Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
Обсяг послуг: 11 послуг. Місце надання послуг: 65082, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Митна, 1/3; 65082, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Митна, 1/4; 65082, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Митна, 1/1; 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Г.Германа (М. Гефта), 3. Строк надання послуг: 2025, не більш 90 календарних днів безпосереднього надання послуг з дати видачі Замовником Виконавцю акту-допуску та виплати авансу. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 933 646,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 79 336,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "Одеський морський торговельний порт" |
| ЄДРПОУ: | 01125666 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Пейков |
| Телефон: | +380487293824 |
| E-mail: | o.peikov@omtp.com.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна площа, 1 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції: -Учасник надав довідку про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року у якій найменування в п. 3.1 Таблиці - «Ноутбук Apple MacBook Air 13" 8/256SSD Core i5 1.6 Silver MVFL2 2019» не відповідає найменуванню, що вказана в оборотно-сальдової відомості (Витяг) станом на 28.04.2025 р., а саме: «Ноутбук Apple MacBook Air 13" 8/256SSD Core i5 1.6 Silver MVFL2 2019 (Новий)»; -Учасник надав довідку про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року у якій розділ 3 (Офісна техніка) Таблиці не містить інформацію про основні технічні характеристики обладнання; -Учасник надав довідку про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року у якій не зазначено заводський номер у наступних пунктах, а саме: п. 1.1 «Теодоліт електронний Модель DT 250C», п. 1.2 «Нівелір оптичний Мод. Sokkia B21», п. 2.1 «Прилад гідравлічний для випробування бетону типу ГПНС-4 з манометром», п. 2.2 «Молоток Шмідта для випробування бетону (склерометр) типу МШ-225», п. 2.3. «Товщиномір ультразвуковий типу NOVOTEST УТ-1М», п. 2.4 «Вимірювач товщини захисного шару бетону (Арматуроскоп) типу ВТЗШБ», також оборотно-сальдова відомість (Витяг) станом на 28.04.2025 р. не містить заводських номерів вищевикладених засобів вимірювальної техніки. У зв’язку з чим неможливо встановити до яких засобів вимірювальної техніки відносяться свідоцтва, які надані у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог пункту 1 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідку) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки, які обов’язково повинні застосовуватись під час надання послуг відповідно до технології виконання таких послуг та нормативних документів, та іншим обладнанням та/або устаткуванням та/або приладами випробування, необхідним для надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до технології виконання зазначених послуг та нормативних документів, які регламентують вимоги до виконання таких послуг), які перебувають в учасника (обов’язково зазначити найменування обладнання та/або устаткування та/або приладів випробування, наявну кількість, основні технічні характеристики, форму володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру договору, сторін за договором, а також терміну його дії)). У якості підтвердження до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера (за наявності) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком Учасника. У разі відсутності у штаті Учасника головного бухгалтера надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника про таку відсутність з зазначенням особи зі складу Учасника, яка виконує функції головного бухгалтера. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування у повному обсязі (договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів/приладів, транспортних засобів, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів/приладів, транспортних засобів, або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника. Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем). Термін дії кожного документу, наданого Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, в частині майна (за виключенням засобів вимірювальної техніки та власного обладнання), необхідного для виконання договору на надання послуг, що є предметом закупівлі, повинен бути не менш кінцевого строку безпосереднього надання послуг за договором, зазначеного Учасником в проекті договору (але у будь-якому разі такий термін спливає не раніше 01.08.2025 року). Зазначені Учасником у довідці засоби вимірювальної техніки повинні відповідати чинним на момент подання пропозиції положенням Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких засобів, про що зазначається у довідці. Додатково надається на кожний засіб такої вимірювальної техніки свідоцтво про його повірку та / або сертифікат його калібрування та / або атестат його відповідності вимогам нормативної та експлуатаційної документації відповідно до вимог чинних на момент подання тендерної пропозиції нормативно-правових актів. Усі зазначені документи на засоби вимірювальної техніки (свідоцтво про повірку та / або сертифікат калібрування та / або атестат відповідності вимогам нормативної та експлуатаційної документації) мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції. У разі, якщо термін дії зазначених документів на засоби вимірювальної техніки (свідоцтво про повірку та / або сертифікат калібрування та / або атестат відповідності вимогам нормативної та експлуатаційної документації) спливає раніше кінцевого строку безпосереднього надання послуг за договором, зазначеного Учасником в проекті договору (але у будь-якому разі такий термін спливає раніше 01.08.2025 року), Учасником у складі пропозиції надається окремий гарантійний лист щодо його зобов’язання своєчасно забезпечити продовження строку дії зазначених відповідних документів на такі засоби вимірювальної техніки в терміни, які забезпечують безперервне виконання договору про закупівлю, а саме виконання частини робіт у складі послуг, що є предметом закупівлі, при виконання якої вони будуть застосовуватись.» Пропоную: 1. Привести у відповідність найменування в п. 3.1. Таблиці - «Ноутбук Apple MacBook Air 13" 8/256SSD Core i5 1.6 Silver MVFL2 2019» довідки про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року із найменуванням зазначеним в оборотно-сальдової відомості (Витяг) станом на 28.04.2025 р., а саме: «Ноутбук Apple MacBook Air 13" 8/256SSD Core i5 1.6 Silver MVFL2 2019 (Новий)»; 2. Надати довідку про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року із зазначенням інформації про основні технічні характеристики обладнання у розділі 3 (Офісна техніка) Таблиці; 3. Привести у відповідність довідку про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Вих. № Т08-09 від 28.04.2025 року із зазначенням заводських номерів у наступних пунктах, а саме: п. 1.1 «Теодоліт електронний Модель DT 250C», п. 1.2 «Нівелір оптичний Мод. Sokkia B21», п. 2.1 «Прилад гідравлічний для випробування бетону типу ГПНС-4 з манометром», п. 2.2 «Молоток Шмідта для випробування бетону (склерометр) типу МШ-225», п. 2.3. «Товщиномір ультразвуковий типу NOVOTEST УТ-1М», п. 2.4 «Вимірювач товщини захисного шару бетону (Арматуроскоп) типу ВТЗШБ». Також, надати оборотно-сальдову відомість (Витяг) станом на 28.04.2025 р., яка буде містити заводські номери вищевикладених засобів вимірювальної техніки. 2. У складі тендерної пропозиції: - Учасник надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Вих. № Т08-12 від 28.04.2025 року у якій в п. 5 Таблиці зазначена інформація про наявність працівника Шумахера В.І., який займає посаду «Експерт працевлаштування», проте у складі тендерної пропозиції було надано Наказ №10/04/К-1 від 10.04.2025 про прийняття на роботу Шумахера В.І. у якому зазначена посада «експерт будівельний», тобто є невідповідності у назвах посади; - Учасник надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Вих. № Т08-12 від 28.04.2025 року у якій в п. 3 Таблиці у графі примітки зазначено «Кваліфікаційний сертифікат за №СІ-00958 від 28.08.2023», проте у складі тендерної пропозиції надано «Сертифікат фахівця будівельної галузі за №СІ-00958 від 28.08.2023», тобто є розбіжності у назвах; - Учасник на підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надав Сертифікат фахівця будівельної галузі за №СІ-00958 від 28.08.2023, виданий Гернату П.С., який містить таблицю для підтвердження про роботу фахівця будівельної галузі (відмітка роботодавця робиться кожні 6 місяців), проте вказана таблиця не містить відміток. Також, тендерна пропозиція не містить інформації стосовно відсутності відміток у вигляді листа з інформацією за кожні 6 місяців роботи Герната П.С. у будівельної галузі з моменту отримання сертифікату. На виконання вимог пункту 2 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідку) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі які будуть безпосередньо надавати послуги (та роботи у складі зазначених послуг) (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, освіта (ступінь, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікація)), стаж роботи на займаній (зазначеної в довідці) посаді, загальний досвід роботи за освітньою спеціальністю, інформацію щодо форми, виду трудового договору та умов роботи (правових відносин з Учасником - працевлаштування за основним місцем роботи у штаті Учасника на постійній основі на умовах повного / або неповного робочого дня, неповна, часткова, тимчасова, вторинна зайнятість, за строковим трудовим договором, за сумісництвом, тощо), з наданням копій що підтверджує освіту та кваліфікацію документів), у тому числі з наданням інформації про наявних в Учасника спеціалістів, які пройшли професійну атестацію виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за відповідним класом наслідків (СС3) за категорією: експерт з технічного обстеження будівель та інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-ХVІ від 20.09.1999 (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури», з наданням копій таких сертифікатів, які видані Уповноваженим органом та чинні на дату подання тендерної пропозиції, та з наданням окремої довідці в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника про наявність інформації про зазначених виконавців у Реєстрі будівельної діяльності, що є компонентом Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, та про відсутність у цьому Реєстрі інформації про порушення законодавства з боку зазначених виконавців. Також Учасником у складі пропозиції надаються підтверджуючі документи про наявність на підприємстві не менш одного інженера з охорони праці з наданням копій чинних посвідчення та/або протоколів з перевірки знань з питань пожежної безпеки, з питань охорони праці (НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.15-07), група допуску електробезпеки не нижче IV. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового. Посвідчення (документи) мають бути дійсними на дату подання Учасником тендерної пропозиції. У разі зазначення Учасником у довідці працівників, які не працюють за основним місцем роботи у штаті Учасника на постійній основі на умовах повного робочого дня, Учасником додатково надаються копії документів, які підтверджують правові підстави використання Учасником праці зазначених працівників (копія трудового договору між Учасником та працівником, тощо), лист від кожного такого працівника про згоду на залучення для надання послуг з цієї закупівлі що будуть особисто йому доручені, та зазначенням у такому листу виду (видів) послуг (робіт), які будуть доручені особисто такому працівнику.» Пропоную: 1. Привести у відповідність назву посади працівника Шумахера В.І. у п. 5 Таблиці до довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Вих. № Т08-12 від 28.04.2025 року із Наказом №10/04/К-1 від 10.04.2025 2. Привести у відповідність назву у графі «Примітки», п. 3 Таблиці до довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Вих. № Т08-12 від 28.04.2025 року, а саме: «Кваліфікаційний сертифікат за №СІ-00958 від 28.08.2023» із назвою, яка наявна у складі тендерної пропозиції, а саме: «Сертифікат фахівця будівельної галузі за №СІ-00958 від 28.08.2023»; 3. Надати Сертифікат фахівця будівельної галузі за №СІ-00958 від 28.08.2023 з відмітками від роботодавця про роботу фахівця будівельної галузі та/або надати лист з інформацією за кожні 6 місяців роботи Герната П.С. у будівельної галузі з моменту отримання сертифікату. 3. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку яка містить інформацію про учасника закупівлі (Загальні відомості про Учасника) за Вих. №Т08-15 від 28.04.2025 року у якої не зазначені наступні банківські рахунки: UA773348510000000026002201016 від 25.04.2023 та UA813348510000000026003214109 від 19.07.2023 у відповідності до довідки № К25-07.8/27 від 24.04.2025 та листу Головного управління ДПС у м. Києві за №37388/6/26-15-12-01-05 від 11.04.2025. На виконання вимог пункту 1 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail, строк досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт, відомості про керівника, особу уповноважену від учасника на підписання тендерної пропозиції та відомості про підписанта договору про закупівлю. У разі зазначення Учасником більш одного банківського рахунку в обслуговуючих Учасника банках, додатково в Довідці зазначити за яким саме банківським рахунком (рахунками) будуть здійснюватися розрахунки за договором про закупівлю та відповідно які банківські рахунки буде зазначено у реквізитах договору про закупівлю.» Пропоную надати: довідку яка містить інформацію про учасника закупівлі (Загальні відомості про Учасника) за Вих. №Т08-15 від 28.04.2025 року із зазначенням наступних банківських рахунків: UA773348510000000026002201016 від 25.04.2023 та UA813348510000000026003214109 від 19.07.2023 відповідно до довідки № К25-07.8/27 від 24.04.2025 та листу Головного управління ДПС у м. Києві за №37388/6/26-15-12-01-05 від 11.04.2025. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав кошторисну документацію на надання послуг у складі якої є Кошторис №10.1, Кошторис №10.2, Кошторис №11.1, Кошторис №11.2 у яких зазначені назви об’єктів, які не відповідають Додатку №1 до Технічного завдання, що викладений у Додатку 3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до тендерної документації. На виконання вимог пункту 8 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції також надається Цінова пропозиція, складена за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації. Ціна пропозиції розраховується Учасниками процедури електронної системи закупівлі на підставі кошторисної документації на надання послуг (Договірної ціні з додатками - кошторисами, які складаються окремо на кожний з об’єктів), яка розраховується згідно до вимог нормативних документів з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, чинних на момент її складення, у тому числі КНУ Настанови з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативно-правових актів з обстеження та паспортизації об’єктів. Учасник формує ціну пропозиції на підставі вартості послуг (та робіт у рамках надання послуг), які він пропонує виконати за договором, усіх інших витрат, пов’язаних з наданням послуг, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених відповідно проекту договору. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій, пов’язаних з предметом закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій. Не врахована Учасником вартість окремих витрат, що необхідні для надання послуг, не сплачується Замовником окремо, а такі витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції Учасника і відшкодуванню не підлягають.» Пропоную надати: Кошторис №10.1, Кошторис №10.2, Кошторис №11.1, Кошторис №11.2 із зазначенням назви об’єктів відповідно до Додатку №1 до Технічного завдання, що викладений у Додатку 3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.