилання на об’єкт) стосовно того, що у Реєстрі будівельної діяльності (https://e-construction.gov.ua/reestri) немає відомостей про об'єкт «Реконструкція (термосанація) житлової будівлі» за адресою: село Городківка, вул. Лесі Українки, 29, ДК 021:2015- 71520000-9 (послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). де здійснювався технічний нагляд за договором договір №2 від 03.04.2023р». 4. Надати роз’яснення як такий значний обсяг послуг з технічного нагляду могло бути виконано за 2 місяці (адже вартість будівельних робіт, вирахувана зворотнім способом від вартості послуг з технічного нагляду складає орієнтовно 28 666 666.67 грн). 5. Надати роз'яснення з підтверджуючими документами на якій підставі у договорі від 03.04.2023 №2 зазначено від ПП «Газбудсервіс» директора Семенюк Галину Василівну (договір від 03.04.2023 р. та акт від 30.05.2023 р.) а з інформації з відкритих джерел з 12.02.2020 р. і до ліквідації вбачається, що директором був Шевченко Олександр Іванович (тобто, схоже, що директор Замовника цього договору і Виконавець цього договору, одна і та сама особа), а не Семенюк Галина Василівна. 6. Надати Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які надаються при поданні тендерної пропозиції -- згідно вимог пункту 6.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема спеціальні довідки у довільній формі згідно вимог підпункту 6.1.3. -- Довідки в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, фізична особа-кінцевий бенефіціарний власник юридичної особи-учасника процедури закупівлі ( у тому числі фізична особа кінцевого бенефіціарного власника засновника такої юридичної особи, якщо засновник – інша юридична особа) – НЕ була засуджена за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку. -- Довідки в довільній формі, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також до такої особи НЕ застосовані чинні санкції будь-якою з таких організацій: (a) Організація Об’єднаних Націй та будь-яка установа чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена або уповноважена Організацією Об’єднаних Націй запроваджувати, керувати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; (b) Європейський Союз та будь-яке агентство чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена чи уповноважена Європейським Союзом вводити, адмініструвати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; (c) Управління контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC), Державний департамент США та/або Міністерство торгівлі Сполучених Штатів. 7. Надати роз’яснення щодо можливості забезпечення належного рівня технічного нагляду за умови 77 відвідувань та щодо визначення вартості людино-днів та відповідно вартості послуги згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», «Збірника цін на проектні роботи №45 «Вищі учбові заклади»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.