Закупівлю оголошено - 08-04-2025, 19:46. Дата останніх змін - 21-05-2025, 17:36

Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Богдана Хмельницького 148 в с. Богданівка Броварського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії рф проти України (коригування)

Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Капітальний ремонт будівл... Державна закупівля - UA-2025-04-08-014520-a Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Богдана Хмельницького 148 в с. Богданівка Броварського району Київської області, яка була пошкоджена від замовника Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 4/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-08-014520-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-08-017864-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-04-2025, 19:46
по 23-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-04-2025, 19:46
по 26-04-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-04-2025, 12:37
по 28-04-2025, 13:01

Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
746116.63
746 116,63 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:7 461,17 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
ЄДРПОУ:21467647 Досьє YouControl
Сайт:http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Контактна особа:Олександр Волохонський
Телефон:+380442067433
E-mail:tender_tender_tender@ukr.net
Місцезнаходження:
04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Роботи з надання послуг інжене ...
746 116,63 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-04-2025, 12:37
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Богдана Хмельницького 148 в с. Богданівка Броварського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії рф проти України (коригування)

1
робота
07433 Україна Київська область с. Богданівка вул. Богдана Хмельницького, 148
по 31-12-2026
71310000-4
Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Український центр інжинірингу   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-05-2025 по 30-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Місто, Місто Одеса, проспект Адміральський, 33-А, 65059, Дринькова Ірина Ігорівна
Остаточна пропозиція:
723 731,49 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
746 115 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-05-2025, 16:25
Період подачі оскарження:
по 14-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 07-05-25, 14:08:37
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 30-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-05-25, 15:23:56
24

Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 5.2 тендерної документації передбачена Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг), а саме надання інженерно-консультаційних послуг на об’єктах з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2. Додаток 6 до тендерної документації Подається на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Відомості про контрагента (замовника) аналогічного договору (код згідно з ЄДРПОУ, повна назва, місцезнаходження, ім’я, прізвище та посада відповідальної особи, номер телефону, електронна пошта) Найменування та місцезнаходження об’єкта; клас наслідків (відповідальності) об’єкта; посилання на відомості про об’єкт на порталі ЄДЕССБ https://e-construction.gov.ua/reestri (за наявності) Початок та завершення робіт (рік, місяць) Номер договору; дата укладення договору; предмет договору; посилання на закупівлю в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/uk (за наявності) Сума виконання аналогічного договору (у грн.) 1 2 х ВСЬОГО х х х Додатки до цієї довідки - скан-копії підтвердних документів за кожним з аналогічних договорів окремо, а саме: - аналогічний договір з додатковими угодами (за їх наявності); - акти наданих послуг / виконаних робіт на всю суму договору (у випадку коли сума актів наданих послуг не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення); - документи, які підтверджують клас наслідків об’єкту аналогічного договору (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації, тощо). {Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника та печатка (печатка за наявності)} Учасником в складі тендерної пропозиції на вимоги п.5.2.1 тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/15. Однак вищезазначена довідка не містить інформацію про «не менше 2 виконаних аналогічних договорів…» оскільки договори в п.1 та п.2 вищезазначеної довідки в процесі виконання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації, Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг), а саме надання інженерно-консультаційних послуг на об’єктах з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). 2. Відповідно до пункту 5.1. тендерної документації передбачена Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. 5.1.2 Вимоги до персоналу Учасника – в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа - Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату) – не менше 2 осіб; *сертифікат має бути виданий в порядку,встановленому положеннями Закону України « Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу. - Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії – не менше 1 особи; - Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи; - Сертифікований інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи; -Сертифікований провідний інженер-проектувальник за спеціалізацією інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості – не менше 1 особи; -Сертифікований провідний експерт будівельний (напрямок – технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – не менше 1 особи). Додаток 5 до тендерної документації Подається фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада, освіта, спеціальність, розряд Серія, номер кваліфікаційного сертифіката, посилання на відповідний реєстр (за наявності)** Форма трудових або договірних відносин (Штатний / трудовий договір / за сумісництвом або інше) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники та за сумісництвом Планується залучити * - таблиця містить загальну підсумкову інформацію, а деталізація надається окремими деталізованими резюме та іншими документами, які підтверджують наявність договірних або трудових відносин (для кожного працівника окремо), які містить всі дані, які вимагаються Замовником ** - зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. *** - заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника, та дозволяється подавати договір про наміри. Додатками до цієї довідки є підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, а саме: (перерахувати документи із зазначенням назву файлу / файлів тендерної пропозиції, які містять ці підтвердні документи) {Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника та печатка (печатка за наявності)} Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги п.5.1.1. тендерної документації надано Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/2, однак вищезазначена довідка містить не повний перелік інформації передбачений формою Додатку 5 до тендерної документації. Та на підтвердження п.5.1.1 тендерної документації не на всіх працівників зазначених в Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/2 надано підтвердження правовідносин а саме: копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до форми зазначеної в Додатку 5 до тендерної документації, та документи, які підтверджують правовідносини з усіма працівниками зазначеними в Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/2, а саме: копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. 3. Відповідно до пункту 5.4.3 тендерної документації Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ (або НКПВУ – зазначається Замовником) учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР,, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом). Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак дана Виписці не міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом). 4. Відповідно до п.5.0 тендерної документації необхідна Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій На підтвердження Учасник надає інформаційну довідку, за довільною формою, в якій зазначає назву, тип, модель, кількість, технічний стан, та приналежність такого обладнання, який учасник надає на підтвердження. Мінімально необхідний перелік техніки, обладнання та матеріально-технічного забезпечення, який має підтвердити учасник: - Рулетка лазерна (дальномір/далекомір) не менше однієї одиниці; - Молоток Шмідта - не менше однієї одиниці; - Комп'ютер (ноутбук) - не менше 3 одиниць; - Принтер/плотер - не менше 1 одиниці; - Ліцензійне програмне забезпечення (комплекс) для роботи з кошторисною документацією ПК «АВК-5» (або еквівалент) - не менше 1 одиниці (місця); - Ліцензійне програмне забезпечення для роботи з кресленням, розрахунками будівельних конструкцій - ПК «ЛІРА» (або еквівалент) - не менше 1 одиниці (місця). Учасник має підтвердити наявність саме ліцензійних програмних комплексів. Для підтвердження викладеної у довідці інформації учасник надає щодо програмних комплексів, цифрової продукції, програмного забезпечення: - скановану копію або оригінал діючої ліцензії/сертифікату/свідоцтва/ліцензійної карти та відповідний договір. - щодо іншого обладнання та матеріально-технічної бази - відповідний діючий договір на оренду/надання послуг щодо залученого обладнання та матеріально-технічну базу або документ, що підтверджує право власності на таке обладнання (договір купівлі- продажу, видаткова накладна тощо або витяг з реєстру права власності чи бухгалтерська довідка). Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги п.5.0 тендерної документації надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/1, однак вищезазначена довідка містить не повний перелік інформації передбачений пунктом 5.0 тендерної документації та не вся матеріально-технічна база зазначена в довідці від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/1 підтверджена у відповідності до вимог п.5.0 тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням Мінімально необхідного переліку техніки, обладнання та матеріально-технічного забезпечення, який має підтвердити учасник, а саме: - Рулетка лазерна (дальномір/далекомір) не менше однієї одиниці; - Молоток Шмідта - не менше однієї одиниці; - Комп'ютер (ноутбук) - не менше 3 одиниць; - Принтер/плотер - не менше 1 одиниці; - Ліцензійне програмне забезпечення (комплекс) для роботи з кошторисною документацією ПК «АВК-5» (або еквівалент) - не менше 1 одиниці (місця); Ліцензійне програмне забезпечення для роботи з кресленням, розрахунками будівельних конструкцій - ПК «ЛІРА» (або еквівалент) - не менше 1 одиниці (місця). Учасник має підтвердити наявність саме ліцензійних програмних комплексів. Для підтвердження викладеної у оновленій довідці інформації учасник має надати щодо програмних комплексів, цифрової продукції, програмного забезпечення: - скановану копію або оригінал діючої ліцензії/сертифікату/свідоцтва/ліцензійної карти та відповідний договір. - щодо іншого обладнання та матеріально-технічної бази - відповідний діючий договір на оренду/надання послуг щодо залученого обладнання та матеріально-технічну базу або документ, що підтверджує право власності на таке обладнання (договір купівлі- продажу, видаткова накладна тощо або витяг з реєстру права власності чи бухгалтерська довідка). 5. Відповідно до пункту 5.3.3. учасник в складі тендерної пропозиції має надати Копії звітів про рух грошових коштів. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги не надано Копію звіту про рух грошових коштів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Копію звіту про рух грошових коштів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-05-25, 15:23:56
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-08-014520-a-b1
Номер договору:
10-25/ІК
Дата підписання договору:
19-05-2025, 17:24
Строк дії договору:
з 19-05-2025 по 31-12-2026
723 731,49 UAH
Ціна договору
603 109,58 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-04-2025 по 06-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Велика Житомирська, 9, 01025, Юрій Рубан
Остаточна пропозиція:
672 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
672 840 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 07-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-04-25, 15:13:48
24

Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 5.2 тендерної документації передбачена Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг), а саме надання інженерно-консультаційних послуг на об’єктах з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2. Додаток 6 до тендерної документації Подається на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Відомості про контрагента (замовника) аналогічного договору (код згідно з ЄДРПОУ, повна назва, місцезнаходження, ім’я, прізвище та посада відповідальної особи, номер телефону, електронна пошта) Найменування та місцезнаходження об’єкта; клас наслідків (відповідальності) об’єкта; посилання на відомості про об’єкт на порталі ЄДЕССБ https://e-construction.gov.ua/reestri (за наявності) Початок та завершення робіт (рік, місяць) Номер договору; дата укладення договору; предмет договору; посилання на закупівлю в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/uk (за наявності) Сума виконання аналогічного договору (у грн.) 1 2 х ВСЬОГО х х х Додатки до цієї довідки - скан-копії підтвердних документів за кожним з аналогічних договорів окремо, а саме: - аналогічний договір з додатковими угодами (за їх наявності); - акти наданих послуг / виконаних робіт на всю суму договору (у випадку коли сума актів наданих послуг не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення); - документи, які підтверджують клас наслідків об’єкту аналогічного договору (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації, тощо). {Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника та печатка (печатка за наявності)} Учасником в складі тендерної пропозиції на вимоги п.5.2.1 тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 25 квітня 2025 року Вих. №158Т. Однак довідка не містить повного переліку інформації передбаченого Додатком 6 до тендерної документації. Також в пункті 2 довідки від 25 квітня 2025 року Вих. №158Т зазначено Договір №325 від 09.09.2024, Інженерно-консультаційні послуги по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) сховище обліковий номер №102688, 102689 за адресою: проспект Науки, 43, у Голосіївскому районі у м. Києві» (коригування) ДК 021:2015- 71530000-2- Консультаційні послуги в галузі будівництва. Однак на вимогу п.5.2.2. тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано договір№325 від 09.09.2024, Інженерно-консультаційні послуги по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) сховище обліковий номер №102688, 102689 за адресою: проспект Науки, 43, у Голосіївскому районі у м. Києві» (коригування) ДК 021:2015- 71530000-2- Консультаційні послуги в галузі будівництва. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням повного переліку інформації у відповідності до форми Додатку 6 до тендерної документації та у відповідності до п.5.2.2. тендерної документації завантажити аналогічний договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору №325 від 09.09.2024, Інженерно-консультаційні послуги по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) сховище обліковий номер №102688, 102689 за адресою: проспект Науки, 43, у Голосіївскому районі у м. Києві» (коригування) ДК 021:2015- 71530000-2- Консультаційні послуги в галузі будівництва. 2. Відповідно до пункту 5.1. тендерної документації передбачена Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. 5.1.2 Вимоги до персоналу Учасника – в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа - Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату) – не менше 2 осіб; *сертифікат має бути виданий в порядку,встановленому положеннями Закону України « Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу. - Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії – не менше 1 особи; - Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи; - Сертифікований інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи; -Сертифікований провідний інженер-проектувальник за спеціалізацією інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості – не менше 1 особи; -Сертифікований провідний експерт будівельний (напрямок – технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – не менше 1 особи). Додаток 5 до тендерної документації Подається фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада, освіта, спеціальність, розряд Серія, номер кваліфікаційного сертифіката, посилання на відповідний реєстр (за наявності)** Форма трудових або договірних відносин (Штатний / трудовий договір / за сумісництвом або інше) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники та за сумісництвом Планується залучити * - таблиця містить загальну підсумкову інформацію, а деталізація надається окремими деталізованими резюме та іншими документами, які підтверджують наявність договірних або трудових відносин (для кожного працівника окремо), які містить всі дані, які вимагаються Замовником ** - зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. *** - заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника, та дозволяється подавати договір про наміри. Додатками до цієї довідки є підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, а саме: (перерахувати документи із зазначенням назву файлу / файлів тендерної пропозиції, які містять ці підтвердні документи) {Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника та печатка (печатка за наявності)} Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги п.5.1.1. тендерної документації надано Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25 квітня 2025 р Вих.№168-Т, однак вищезазначена довідка містить не повний перелік інформації передбачений формою Додатку 5 до тендерної документації. Та на підтвердження п.5.1.1 тендерної документації не на всіх працівників зазначених в Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25 квітня 2025 р Вих.№168-Т надано підтвердження правовідносин а саме: копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до форми зазначеної в Додатку 5 до тендерної документації, та документи, які підтверджують правовідносини з усіма працівниками зазначеними в Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25 квітня 2025 р Вих.№168-Т, а саме: копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-04-25, 15:13:48

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
672 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
672 840 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 21:51:00
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів:
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника):

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ Український центр інжинірингу   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
723 731,49 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
746 115 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКСП»
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 12:21:30
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
20
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів:
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника):

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено08-04-2025, 19:48:31
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-04-2025, 10:49:00
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 16:32:13
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 10:45:34
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 16:30:18
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 16:30:18
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено08-04-2025, 19:46:41
            Проект договору
            публічний Видалено15-04-2025, 10:45:35
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 16:30:19
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Дата архівування:
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Богдана Хмельницького 148 в с. Богданівка Броварського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії рф проти України (коригування)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника):
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Богдана Хмельницького 148 в с. Богданівка Броварського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії рф проти України (коригування)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів:
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Богдана Хмельницького 148 в с. Богданівка Броварського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії рф проти України (коригування)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Богдана Хмельницького 148 в с. Богданівка Броварського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії рф проти України (коригування)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-04-2025, 10:45:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-04-2025, 19:46:40
              Дата архівування: 15-04-2025, 10:45:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ