Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 746 116,63 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 461,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 21467647 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр Волохонський |
| Телефон: | +380442067433 |
| E-mail: | tender_tender_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
2 |
документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 5.2 тендерної документації передбачена Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг), а саме надання інженерно-консультаційних послуг на об’єктах з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2. Додаток 6 до тендерної документації Подається на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Відомості про контрагента (замовника) аналогічного договору (код згідно з ЄДРПОУ, повна назва, місцезнаходження, ім’я, прізвище та посада відповідальної особи, номер телефону, електронна пошта) Найменування та місцезнаходження об’єкта; клас наслідків (відповідальності) об’єкта; посилання на відомості про об’єкт на порталі ЄДЕССБ https://e-construction.gov.ua/reestri (за наявності) Початок та завершення робіт (рік, місяць) Номер договору; дата укладення договору; предмет договору; посилання на закупівлю в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/uk (за наявності) Сума виконання аналогічного договору (у грн.) 1 2 х ВСЬОГО х х х Додатки до цієї довідки - скан-копії підтвердних документів за кожним з аналогічних договорів окремо, а саме: - аналогічний договір з додатковими угодами (за їх наявності); - акти наданих послуг / виконаних робіт на всю суму договору (у випадку коли сума актів наданих послуг не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення); - документи, які підтверджують клас наслідків об’єкту аналогічного договору (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації, тощо). {Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника та печатка (печатка за наявності)} Учасником в складі тендерної пропозиції на вимоги п.5.2.1 тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/15. Однак вищезазначена довідка не містить інформацію про «не менше 2 виконаних аналогічних договорів…» оскільки договори в п.1 та п.2 вищезазначеної довідки в процесі виконання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації, Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг), а саме надання інженерно-консультаційних послуг на об’єктах з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). 2. Відповідно до пункту 5.1. тендерної документації передбачена Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. 5.1.2 Вимоги до персоналу Учасника – в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа - Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату) – не менше 2 осіб; *сертифікат має бути виданий в порядку,встановленому положеннями Закону України « Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу. - Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії – не менше 1 особи; - Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи; - Сертифікований інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи; -Сертифікований провідний інженер-проектувальник за спеціалізацією інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості – не менше 1 особи; -Сертифікований провідний експерт будівельний (напрямок – технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – не менше 1 особи). Додаток 5 до тендерної документації Подається фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада, освіта, спеціальність, розряд Серія, номер кваліфікаційного сертифіката, посилання на відповідний реєстр (за наявності)** Форма трудових або договірних відносин (Штатний / трудовий договір / за сумісництвом або інше) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники та за сумісництвом Планується залучити * - таблиця містить загальну підсумкову інформацію, а деталізація надається окремими деталізованими резюме та іншими документами, які підтверджують наявність договірних або трудових відносин (для кожного працівника окремо), які містить всі дані, які вимагаються Замовником ** - зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. *** - заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника, та дозволяється подавати договір про наміри. Додатками до цієї довідки є підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, а саме: (перерахувати документи із зазначенням назву файлу / файлів тендерної пропозиції, які містять ці підтвердні документи) {Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника та печатка (печатка за наявності)} Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги п.5.1.1. тендерної документації надано Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/2, однак вищезазначена довідка містить не повний перелік інформації передбачений формою Додатку 5 до тендерної документації. Та на підтвердження п.5.1.1 тендерної документації не на всіх працівників зазначених в Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/2 надано підтвердження правовідносин а саме: копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до форми зазначеної в Додатку 5 до тендерної документації, та документи, які підтверджують правовідносини з усіма працівниками зазначеними в Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/2, а саме: копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. 3. Відповідно до пункту 5.4.3 тендерної документації Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ (або НКПВУ – зазначається Замовником) учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР,, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом). Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак дана Виписці не міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом). 4. Відповідно до п.5.0 тендерної документації необхідна Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій На підтвердження Учасник надає інформаційну довідку, за довільною формою, в якій зазначає назву, тип, модель, кількість, технічний стан, та приналежність такого обладнання, який учасник надає на підтвердження. Мінімально необхідний перелік техніки, обладнання та матеріально-технічного забезпечення, який має підтвердити учасник: - Рулетка лазерна (дальномір/далекомір) не менше однієї одиниці; - Молоток Шмідта - не менше однієї одиниці; - Комп'ютер (ноутбук) - не менше 3 одиниць; - Принтер/плотер - не менше 1 одиниці; - Ліцензійне програмне забезпечення (комплекс) для роботи з кошторисною документацією ПК «АВК-5» (або еквівалент) - не менше 1 одиниці (місця); - Ліцензійне програмне забезпечення для роботи з кресленням, розрахунками будівельних конструкцій - ПК «ЛІРА» (або еквівалент) - не менше 1 одиниці (місця). Учасник має підтвердити наявність саме ліцензійних програмних комплексів. Для підтвердження викладеної у довідці інформації учасник надає щодо програмних комплексів, цифрової продукції, програмного забезпечення: - скановану копію або оригінал діючої ліцензії/сертифікату/свідоцтва/ліцензійної карти та відповідний договір. - щодо іншого обладнання та матеріально-технічної бази - відповідний діючий договір на оренду/надання послуг щодо залученого обладнання та матеріально-технічну базу або документ, що підтверджує право власності на таке обладнання (договір купівлі- продажу, видаткова накладна тощо або витяг з реєстру права власності чи бухгалтерська довідка). Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги п.5.0 тендерної документації надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/1, однак вищезазначена довідка містить не повний перелік інформації передбачений пунктом 5.0 тендерної документації та не вся матеріально-технічна база зазначена в довідці від 14 квітня 2025 року Вих. №14/04/25-ТД/1 підтверджена у відповідності до вимог п.5.0 тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням Мінімально необхідного переліку техніки, обладнання та матеріально-технічного забезпечення, який має підтвердити учасник, а саме: - Рулетка лазерна (дальномір/далекомір) не менше однієї одиниці; - Молоток Шмідта - не менше однієї одиниці; - Комп'ютер (ноутбук) - не менше 3 одиниць; - Принтер/плотер - не менше 1 одиниці; - Ліцензійне програмне забезпечення (комплекс) для роботи з кошторисною документацією ПК «АВК-5» (або еквівалент) - не менше 1 одиниці (місця); Ліцензійне програмне забезпечення для роботи з кресленням, розрахунками будівельних конструкцій - ПК «ЛІРА» (або еквівалент) - не менше 1 одиниці (місця). Учасник має підтвердити наявність саме ліцензійних програмних комплексів. Для підтвердження викладеної у оновленій довідці інформації учасник має надати щодо програмних комплексів, цифрової продукції, програмного забезпечення: - скановану копію або оригінал діючої ліцензії/сертифікату/свідоцтва/ліцензійної карти та відповідний договір. - щодо іншого обладнання та матеріально-технічної бази - відповідний діючий договір на оренду/надання послуг щодо залученого обладнання та матеріально-технічну базу або документ, що підтверджує право власності на таке обладнання (договір купівлі- продажу, видаткова накладна тощо або витяг з реєстру права власності чи бухгалтерська довідка). 5. Відповідно до пункту 5.3.3. учасник в складі тендерної пропозиції має надати Копії звітів про рух грошових коштів. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги не надано Копію звіту про рух грошових коштів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Копію звіту про рух грошових коштів.
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 5.2 тендерної документації передбачена Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг), а саме надання інженерно-консультаційних послуг на об’єктах з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2. Додаток 6 до тендерної документації Подається на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Відомості про контрагента (замовника) аналогічного договору (код згідно з ЄДРПОУ, повна назва, місцезнаходження, ім’я, прізвище та посада відповідальної особи, номер телефону, електронна пошта) Найменування та місцезнаходження об’єкта; клас наслідків (відповідальності) об’єкта; посилання на відомості про об’єкт на порталі ЄДЕССБ https://e-construction.gov.ua/reestri (за наявності) Початок та завершення робіт (рік, місяць) Номер договору; дата укладення договору; предмет договору; посилання на закупівлю в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/uk (за наявності) Сума виконання аналогічного договору (у грн.) 1 2 х ВСЬОГО х х х Додатки до цієї довідки - скан-копії підтвердних документів за кожним з аналогічних договорів окремо, а саме: - аналогічний договір з додатковими угодами (за їх наявності); - акти наданих послуг / виконаних робіт на всю суму договору (у випадку коли сума актів наданих послуг не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення); - документи, які підтверджують клас наслідків об’єкту аналогічного договору (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації, тощо). {Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника та печатка (печатка за наявності)} Учасником в складі тендерної пропозиції на вимоги п.5.2.1 тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 25 квітня 2025 року Вих. №158Т. Однак довідка не містить повного переліку інформації передбаченого Додатком 6 до тендерної документації. Також в пункті 2 довідки від 25 квітня 2025 року Вих. №158Т зазначено Договір №325 від 09.09.2024, Інженерно-консультаційні послуги по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) сховище обліковий номер №102688, 102689 за адресою: проспект Науки, 43, у Голосіївскому районі у м. Києві» (коригування) ДК 021:2015- 71530000-2- Консультаційні послуги в галузі будівництва. Однак на вимогу п.5.2.2. тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано договір№325 від 09.09.2024, Інженерно-консультаційні послуги по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) сховище обліковий номер №102688, 102689 за адресою: проспект Науки, 43, у Голосіївскому районі у м. Києві» (коригування) ДК 021:2015- 71530000-2- Консультаційні послуги в галузі будівництва. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням повного переліку інформації у відповідності до форми Додатку 6 до тендерної документації та у відповідності до п.5.2.2. тендерної документації завантажити аналогічний договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору №325 від 09.09.2024, Інженерно-консультаційні послуги по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) сховище обліковий номер №102688, 102689 за адресою: проспект Науки, 43, у Голосіївскому районі у м. Києві» (коригування) ДК 021:2015- 71530000-2- Консультаційні послуги в галузі будівництва. 2. Відповідно до пункту 5.1. тендерної документації передбачена Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. 5.1.2 Вимоги до персоналу Учасника – в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа - Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату) – не менше 2 осіб; *сертифікат має бути виданий в порядку,встановленому положеннями Закону України « Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу. - Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії – не менше 1 особи; - Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи; - Сертифікований інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи; -Сертифікований провідний інженер-проектувальник за спеціалізацією інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості – не менше 1 особи; -Сертифікований провідний експерт будівельний (напрямок – технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – не менше 1 особи). Додаток 5 до тендерної документації Подається фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада, освіта, спеціальність, розряд Серія, номер кваліфікаційного сертифіката, посилання на відповідний реєстр (за наявності)** Форма трудових або договірних відносин (Штатний / трудовий договір / за сумісництвом або інше) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники та за сумісництвом Планується залучити * - таблиця містить загальну підсумкову інформацію, а деталізація надається окремими деталізованими резюме та іншими документами, які підтверджують наявність договірних або трудових відносин (для кожного працівника окремо), які містить всі дані, які вимагаються Замовником ** - зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. *** - заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника, та дозволяється подавати договір про наміри. Додатками до цієї довідки є підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, а саме: (перерахувати документи із зазначенням назву файлу / файлів тендерної пропозиції, які містять ці підтвердні документи) {Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника та печатка (печатка за наявності)} Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги п.5.1.1. тендерної документації надано Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25 квітня 2025 р Вих.№168-Т, однак вищезазначена довідка містить не повний перелік інформації передбачений формою Додатку 5 до тендерної документації. Та на підтвердження п.5.1.1 тендерної документації не на всіх працівників зазначених в Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25 квітня 2025 р Вих.№168-Т надано підтвердження правовідносин а саме: копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до форми зазначеної в Додатку 5 до тендерної документації, та документи, які підтверджують правовідносини з усіма працівниками зазначеними в Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25 квітня 2025 р Вих.№168-Т, а саме: копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.