Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 147 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 30644336 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
| Контактна особа: | Інна Олексіївна Бокарева |
| Телефон: | +380675439227 |
| E-mail: | bokareva1969@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50036, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, вул. Володимира Зінченка, 6г (стара назва до перейменування топонімів : вул. Бикова) |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог тендерної документації, що вимагалася п.12 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подає учасник у складі тендерної пропозиції, а саме: в довідці щодо уповноваженої особи представляти інтереси під час проведення закупівлі виправити допущену технічну/механічну помилку щодо не вірно указаної закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.12 Додаток 6 «Перелік документів та/або інформації, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1)довідку повноваження щодо підпису.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.