Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Застосований критерій оцінки – ціна (100%). Детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації. Надання забезпечення тендерних пропозицій не передбачається.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 145 089,63 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 450,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Радченко Ірина Миколаївна |
| Телефон: | 380994277883 |
| E-mail: | i.radchenko@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до пп.2 п.50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: Очікувана вартість оголошеної Замовником Закупівлі визначена згідно розрахунку відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 на підставі даних ринку та трьох комерційних пропозицій потенційних виконавців послуг як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних складала 174 107,56 грн. з ПДВ (145 089,63 грн без ПДВ). Відповідно до п.14 Особливостей та ст.4 Закону заплановану закупівлю було включено до річного плану закупівель замовника. Рядок плану закупівлі: UA-P-2025-03-28-008760-a, очікувана вартість предмета закупівлі складає 174 107,56 грн. (з ПДВ). Замовником через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію, шляхом прив’язки до рядку плану закупівлі: UA-P-2025-03-28-008760-a. Очікувану вартість закупівлі зазначено у розмірі 145 089,63 грн. Але при заповненні електронного поля «вартість закупівлі» замовником було помилково не знято галочку «з ПДВ». Тому очікувану вартість закупівлі було помилково оприлюднено з ПДВ, що не відповідає розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі: 174 107,56 грн. з ПДВ (145 089,63 грн без ПДВ). та відображеній в річному плані очікуваній вартості закуцівлі: 174 107,56 грн. (з ПДВ). Необхідно зазначити, що в пункті 1 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації до Закупівлі, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» (Протокол від 31.03.2025 № 126/25) та оприлюднена замовником в електронній системі закупівель окремо зазначено, що: «Увага! В електронному полі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі (ціна пропозиції) без урахування податку на додану вартість (ПДВ).» Отже оголошення про проведення відкритих торгів, що оприлюдненене в електронній системі закупівель, не відповідає річному плану закупівель та тендерній документації Закупівлі. Нажаль на стадії подання пропозицій замовником не було виявлено та усунено зазначене порушення в частині заповнення електронного поля оголошення про очікувану вартість Закупівлі. За результатами проведеного електронного аукціону Замовником було визначено учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ", код ЄДРПОУ 20405673, юридична адреса: майдан Путятинський, будинок 2, офіс 521, 522, місто Житомир, 10002, Україна (далі – Учасник) переможцем Закупівлі. Уповноваженою особою філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» прийнято рішення (Протокол № 142/25 від 11.04.2025) про намір укласти договір про закупівлю із Учасником, що оприлюднено в електронній системі закупівель, в якому зазначено, що «за результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції щодо Закупівлі, пропозицію Учасника з ціною пропозиції 94 000,00 грн. (Дев’яносто чотири тисячі гривень 00 копійок) без ПДВ було визначено найбільш економічно вигідною», що не відповідає результатам проведеного 09.04.2025 р. електронною системою закупівель електронного аукціону, тобто містить невірну інформацію. Відповідно до п.49 Особливостей період подачі оскарження рішень замовника до органу оскарження закінчився 17-04-2025, 00:00, тому у замовника відсутня технічна можливість виправити технічну помилку у Протоколі № 142/25 від 11.04.2025. Таким чином, допущені порушення не можуть бути усунені замовником на стадії укладення договору, а отже замовник прийняв рішення про відміну процедури закупівлі відповідно до пп.2 п.50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 25-04-2025, 14:43 по 06-05-2025, 00:00
Документи:
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами та доповненнями), філія "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ", код ЄДРПОУ 20405673 (далі – Учасник), з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення технічних оглядів, експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки для філії "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (закупівля № UA-2025-03-31-010569-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.1 таблиці №1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. В завантаженій Учасником у складі тендерної пропозиції Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, у четвертому стовбці Довідки некоректно вказані назви документів, які має надати учасник для документального підтвердження кваліфікації працівників, а саме: для працівника Соколовський Роман Володимирович - посвідчення № 63-20-6 від 29.09.2023, для працівника Машковський Сергій Йосипович - посвідчення № 62-20-2 від 29.09.2023. Проте для документального підтвердження інформації щодо кваліфікації працівників Учасником завантажені скановані копії: для працівника Соколовський Роман Володимирович - посвідчення № 62-20-2 від 29.09.202, для працівника Машковський Сергій Йосипович - посвідчення № 63-20-6 від 29.09.2023. 2. Також для документального підтвердження інформації щодо кваліфікації працівників учасника для праці працівника Машковський Сергій Йосипович Учасником не завантажено скановану копію посвідчення № 71-20-5 від 25.10.2023. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель: на виконання вимог пункту 2.1 таблиці №1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації: 1. Коректну Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг; 2. Скановану копію посвідчення № 71-20-5 від 25.10.2023 працівника Машковський Сергій Йосипович. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.