Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 020 279 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 202,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 101,40 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25908960 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пилипчук Руслан |
| Телефон: | 380507833341 |
| E-mail: | info.vl@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43020, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
4 |
Виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції (у зв’язку із виявленням невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, виникнення необхідності у перевірці документів вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям).
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі №28/04-1 від 28.04.2025 року, однак у пунктах 1,6,7 та 8 некоректно надана інформація відповідно до підтверджуючих документів, а саме – інвентарні картки, видаткові накладні, оборотно-сальдові відомості та договір оренди містять суперечливі дані та не можуть бути підтвердженням наявності всього власного обладнання, зазначеного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №28/04-6 від 28.04.2025 року. Однак, у довідці некоректно вказано запис в реєстрі Інженерів Технічного нагляду на офіційному Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/) та відсутнє підтвердження досвіду, що не відповідає вимогам пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №28/04-6 від 28.04.2025 року. Однак, відповідно до позиції 5 даної Довідки, вказаного інженера з технічного нагляду Жовтобрюха Юрія Григоровича - відсутній дійсний на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, страховий поліс до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, що не відповідає вимогам пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 1.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів) №28/04-11 від 28.04.2025 року. Однак, згідно зазначеної у довідці інформації неможливо визначити клас наслідків, що не відповідає вимогам пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням інформації встановленої Таблицею 1. Для підтвердження правових підстав щодо наявності всього залученого обладнання, зазначеного в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів: - договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору; - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Для підтвердження наявності всього власного обладнання, зазначеного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів/ інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, а також документ, що свідчить про придбання такого об’єкту учасником (договір/видаткова накладна, тощо). 2.2. Відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити досвід роботи копіями виконаних договорів згідно відповідної трудової діяльності та/або трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод та/або датою видачі сертифікату. На підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Для підтвердження досвіду необхідно мати відповідний запис в реєстрі Інженерів Технічного нагляду на офіційному Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/), при цьому клас наслідків об’єкту в реєстрі для підтвердження досвіду має відповідати, або бути вищим за клас наслідків об’єкта за предметом закупівлі, а саме не нижче класу наслідків СС3. В разі якщо інформація про об’єкт закрита на офіційному Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/) на період воєнного стану для підтвердження класу наслідків на якому інженер здійснював технічний нагляд об’єкту можливо надати копію дозволу на виконання будівельних робіт на об’єкт класу наслідків СС3. 2.3. Відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає на зазначених у довідці працівників: - копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів технічного нагляду або витяг з реєстру будівельної діяльності про Кваліфікаційний сертифікат; - копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника; - копію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста; - копію кваліфікаційного сертифікату інженер з охорони праці (будівництво) та відповідне посвідчення не нижче 1 категорії; - копію кваліфікаційного сертифікату експерта будівельного з технічного обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС3; - копію кваліфікаційного сертифікату експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС3; - скановані або завіренні копії страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на сертифікованих працівників, дійсні на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт - лист- зобов’язання щодо його пролонгації. 2.4. Відповідно до вимог пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3. *Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт (надання послуг) за кодом ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт та/або ДК 021:2015 - 71530000-2 — Консультаційні послуги в галузі будівництва, клас наслідків не менше СС3, укладений протягом останніх 4-х (трьох) років. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність інформаційну довідку про наявність у нього обладнання, необхідного для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі згідно з підтверджуючими документами, відповідно до вимог пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має вказати у довідці запис в реєстрі Інженерів Технічного нагляду на офіційному Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/) або надати копію дозволу на виконання будівельних робіт на об’єкт класу наслідків СС3, відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати на інженера з технічного нагляду Жовтобрюха Юрія Григоровича дійсний на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, страховий поліс до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації 3.4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати підтверджуючі документи в частині визначення класу наслідків, що аналогічний договір, вказаний у інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог пункту 3. Додатку 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.