Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 787 943 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 939,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 04013991 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Котелевська |
| Телефон: | +380532560227 |
| E-mail: | vivatlex0202@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1 |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до абзацу першого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 41 Особливостей, строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з дотриманням вимог вказаної норми, замовнику, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Підпунктом 4.1. пункту 4 Додатку 8 до тендерної документації та частиною 1 Розділу V тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 4. ДОКУМЕНТИ ЦІНОВОЇ ЧАСТИНИ: 4.1. Тендерна пропозиція (цінова), оформлена згідно вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та вимог і форми у Додатку 1 даної тендерної документації.» «…Тендерна пропозиція повинна складатися з: 5. Заповненої тендерної пропозиції (цінова), оформленої згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою*.» Згідно частиною 1 Розділу V тендерної документації: «…При цьому, Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.» Надана Учасником Тендерна пропозиція вих. № 01-06/211 тд від 22 квітня 2025р., всупереч вимогам тендерної документації, не містить окремо зазначеного розміру ПДВ. 2. Підпунктом 2.2. пункту 2 додатку 8 до тендерної документації та пунктом 5.2.2. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 2. ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ 2.2. Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації;» «5.2. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг), а саме надання інженерно-консультаційних послуг на об’єктах з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2.» На виконання вищевказаної вимоги надано Довідку за формою згідно Додатку 6 вих. №01-06/219 тд від 22 квітня 2025р., в якій зазначено, що вартість Договору №06/21 від 02.06.2021р. «Надання інженерно-консультаційних послуг по об’єкту: «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку (забудова мікрорайону №71, ІІІ черга), по вул. Потьомкінська ріг вул. Слобідська. Коригування» - 2 900 000,00 грн., а також у п. 3.1. Розділу 3 Договору №06/21 зазначено: «3.1. Вартість Послуг за цим Договором визначається за згодою Сторін і становить 2 900 000,00 грн. (два мільйони дев’ятсот тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ», однак за підсумком актів наданих до Договору №06/21 виходить сума 2 950 000, 00 грн. Згідно вимоги тендерної документації: «У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору - надати пояснення», проте всупереч вищевказаній вимозі пояснення учасником не було надано. 3. Підпунктом 2.3. пункту 2 Додатку 8 до тендерної документації, пунктом 5.3. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось та додатком 6 до тендерної документації: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 2. ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ 2.3. Документи, які підтверджують наявність фінансової спроможності учасника, оформлені згідно вимог підпункту 5.3. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». «5.3. Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника): . 5.3.1. Копії балансів Учасника (форма № 1) *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) 5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). 5.3.3. Копії звітів про рух грошових коштів. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).» Надана учасником в складі своєї тендерної пропозиції Фінансова звітність за 2022 рік (Файл PDF із назвою «Фінзвіт 2022.pdf» в стовпчику «За звітний період» рядку «Разом доходи (2000 + 2120 + 2240)» містить інформацію: «2759.7», водночас Фінансова звітність за 2023 рік (Файл PDF із назвою «Фін звіт 2023.pdf» в стовпчику «За аналогічний період попереднього року» (тобто за 2022 рік) рядку «Разом доходи (2000 + 2120 + 2240)» містить інформацію: «3074.1», що суперечить інформації наданій в Фінансовому звіті за 2022 рік. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.