Закупівлю оголошено - 18-04-2025, 16:09. Дата останніх змін - 21-05-2025, 15:02

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт», Код ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт», К... Державна закупівля - UA-2025-04-18-007956-a Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт», Код ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. від замовника ДП "Одеський морський торговельний порт" від 4/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-18-007956-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-20-003626-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 16:09
по 28-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 16:09
по 01-05-2025, 09:30
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 02-05-2025, 11:00
по 02-05-2025, 11:23

Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00

Обсяг послуг: 11 послуг. Місце надання послуг: 65082, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Митна, 1/3; 65082, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Митна, 1/4; 65082, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Митна, 1/1; 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Г.Германа (М. Гефта), 3. Строк надання послуг: 2025, не більш 90 календарних днів безпосереднього надання послуг з дати видачі Замовником Виконавцю акту-допуску та виплати авансу. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
7933646.7
7 933 646,70 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:79 336,47 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДП "Одеський морський торговельний порт"
ЄДРПОУ:01125666 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Пейков
Телефон:+380487293824
E-mail:o.peikov@omtp.com.ua
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна площа, 1
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з обстеження технічног ...
7 933 646,70 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 02-05-2025, 11:00
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: Будівля АПК (Інв. № об’єкту: 072551)

1
послуга
65082 Україна Одеська область місто Одеса Митна площа,1/3
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: Блок службово-побутових приміщень (Інв. № об’єкту: 073500)

1
послуга
65082 Україна Одеська область місто Одеса Митна площа,1/4
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: Склад-навіс №13 (Інв. № об’єкту: 066571)

1
послуга
65082 Україна Одеська область місто Одеса Митна площа, 1/1
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: Склад №1 " Червоні пакгаузи" (Інв. № об’єкту: 060000)

1
послуга
65082 Україна Одеська область місто Одеса Митна площа, 1/1
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: Склад №2 "Червоні пакгаузи" (Інв. № об’єкту: 060001)

1
послуга
65082 Україна Одеська область місто Одеса Митна площа, 1/1
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: Склад N3 "Червоні пакгаузи" (Інв. № об’єкту: 060002)

1
послуга
65082 Україна Одеська область місто Одеса Митна площа, 1/1
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: Склад №4 "Червоні пакгаузи" (Інв. № об’єкту: 060003)

1
послуга
65082 Україна Одеська область місто Одеса Митна площа, 1/1
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: Склад №5, Червоні пакгаузи (Інв. № об’єкту: 060004)

1
послуга
65082 Україна Одеська область місто Одеса Митна площа, 1/1
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: Склад-навіс 1-2 "Червоні пакгаузи" (Інв. № об’єкту: 060005)

1
послуга
65082 Україна Одеська область місто Одеса Митна площа, 1/1
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: РП "Докова" (Інв. № об’єкту: 103240)

1
послуга
65003 Україна Одеська область місто Одеса М. Гефта, 3
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт»: Будівля заводоуправління (Інв. № об’єкту: 100089)

1
послуга
65003 Україна Одеська область місто Одеса М. Гефта, 3
по 31-12-2025
71245000-7
Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-05-2025 по 10-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 62-Б, офіс 4, 03113, Дмитро Мотрончук
Остаточна пропозиція:
6 690 104 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 865 104 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-05-2025, 17:12
Період подачі оскарження:
по 15-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-05-25, 15:16:36
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції: -Учасник надав довідку про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року у якій найменування в п. 3.1 Таблиці - «Ноутбук Apple MacBook Air 13" 8/256SSD Core i5 1.6 Silver MVFL2 2019» не відповідає найменуванню, що вказана в оборотно-сальдової відомості (Витяг) станом на 28.04.2025 р., а саме: «Ноутбук Apple MacBook Air 13" 8/256SSD Core i5 1.6 Silver MVFL2 2019 (Новий)»; -Учасник надав довідку про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року у якій розділ 3 (Офісна техніка) Таблиці не містить інформацію про основні технічні характеристики обладнання; -Учасник надав довідку про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року у якій не зазначено заводський номер у наступних пунктах, а саме: п. 1.1 «Теодоліт електронний Модель DT 250C», п. 1.2 «Нівелір оптичний Мод. Sokkia B21», п. 2.1 «Прилад гідравлічний для випробування бетону типу ГПНС-4 з манометром», п. 2.2 «Молоток Шмідта для випробування бетону (склерометр) типу МШ-225», п. 2.3. «Товщиномір ультразвуковий типу NOVOTEST УТ-1М», п. 2.4 «Вимірювач товщини захисного шару бетону (Арматуроскоп) типу ВТЗШБ», також оборотно-сальдова відомість (Витяг) станом на 28.04.2025 р. не містить заводських номерів вищевикладених засобів вимірювальної техніки. У зв’язку з чим неможливо встановити до яких засобів вимірювальної техніки відносяться свідоцтва, які надані у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог пункту 1 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідку) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки, які обов’язково повинні застосовуватись під час надання послуг відповідно до технології виконання таких послуг та нормативних документів, та іншим обладнанням та/або устаткуванням та/або приладами випробування, необхідним для надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до технології виконання зазначених послуг та нормативних документів, які регламентують вимоги до виконання таких послуг), які перебувають в учасника (обов’язково зазначити найменування обладнання та/або устаткування та/або приладів випробування, наявну кількість, основні технічні характеристики, форму володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру договору, сторін за договором, а також терміну його дії)). У якості підтвердження до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера (за наявності) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком Учасника. У разі відсутності у штаті Учасника головного бухгалтера надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника про таку відсутність з зазначенням особи зі складу Учасника, яка виконує функції головного бухгалтера. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування у повному обсязі (договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів/приладів, транспортних засобів, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів/приладів, транспортних засобів, або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника. Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем). Термін дії кожного документу, наданого Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, в частині майна (за виключенням засобів вимірювальної техніки та власного обладнання), необхідного для виконання договору на надання послуг, що є предметом закупівлі, повинен бути не менш кінцевого строку безпосереднього надання послуг за договором, зазначеного Учасником в проекті договору (але у будь-якому разі такий термін спливає не раніше 01.08.2025 року). Зазначені Учасником у довідці засоби вимірювальної техніки повинні відповідати чинним на момент подання пропозиції положенням Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких засобів, про що зазначається у довідці. Додатково надається на кожний засіб такої вимірювальної техніки свідоцтво про його повірку та / або сертифікат його калібрування та / або атестат його відповідності вимогам нормативної та експлуатаційної документації відповідно до вимог чинних на момент подання тендерної пропозиції нормативно-правових актів. Усі зазначені документи на засоби вимірювальної техніки (свідоцтво про повірку та / або сертифікат калібрування та / або атестат відповідності вимогам нормативної та експлуатаційної документації) мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції. У разі, якщо термін дії зазначених документів на засоби вимірювальної техніки (свідоцтво про повірку та / або сертифікат калібрування та / або атестат відповідності вимогам нормативної та експлуатаційної документації) спливає раніше кінцевого строку безпосереднього надання послуг за договором, зазначеного Учасником в проекті договору (але у будь-якому разі такий термін спливає раніше 01.08.2025 року), Учасником у складі пропозиції надається окремий гарантійний лист щодо його зобов’язання своєчасно забезпечити продовження строку дії зазначених відповідних документів на такі засоби вимірювальної техніки в терміни, які забезпечують безперервне виконання договору про закупівлю, а саме виконання частини робіт у складі послуг, що є предметом закупівлі, при виконання якої вони будуть застосовуватись.» Пропоную: 1. Привести у відповідність найменування в п. 3.1. Таблиці - «Ноутбук Apple MacBook Air 13" 8/256SSD Core i5 1.6 Silver MVFL2 2019» довідки про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року із найменуванням зазначеним в оборотно-сальдової відомості (Витяг) станом на 28.04.2025 р., а саме: «Ноутбук Apple MacBook Air 13" 8/256SSD Core i5 1.6 Silver MVFL2 2019 (Новий)»; 2. Надати довідку про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року із зазначенням інформації про основні технічні характеристики обладнання у розділі 3 (Офісна техніка) Таблиці; 3. Привести у відповідність довідку про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року із зазначенням заводських номерів у наступних пунктах, а саме: п. 1.1 «Теодоліт електронний Модель DT 250C», п. 1.2 «Нівелір оптичний Мод. Sokkia B21», п. 2.1 «Прилад гідравлічний для випробування бетону типу ГПНС-4 з манометром», п. 2.2 «Молоток Шмідта для випробування бетону (склерометр) типу МШ-225», п. 2.3. «Товщиномір ультразвуковий типу NOVOTEST УТ-1М», п. 2.4 «Вимірювач товщини захисного шару бетону (Арматуроскоп) типу ВТЗШБ». Також, надати оборотно-сальдову відомість (Витяг) станом на 28.04.2025 р., яка буде містити заводські номери вищевикладених засобів вимірювальної техніки. 2. У складі тендерної пропозиції: - Учасник надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Вих. № Т08-12 від 28.04.2025 року у якій в п. 5 Таблиці зазначена інформація про наявність працівника Шумахера В.І., який займає посаду «Експерт працевлаштування», проте у складі тендерної пропозиції було надано Наказ №10/04/К-1 від 10.04.2025 про прийняття на роботу Шумахера В.І. у якому зазначена посада «експерт будівельний», тобто є невідповідності у назвах посади; - Учасник надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Вих. № Т08-12 від 28.04.2025 року у якій в п. 3 Таблиці у графі примітки зазначено «Кваліфікаційний сертифікат за №СІ-00958 від 28.08.2023», проте у складі тендерної пропозиції надано «Сертифікат фахівця будівельної галузі за №СІ-00958 від 28.08.2023», тобто є розбіжності у назвах; - Учасник на підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надав Сертифікат фахівця будівельної галузі за №СІ-00958 від 28.08.2023, виданий Гернату П.С., який містить таблицю для підтвердження про роботу фахівця будівельної галузі (відмітка роботодавця робиться кожні 6 місяців), проте вказана таблиця не містить відміток. Також, тендерна пропозиція не містить інформації стосовно відсутності відміток у вигляді листа з інформацією за кожні 6 місяців роботи Герната П.С. у будівельної галузі з моменту отримання сертифікату. На виконання вимог пункту 2 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідку) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі які будуть безпосередньо надавати послуги (та роботи у складі зазначених послуг) (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, освіта (ступінь, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікація)), стаж роботи на займаній (зазначеної в довідці) посаді, загальний досвід роботи за освітньою спеціальністю, інформацію щодо форми, виду трудового договору та умов роботи (правових відносин з Учасником - працевлаштування за основним місцем роботи у штаті Учасника на постійній основі на умовах повного / або неповного робочого дня, неповна, часткова, тимчасова, вторинна зайнятість, за строковим трудовим договором, за сумісництвом, тощо), з наданням копій що підтверджує освіту та кваліфікацію документів), у тому числі з наданням інформації про наявних в Учасника спеціалістів, які пройшли професійну атестацію виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за відповідним класом наслідків (СС3) за категорією: експерт з технічного обстеження будівель та інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-ХVІ від 20.09.1999 (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури», з наданням копій таких сертифікатів, які видані Уповноваженим органом та чинні на дату подання тендерної пропозиції, та з наданням окремої довідці в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника про наявність інформації про зазначених виконавців у Реєстрі будівельної діяльності, що є компонентом Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, та про відсутність у цьому Реєстрі інформації про порушення законодавства з боку зазначених виконавців. Також Учасником у складі пропозиції надаються підтверджуючі документи про наявність на підприємстві не менш одного інженера з охорони праці з наданням копій чинних посвідчення та/або протоколів з перевірки знань з питань пожежної безпеки, з питань охорони праці (НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.15-07), група допуску електробезпеки не нижче IV. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового. Посвідчення (документи) мають бути дійсними на дату подання Учасником тендерної пропозиції. У разі зазначення Учасником у довідці працівників, які не працюють за основним місцем роботи у штаті Учасника на постійній основі на умовах повного робочого дня, Учасником додатково надаються копії документів, які підтверджують правові підстави використання Учасником праці зазначених працівників (копія трудового договору між Учасником та працівником, тощо), лист від кожного такого працівника про згоду на залучення для надання послуг з цієї закупівлі що будуть особисто йому доручені, та зазначенням у такому листу виду (видів) послуг (робіт), які будуть доручені особисто такому працівнику.» Пропоную: 1. Привести у відповідність назву посади працівника Шумахера В.І. у п. 5 Таблиці до довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Вих. № Т08-12 від 28.04.2025 року із Наказом №10/04/К-1 від 10.04.2025 2. Привести у відповідність назву у графі «Примітки», п. 3 Таблиці до довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Вих. № Т08-12 від 28.04.2025 року, а саме: «Кваліфікаційний сертифікат за №СІ-00958 від 28.08.2023» із назвою, яка наявна у складі тендерної пропозиції, а саме: «Сертифікат фахівця будівельної галузі за №СІ-00958 від 28.08.2023»; 3. Надати Сертифікат фахівця будівельної галузі за №СІ-00958 від 28.08.2023 з відмітками від роботодавця про роботу фахівця будівельної галузі та/або надати лист з інформацією за кожні 6 місяців роботи Герната П.С. у будівельної галузі з моменту отримання сертифікату. 3. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку яка містить інформацію про учасника закупівлі (Загальні відомості про Учасника) за Вих. №Т08-15 від 28.04.2025 року у якої не зазначені наступні банківські рахунки: UA773348510000000026002201016 від 25.04.2023 та UA813348510000000026003214109 від 19.07.2023 у відповідності до довідки № К25-07.8/27 від 24.04.2025 та листу Головного управління ДПС у м. Києві за №37388/6/26-15-12-01-05 від 11.04.2025. На виконання вимог пункту 1 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail, строк досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт, відомості про керівника, особу уповноважену від учасника на підписання тендерної пропозиції та відомості про підписанта договору про закупівлю. У разі зазначення Учасником більш одного банківського рахунку в обслуговуючих Учасника банках, додатково в Довідці зазначити за яким саме банківським рахунком (рахунками) будуть здійснюватися розрахунки за договором про закупівлю та відповідно які банківські рахунки буде зазначено у реквізитах договору про закупівлю.» Пропоную надати: довідку яка містить інформацію про учасника закупівлі (Загальні відомості про Учасника) за Вих. №Т08-15 від 28.04.2025 року із зазначенням наступних банківських рахунків: UA773348510000000026002201016 від 25.04.2023 та UA813348510000000026003214109 від 19.07.2023 відповідно до довідки № К25-07.8/27 від 24.04.2025 та листу Головного управління ДПС у м. Києві за №37388/6/26-15-12-01-05 від 11.04.2025. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав кошторисну документацію на надання послуг у складі якої є Кошторис №10.1, Кошторис №10.2, Кошторис №11.1, Кошторис №11.2 у яких зазначені назви об’єктів, які не відповідають Додатку №1 до Технічного завдання, що викладений у Додатку 3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до тендерної документації. На виконання вимог пункту 8 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції також надається Цінова пропозиція, складена за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації. Ціна пропозиції розраховується Учасниками процедури електронної системи закупівлі на підставі кошторисної документації на надання послуг (Договірної ціні з додатками - кошторисами, які складаються окремо на кожний з об’єктів), яка розраховується згідно до вимог нормативних документів з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, чинних на момент її складення, у тому числі КНУ Настанови з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативно-правових актів з обстеження та паспортизації об’єктів. Учасник формує ціну пропозиції на підставі вартості послуг (та робіт у рамках надання послуг), які він пропонує виконати за договором, усіх інших витрат, пов’язаних з наданням послуг, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених відповідно проекту договору. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій, пов’язаних з предметом закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій. Не врахована Учасником вартість окремих витрат, що необхідні для надання послуг, не сплачується Замовником окремо, а такі витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції Учасника і відшкодуванню не підлягають.» Пропоную надати: Кошторис №10.1, Кошторис №10.2, Кошторис №11.1, Кошторис №11.2 із зазначенням назви об’єктів відповідно до Додатку №1 до Технічного завдання, що викладений у Додатку 3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-05-25, 15:16:36
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-18-007956-a-a1
Номер договору:
КД-22460
Дата підписання договору:
16-05-2025, 11:23
Строк дії договору:
з 16-05-2025 по 31-12-2025
6 690 104 UAH
Ціна договору
5 575 086,67 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 690 104 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 865 104 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-04-2025, 16:11:22
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
АСОЦІАЦІЯ "УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ ВІДНОВЛЕННЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 693 630,57 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 693 630,57 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-04-2025, 22:39:05
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 16:10:52
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:51:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:51:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:51:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:51:52
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:51:52
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:51:52
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:51:52
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      2. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      7. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Дата архівування:
                      1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      3. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт», Код ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт», Код ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з обстеження технічного стану об’єктів будівництва та розробки за результатами обстеження паспортів об’єктів будівництва ДП «Одеський порт», Код ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-04-2025, 14:51:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ